دو عابر که به طرز عجیبی قصد عبور از خیابان را داشتند، به فاصله میلیمتری از مرگ فرار کردند. در این حادثه یک کامیون به دلیل سبقت غیرمجاز به طرز شدیدی آسیب دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال اینتر میامی بامداد امروز در رقابت‌های لیگز کاپ آمریکا با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل اورلاندوسیتی به برتری رسید. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی در این دیدار ۲ گل برای تیمش به ثمر رساند.
یک بلاگر حوزه خودرو در فضای مجازی، به بررسی مشکلات عجیب یک خودرو تارا صفر کیلومتر پرداخته است.
نتیجه ردیابی ماهواره ای این بطری و مسیری که طی کرد بسیار حیرت انگیز بود اما شگفت انگیزتر این بود که این بطری در نهایت در نقطه ای از اقیانوس اطلس شروع به گردش به دور خود کرد. بررسی های بیشتر کارشناسان مشخص کرد که نقاطی در اقیانوس ها وجود دارد که زباله های پلاستیکی در آن تجمع می کنند.
تصادف یک دستگاه تریلی با خودروی سواری، که نتیجه قرار گرفتن در نقطه کور تریلی می‌باشد را ببینید.
شهرداری گرگان در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا برابر الریاضی لبنان در تهران با نتیجه ۸۷ بر ۷۹ شکست خورد.
فاینورد در یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۷ بر ۱ شاختار را شکست داد. در این دیدار علیرضا جهانبخش ملی پوش فوتبال کشورمان یک پاس گل داد و یک گل زیبا به ثمر رساند.
وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیت دانش آموزان گفت: ما هم منتظر اعلام نتیجه از سوی نهاد‌های ذیربط هستیم. نگرانی اولیا را درک می‌کنیم، کمیته فوریت‌ها تشکیل شده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ۶۳ اسیر این کشور در نتیجه یک فرآیند پیچیده مذاکره با اوکراین آزاد شدند. در این تبادل که با میانجی گری امارات صورت گرفت ۱۱۶ نظامی اوکراین نیز آزاد شدند.
یوسفی گفت: رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است.
کیلیان امباپه در دقیقه ۷۹ نیمه دوم اولین گل فرانسه را به ثمر رساند تا نتیجه بازی ۲-۱ شود.
تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف آمریکا می‌رود.
تیم اتحاد کلبا امارات تحت هدایت فرهاد مجیدی با نتیجه ۵ بر ۱ برابر الوحده شکست خورد. پس از اعلام پنالتی به سود تیم الوحده در دقیقه ۴۵ فرهاد مجیدی به دلیل اعتراض به داور اخراج شد.
ظاهرا یک فرد با لباسی سنتی و تا حدی عجیب به گفته منبع منتشرکننده ویدئو، بازی ایران و ولز را ۴ روز پیش درست پیش بینی کرده بود! از ظاهرش این گونه برمی‌آید که او پیشگو باشد!
دیدار تیم های ملی فوتبال قطر و سنگال در مرحله گروهی جام جهانی فوتبال با نتیجه 3 بر یک به سود مهمان و حذف زودهنگام قطر از دور رقابت ها پایان یافت.
یک شاهین در اعماق صحرای قطر توانایی‌های خود را برای پیش‌بینی برنده بازی انگلیس با آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نشان می‌دهد.
در یک مسابقه فوتبال لیگ برتر بلاروس در حالی که بازی با نتیجه تساوی در حال پیگیری بود ناگهان داور سرنگون شده و از هوش رفت.
توپچی‌ها موفق شدند با نتیجه سه بر یک از سد همشهری خود بگذرند و فاتح دربی لندن شوند.
توپچی‌ها موفق شدند با نتیجه سه بر یک از سد همشهری خود بگذرند و فاتح دربی لندن شوند.
توپچی‌ها موفق شدند با نتیجه سه بر یک از سد همشهری خود بگذرند و فاتح دربی لندن شوند.
در نتیجه هجوم هواداران تیم کریکت هند برای خرید بلیت در حیدرآباد شماری مجروح شدند.
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در ارتباط با پرونده مرحومه مهسا امینی در ارتباط زنده با شبکه خبر گفت: از کلیه دستگاه‌های مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی درخواست اسناد مدارک و فیلم کردیم. کلیه دوربین‌های شهری بازبینی می‌شود.
آرسنال با ارائه نمایشی مقتدرانه در خانه برنتفورد با نتیجه ۰-۳ به پیروزی دست یافت.
گرایی در این مسابقه با نمایش فوق‌العاده و اجرای فنون زیبا نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و گام به دور سوم گذاشت.
در نتیجه درگیری میان نیروهای جبهه مقاومت و جنگجویان طالبان در شهرستان عنابه استان پنجشیر، ۴۰ جنگجوی طالبان اسیر شدند، پنج تن کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ