محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، شانس این را داشت که در عرض یک ساعت مقابل لیدز هت‌تریک کند اما آفساید میلی‌متری فن‌دایک او را از این کار محروم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ايران با کسب 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز بعنوان قهرمانی جهان در کشور اردن دست یافت.
در پایان رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جهان، ایران با سه طلا و یک نقره صدرنشین است.
دیروز در خبری اعلام شد که بسیاری از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو انصراف داده اند که به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، علت این امر کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار است.
دو عابر که به طرز عجیبی قصد عبور از خیابان را داشتند، به فاصله میلیمتری از مرگ فرار کردند. در این حادثه یک کامیون به دلیل سبقت غیرمجاز به طرز شدیدی آسیب دید.
علی اسفندیاری گفت: فاصله‌ی بین تبدیل شدن از یک سرمایه‌گذار کم ریسک به سرمایه‌گذاری که بی محابا پذیرای ریسک می‌شود از یک تار مو به شدت نازک‌تر است.
شاگردان حسین عبدی با نتیجه 3 بر صفر در مرحله نیمه نهایی مغلوب ژاپن شدند.
مرسدس بنز ئی-کلاس استیت ۲۰۲۴ نسبت به نسل پیشین خود حتی بزرگ‌تر شده است تا فضای داخلی جادارتری را ارائه کند. با اسم رمز اس ۲۱۴ (S۲۱۴)، فاصله بین دو محور این خودرو ۲۲ میلیمتر افزایش داشته و به ۲۹۶۱ میلیمتر رسیده است. این تغییر، فضای پای بیشتری را برای سرنشینان عقب خودرو فراهم می‌کند.
فاصله زیاد طارمی با علی دایی؛ ۵ هت‌تریک!
با چنین ابعادی پورشه Mission X در مقایسه با 918 اسپایدر اندکی کوتاه‌تر، اما کمی مرتفع‌تر و عریض‌تر از آن است. فاصله محوری این دو خودرو با رقم 2728 میلی‌متر تقریباً یکسان است.
لکسوس LBX طولی برابر با ۴۱۹۰ میلی‌متر و عرضی برابر با ۱۸۲۵ میلی‌متر دارد. ارتفاع آن ۱۵۴۵ میلی‌متر است و فاصله محوری آن به ۲۵۸۰ میلی‌متر می‌رسد. با چنین ابعادی باید گفت LBX اندکی جثه بزرگ‌تری از یاریس کراس دارد، اما با ۱۲۸۰ کیلوگرم وزن حدود ۱۰ کیلوگرم سبک‌تر است.
مسئول کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی به دنبال اعزام تیم جوانان پس از ۵ سال به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با توجه به رکوردها شانس مدال برای دوندگان قائل نیستیم.
بنفیکا در حساس‌ترین بازی هفته لیگ پرتغال مقابل اسپورتینگ متوقف شد.
جواد فروغی حدود 2 سال بعد از قهرمانی در المپیک توکیو، این روزها کاملا دور از شرایط آرمانی خود به سر می برد.
از آنجائیکه اعتبار مالیاتی نسبت به معافیت مالیاتی مشروط‌تر است، می‌تواند بیشتر موثر باشد. زیرا در معافیت مالیاتی شرکت‌ها می‌توانند بخشودگی مالیاتی را در هر زمینه‌ای که می‌خواهند، هزینه کنند. اما در اعتبار مالیاتی باید مبالغ مورد نظر فقط در بخش تحقیق و توسعه هزینه شود و این نکته‌ی مثبتی است.
یک رسانه اسپانیایی مدعی است دو ستاره بارسلونا گاوی و آرائوخو در تابستان پیش رو این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهند کرد.
با شکست سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر و پیروزی استقلال و پرسپولیس در این هفته، فاصله در صدر جدول به حداقل ممکن کاهش یافت و حالا رقابت میلیمتری است. بازی بعدی این سه تیم را شاهد هستید
گلوله‌های توپ جدید ۱۵۵ میلیمتری کمپانی بی‌ای‌ئی سیستمز که برای توپخانه دوربرد جدید آمریکایی طراحی شده است، می‌تواند اهدافی را در فاصله ۱۰۵ کیلومتری هدف قرار دهد.
به طور طبیعی میزان فشار پشت چشم بین ۱۲ تا ۱۸ میلی‌متر جیوه است. اما به هر میزان که از عدد ۱۸ فاصله بگیرد، دچار استرس و فشار چشمی می‌شوید. در این عارضه درست مثل ناخنک چشم باید به دنبال راه درمان باشید.
بارسلونا با پیروزی مقابل رئال مادرید، فاصله‌ با این تیم در صدر جدول لالیگا را به ۱۲ امتیاز افزایش داد.
ستاره ایرانی فاینورد موقعیت‌های گلزنی خوبی مقابل شاختار دونتسک به دست آورد.
مهاجم ایرانی السیلیه در ثبت هفتمین گل فصل خود مقابل قطر اس. سی بدشانس بود.
امباپه فاصله ای با به ثمر رساندن گل تساوی پاریس مقابل بایرن نداشت اما یک آفساید میلی‌متری مانع از این کار شد.
مدافع آلومینیوم با یک ضربه آکروباتیک نزدیک بود دروازه صنعت نفت را باز کند.
تیگو 9 از منظر ابعاد برابر با 4820 میلیمتر در طول، 1930 میلیمتر در عرض و 1699 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز عدد 2820 میلیمتر را نشان می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ