هفتم اردیبهشت امسال کشف جنازه عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در زمین‌های کشاورزی یکی از روستا‌های شهرستان گرگان خبرساز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس در تعقیب مرد مسلحی است که در جریان درگیری با اعضای خانواده‌ای ۴نفر از آن‌ها را با شلیک گلوله به قتل رسانده و گریخته است.
اصفهان- دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر از قتل چهار عضو یک خانواده غیربومی ساکن این شهرستان توسط فرزند این خانواده خبرداد.
مرتضی افقه، عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران در پاسخ به این سئوال که آیا می‌توان امیدوار بود برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از سایر برنامه‌ها داشته باشد؟ گفت: متاسفانه ما در شرایطی به سر می‌بریم که پیش‌بینی وضعیت اقتصادی در شش ماه آینده برای اهل فن و فعالان اقتصادی غیرممکن شده است، چطور در این فضا می‌توان امید داشت برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از دیگر برنامه‌ها داشته باشد؟
چاپخانه دولتی ایران اکنون متولی چاپ دسته چک و کارت ملی است که به گفته عضو هیات عامل چاپخانه، هم کارت ملی و هم دسته چک به دلیل بالا بودن ضریب امنیتی بالا، غیر قابل جعل هستند.
ضارب آیت‌الله سلیمانی، نماینده‌ سابق ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان و عضو مجلس خبرگان رهبری، که روز گذشته وی را به قتل رساند در بازجویی‌های اولیه علت این اقدامش را بیان کرد.
عضو هیات مدیره  اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران گفت: سالانه مقدار قابل توجهی غلات و روغن وارد ایران می شود و ما  برای تامین این کالاها نیازمند نگاهی استراتژیک هستیم.
قاتل نامرئی جان ۳ عضو یک خانواده را گرفت/ قتل مرد تنها توسط 2 برادر در خمین/ قتل مادر در یک قدمی بچه‌هایش/ با دستگیری ۴ سارق ، محموله میلیاردی سیم سرقتی لو رفت/ قتل زن دوم در رابطه سیاه پنهانی با دختر جوان/ ماجرای کودک ربایی ۶۰۰ میلیون تومانی!/ عجیب‌ترین شگرد برای پول بادآورده
قاتل نامرئی جان ۳ عضو یک خانواده را گرفت
عضو هیات درمانی دانشگاه علوم پزشکی با ابراز نگرانی از ابتلا به بیماری آلزایمر به دلیل کمبود ویتامین "دی" در بدن سالمندان، افزود: میزان دقیق این ویتامین در بدن باید بوسیله آزمایش خون سنجیده شود ولی اگر آلزایمر بر اثر کمبود این ویتامین بروز کند، تقریبا غیر قابل درمان و کنترل خواهد.
دادستان مسجدسلیمان گفت: اطلاعاتی از انگیزه فرد برای اقدام به این قتل و جزئیات ماجرا هنوز در دست نیست و در حال بررسی این حادثه هستیم.
اهواز - رئیس دادگستری مسجدسلیمان گفت: فردی در شهرستان مسجدسلیمان سه عضو خانواده خود را به قتل رساند و از محل متواری شد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادعای یک رسانه مبنی بر طرح سوال از رئیس‌جمهور به نقل از یک منبع نامشخص را بی‌اساس و کذب دانست و گفت: ادعای مطرح شده به نقل از نماینده‌ای موهوم فقط یک کار رسانه‌ای است و قابل اعتنا نیست.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ۸ روز از زمان ارائه بودجه و شش ماه از موعد ارائه برنامه هفتم توسط دولت گذشته است و این تعلل قابل توجیه نیست.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ رازی در آلبوم عکس!/ قصاص پایان نزاع مرگبار خیابانی/ قتل همسر سابق با ۱۷ ضربه چاقو/ قاتل حواس پرت کلاهش را در صحنه جرم جا گذاشت/ قتل عضو یک خانواده به دست داماد سابق/ پلیس در تعقیب خواستگار قلابی/ فیلم برداری سیاه در شکنجه گاه وحشت!/ اعدام برای شیطان بزرگراه‌های پایتخت
قتل ۴ عضو یک خانواده به دست داماد سابق
دو عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف موفق به ثبت دومین اختراع خود با عنوان "پردازنده نوری قابل تنظیم" در سیستم پتنت آمریکا «USPTO»، مشهورترین سیستم‌ ثبت اختراع در جهان شدند.
سبزوار ـ مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: قاتل خاموش جان مادر جوان سبزواری به همراه ۲ فرزند پسر و دخترش که حدود هفت و ۱۱ سال سن داشتند را گرفت.
سبزوار ـ مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: قاتل خاموش جان مادر جوان سبزواری به همراه ۲ فرزند پسر و دخترش که حدود هفت و ۱۱ سال سن داشتند را گرفت.
معاون مالی و سرمایه انسانی و عضو هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد: حدود ۶۸ میلیارد تومان به حساب بازنشستگان از فروردین ۱۳۹۴ تا شهریور ۱۴۰۱ واریز شده و قابل برداشت است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ نقشه زورگیری از جاری!/ دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو/ ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس/ سوختن یک خانواده در انفجار خانه/ خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر/ پایان خونین مزاحمت‌های پسر پولدار/ جنایت در کشاکش طلاق!/ دردسر زن آینه‌بین برای مالباخته
ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس
دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه فرد ضارب هم اکنون متواری است، متذکر شد: متاسفانه در این حادثه چهار عضو این خانواده شامل دو برادر و دو خواهر کشته شده و دو نفر دیگر شامل یک مرد و یک زن مجروح شده و تحت درمان هستند؛ دستورات ویژه قضایی جهت تسریع در شناسایی و دستگیری قاتل فراری صادر شده است.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد: کسانی که مرتکب کشتار صبرا و شتیلا شدند اسامی و هویتشان مشخص است. آن‌ها محاکمه نشدند و تغییر نکردند.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعضای مجمع و سه نامزد ریاست و در غیاب وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان برابر مس کرمان نمایش خوبی نداشتند و تنها توانستند سه امتیاز را از آن خود کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ