مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: از ابتدای خردادماه امسال با توقف تولید خودروهای ناقص و برنامه‌ریزی برای عبور مستقیم محصولات از خط تولید، تمام گلوگاه‌های تولید انبوه در این شرکت شناسایی شده و به سرعت در حال رفع آن‌ها هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملازاده با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود، ادامه داد: اطلاع رسانی نسبت به شناسایی افراد فاقد بیمه، رایگان شدن دهک‌های ۱ تا ۵ و کاهش پرداخت حق بیمه در دیگر دهک‌ها صورت بگیرد.
القاصی دستور داد تمام ابعاد این سرقت مسلحانه و به عنف این افراد مورد بررسی و اتهامات متهمان ضمن تشکیل سریع پرونده قضایی تعیین، نسبت به تحقیقات دقیق مقدماتی اقدام و پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضایی مربوطه ارسال شود.
رئیس محیط زیست شاهرود با بیان اینکه این شکارچیان سه نفر سابقه دار و شرور بودند که تمام حرکات آن‌ها نیز مورد رصد و تصویر برداری قرار گرفته است، گفت: دو نفر از این ضاربان بعد از شناسایی دستگیر و یک نفر همچنان متواری است.
دانشمندان توانستند دو نوع میکروب که تاکنون نامی از آن‌ها ارائه نشده را شناسایی کنند که می‌توانند تمام پلاستیک‌های آزمایش شده به جز پلی اتیلن را خورده و تجزیه کنند.
نقشه ژنتیکی انسان تا حد زیادی در سال ۲۰۰۳ تکمیل شد. این نقشه‌ای از مصالح مهم شیمیایی است که دی ان اِی انسان را تشکیل می‌دهند. محققان از این نقشه برای شناسایی ژن‌های دخیل در بیماری‌ها استفاده می‌کنند تا به معالجات بهتری دست پیدا کنند. این به بهبود روش‌های درمان سرطان و توسعه آزمایش‌هایی برای پیش‌بینی شروع بیماری‌های ارثی مانند بیماری هانتینگتون منجر شده است.
رئیس سازمان ثبت احوال گفت: حداکثر تا ۶ ماه آینده تمامی افراد فاقد شناسنامه، کارت شناسایی موقت دریافت می کنند.
مسئول گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در استان البرز که گاومیش وجود ندارد، در تمام فروشگاه‌های لبنیات سنتی، ماست گاومیش با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. حتی در یک مورد که با شناسایی تولید کننده این ماست به کارگاه تولید راه پیدا کردیم، هیچ گاومیشی وجود نداشت و تولید کننده ادعا کرد گاوهایش از نظر تغذیه با گاومیش برابری دارد!
هزاران نفر از معترضان به تصویب قانونِ عوامل خارجی در گرجستان به خیابان‌ها آمدند. طبق این قانون تمام سازمان‌هایی که بیش از ۲۰ درصدِ بودجه آن‌ها از خارج تامین می‌شود «عوامل خارجی» شناسایی خواهند شد. آمریکا و اروپا گفته‌اند که این موضوع تهدیدی برای آزادی بیان است.
سابقۀ پرفرارونشیب تعاملات ایران و آژانس هر ناظر بی‌طرفی را نسبت به گام‌های آینده کاملا محتاط می‌کند. روال گذشته نشان می‌دهد که هر اتفاق کوچک و یا سخن تحریک‌آمیز چه‌بسا دو طرف را از امضای قراردادی که تمام اجزاء آن نیز مشخص شده است، بازدارد و به نقطۀ نخست بازگرداند. واقعیت این است که شرایط داخلی ایران بیش از حد تصور پیچیده شده و شمار نهاد‌ها و افراد تأثیرگذار در تصمیمات کلان دیگر به‌راحتی قابل شناسایی نیست.
مهدی سبزواری نژاد با اشاره به اینکه امکان دارد این متهمان با این شیوه جرایم یاد شده را علیه افراد زیادی مرتکب شده باشند و شکات و بزه دیدگان به علت عدم شناسایی متهمین، طرح شکایت نکرده یا شکایت آن‌ها به نتیجه نرسیده است، افزود: تمام افرادی که توسط متهمین مورد بزه واقع شده‌اند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان کرج و یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه کرج اقدام به طرح شکایت نمایند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت‌: احدی در دولت سیزدهم از تخلف مصونیت ندارد و به همین دلیل تمام تصمیمات هیأت مولدسازی پیش روی چشم ۸۵ میلیون ایرانی اتخاذ خواهد شد
یک لاشه‌ی کشتی نزدیک ساحل ایست‌بورن در جنوب انگلستان کشف شد که ظاهراً یک کشتی جنگی قرن هفدهمی هلندی به نام کلاین هولاندیا است. این کشتی سال ۱۶۵۶ ساخته شد و ۱۶ سال در تمام نبرد‌های مهم جنگ انگلستان-هلند دوم (۱۶۶۵-۱۶۶۷) شرکت داشت تا اینکه قبل از آغاز جنگ سوم انگلستان-هلند غرق شد.
سارقان، زنانی بودند که در میان جمعیت خود را به افراد مختلف نزدیک کرده و دست به سرقت‌های سریالی می‌زدند. بیشتر سرقت‌ها نیز در شمال و شمال‌غرب پایتخت رخ داده بود. در تمام سرقت‌ها نیز زنان سارق، چهره خود را پوشانده بودند و ماسک می‌زدند؛ بنابراین چهره‌شان قابل شناسایی نبود. سرقت‌های این باند تمامی نداشت و هر روز به تعداد شاکی‌ها افزوده می‌شد.
رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و انهدام ۴ لابراتور تولید مواد مخدر صنعتی در تهران و دستگیری تمام عناصر و گرداننده این محله‌ها خبر داد.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شش نفر از اشرار متواری که در شهادت «علی نظری» دست داشتند و در شهرهای مختلف مخفی شده بودند، توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه انصارالحسین(ع) شناسایی شدند و با همکاری و هماهنکی جامعه اطلاعاتی کشور به دام افتادند.
سردار مجیدی گفت: کار سنگین شناسایی این شش نفر که بعد از فرار در شهرهای مختلف مخفی شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه انصارالحسین علیه السلام صورت پذیرفت و نهایتاً به دام قانون افتادند.
متهم گفت: من به خانه عمویم رفت‌وآمد زیادی داشتم. زمان رفت‌وآمدهایش را هم می‌دانستم. از طرفی او خیلی به من اعتماد داشت. تمام کارهایش را من انجام می‌دادم و فکر نمی‌کردم که کسی به من شک کند. با اینکه کلید داشتم باید صحنه‌سازی می‌کردم. قفل در را تخریب کردم و برای دزدی به خانه‌اش رفتم. سه بار این سرقت‌ها را انجام دادم. یک لباس یک دست مشکی هم خریدم تا شناسایی نشوم و لو نروم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه تمام خرده فروشان مواد مخدر توسط پلیس شناسایی شدند، گفت: تعداد زیادی از این افراد از ۲ تا ۱۱ بار دستگیر شده اند.
پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: موش‌ها کلونی در شهر تهران دارند که باید شناسایی شود. طی مکاتباتی که با مرکز مطالعات شهرداری تهران انجام شد قرار است کلونی تمام موش‌ها را شناسایی کنیم. در حال حاضر ۵۰ هزار کلونی موش در شهر تهران شناسایی شده است، اما باید امار دقیق تری از آن‌ها داشته باشیم.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال با کمک دانش‌بنیان‌ها اقدامات خیلی خاص و ویژه‌ای در کنکور انجام شد و تمام تقلب‌ها شناسایی شدند و اجازه ادامه آزمون به آنها داده نشد، گفت: اقدامات سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم درباره کنکور خوب و به جا بود، در آزمون گروه علوم پزشکی، سوالات تا یک میلیارد تومان خرید و فروش می‌شد.
دستگاه پلیسی و امنیتی در تمام کشور‌ها به این ضعف خود معترف است که با وجود تجهیز به جدیدترین امکانات شناسایی و کشف، با وجود در اختیار داشتن بهترین خبرچین‌ها و نیرو‌های نفوذی و افسران رابط اطلاعاتی، با وجود همه تلاش‌ها برای ردزنی تولید و توزیع و ترانزیت مواد، حداکثر موفقیت در مبارزه با قاچاق، از ۳۰ درصد بیشتر نیست و شبکه قاچاق همیشه ۷۰ درصد جلوتر از دستگاه مقابله می‌دود.
تیم ملی بسکتبال جوانان ایران برای برگزاری اردوی مشترک عازم ترکیه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ