بنفیکا در حساس‌ترین بازی هفته لیگ پرتغال مقابل اسپورتینگ متوقف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله کمتر از یک هفته تا قهرمانی آسیا تنور این رقابت‌ها داغ‌تر از هر وقت دیگری است.
در فاصله یک روز مانده تا شروع بیست و سومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر، تیم های مدعی قهرمانی در این دوره به خاطر رقم های سنگین قرارداد با برخی بازیکنان نتوانسته اند مجوز بازی بگیرند!
فدراسیون والیبال ژاپن خبر مهمی را روی خروجی سایت خود قرار داده است.
تیم ریورپلاته در فاصله دو هفته تا پایان لیگ حرفه‌ای آرژانتین قهرمانی خود را قطعی کرد.
فوتسالیست‌های بارسلونا با یک برد دیگر مقابل خاین به قهرمانی در لیگا ناسیونال می‌رسند.
نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی با برتری سرخپوشان در جریان است و شاگردان یحیی گل محمدی تا کسب عنوان قهرمانی فاصله زیادی ندارند.
دومین مرحله از انتخابی تیم ملی ژاپن درحالی در ماه آینده میلادی برگزار می‌شود که کنیچیرو فومیتا، قهرمان نامدار این کشور یک گام دیگر تا رسیدن به مسابقات جهانی بلگراد و دو گام تا پاریس فاصله دارد.
یحیی گل‌محمدی تنها یک گام تا سومین قهرمانی خود در لیگ برتر فاصله دارد.
بایرن با پیروزی پر گل 6-0 برابر شالکه حالا تنها دو پیروزی تا قطعی کردن قهرمانی خود در بوندسلیگا فاصله دارد.
ریکاردو ساپینتو و ابراهیم اشکش 5 امتیاز تا جایگاه موردنظر خود فاصله دارند.
تیم فوتبال ناپولی در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات موفق شد قهرمانی خود را در سری آ ایتالیا قطعی کند. در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال سری آ، تیم ناپولی به مصاف اودینزه رفت و به تساوی یک به یک رسید. ناپولی با کسب این نتیجه مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌ها ایتالیا را کسب کرد. با تساوی ناپولی، این تیم ۸۰ امتیازی شد تا اختلاف با لاتسیو تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز افزایش یابد و ۵ هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمانی مردان اسپالتی تثبیت شود. ناپولی پیش از این در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ دو قهرمانی خود را کسب کرده بود. لوچیانو اسپالتی با ۶۴ سال و ۵۸ روز سن به مسن‌ترین مربی فاتح سری تبدیل شد.
برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایتالیا به فاصله 6 هفته تا پایان فصل، یوونتوس، اینتر و میلان هیچ شانسی برای فتح اسکودتو ندارند.
هرچند استقلال با صدر جدول دو امتیاز فاصله دارد اما شکست برابر دو مدعی دیگر قهرمانی باعث شده تا آنها عملا یک امتیاز دیگر از این دو رقیب خود عقب باشد.
پرسپولیس سومین بازی خود در جام حذفی را هم با پیروزی به پایان رساند تا اکنون دو گام دیگر با قهرمانی در این جام فاصله داشته باشد.
العین با تساوی برابر بنی یاس، در فاصله دو هفته تا پایان لیگ حرفه‌ای امارات از قهرمانی دورتر شد.
فاصله پنج امتیازی در صدر جدول در پایان نیم فصل اکنون با اختلاف چهار امتیازی و حضور در جایگاه سوم همراه شده تا قهرمانی برای دومین فصل دور از دسترس پرسپولیس قرار گیرد.
تیم جوانان کیا موفق شد در فاصله یک هفته تا پایان لیگ جوانان، عنوان قهرمانی را کسب کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در فاصله ۱۰ روز مانده تا آغاز بازی‌های این تیم برنامه‌های ویژه ترتیب داده است.
با حضور گرت بیل در رقابت های گلف PGA این رقابت از دیروز آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.
گلر تیم ملی آرژانتین در مسیر قهرمانی در جام جهانی در فاصله بیش از یک ماه تا پایان این تورنمنت همچنان برای این جام مراسم می‌گیرد.
مس سونگون با حفظ روند بردهای متوالی خود صدرنشینی مقتدرانه اش در لیگ برتر فوتسال را تثبیت کرد.
در فاصله چهار مسابقه مانده تا پایان فصل 2022 رقابت‌های فرمول یک، مکس فرستپن راننده جسور و خوش‌دست هلندی توانست برنده پیست سوزوکا در ژاپن شود و قهرمانی پیش‌هنگام فصل را به چنگ آورد اما هنوز تا رکورد قهرمانان پیشین فاصله زیادی دارد.
امین اسماعیل‌نژاد برخلاف لیگ ملت‌ها در مسابقات قهرمانی جهان عملکرد بسیار ناامیدکننده‌ای داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ