از آنجائیکه اعتبار مالیاتی نسبت به معافیت مالیاتی مشروط‌تر است، می‌تواند بیشتر موثر باشد. زیرا در معافیت مالیاتی شرکت‌ها می‌توانند بخشودگی مالیاتی را در هر زمینه‌ای که می‌خواهند، هزینه کنند. اما در اعتبار مالیاتی باید مبالغ مورد نظر فقط در بخش تحقیق و توسعه هزینه شود و این نکته‌ی مثبتی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اقتصاد فرانسه با رد درخواست‌ها برای فاصله گرفتن از چین به دلیل نگرانی‌های امنیتی، گفت که پاریس خواستار دسترسی به بازار چین و بهبود روابط تجاری با این کشور است.
رئیس پژوهشگاه نیرو گفت: راهکار اصلی فاصله گرفتن کشور از ناترازی حوزه انرژی و آب استفاده از گنجینه مهمی به نام بهره‌وری است.
ترکیه در موضوع سوریه به روابط مطلوب با روسیه نیاز دارد و آنکارا سیاست موازنه خود را ادامه خواهد داد و برای همگرایی با غرب از مسکو فاصله نخواهد گرفت.
صفحات سومالی و نیوبین هم در حال فاصله گرفتن و جدا شدن از صفحه عربی در بخش شمالی هستند. طبق اعلام انجمن زمین‌شناسی لندن، این صفحات در منطقه آفار اتیوپی با هم تلاقی می‌کنند و یک سیستم شکاف Y شکل ایجاد می‌کنند.
درخشش و گلزنی مهاجم برزیلی الاتحاد منجر به برتری این تیم مقابل الباطن شد.
قهرمان سال گذشته جوانان جهان تصمیم دارد بعد از مدتی فاصله گرفتن از کشتی، در جام تختی که چهارمین مرحله از چرخه داخلی تیم ملی آزاد بزرگسالان است، کشتی بگیرد.
رئیس صندوق بین‌المللی پول می‌گوید که روند فاصله گرفتن از دلار آمریکا هم‌اکنون در جریان است اما هنوز جایگزینی برای اسکناس سبز آمریکا وجود ندارد.
کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه گفت: ارتباط ایران با عربستان و دیگر کشورهای عربی و مسلمان می تواند سبب فاصله گرفتن رژیم صهیونیستی از این کشورها شود.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به اینکه در حال فاصله گرفتن از اهداف هدفمندی هستیم، گفت: اگر روال سال‌های گذشته در تبصره ۱۴ ادامه پیدا کند، ساختار کسری‌های پنهان بودجه افزایش خواهد یافت.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: اگر روال سال‌های گذشته در تبصره ۱۴ ادامه پیدا کند، ساختار اقتصاد کشور بدتر و کسری‌های پنهان بودجه افزایش خواهد یافت.
مربی دروازه‌بانان پرسپولیس ترجیح داد با فاصله گرفتن از حواشی شکل گرفته در آخرین بازی این تیم، تمرکز شاگردانش را روی ادامه بازی‌ها قرار دهد.
شاگردان امیر قلعه‌نویی با پیروزی مقابل پرسپولیس در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم فصل می‌توانند صدر جدول را به نام خودشان بزنند.
کیهان: در واقع دولت سابق اگر سیاستگذاری درستی در مدیریت اقتصادی و منابع ارزی و همچنین فاصله گرفتن از وابستگی مطلق به صادرات نفت داشت، کشور را گرفتار کسری‌های درآمدی شدید و پیامد‌های آن نمی‌کرد.
روزنامه اصول‌گرای فرهیختگان نوشت: با وجود فاصله گرفتن از ناآرامی‌ها، وزیر ارتباطات به‌جای چاره کردن ورشکستگی اپراتور‌ها و بازگرداندن سرعت اینترنت و دسترسی‌ها به شرایط قبل ادعا‌هایی تماما غیر‌منطقی مطرح می‌کند.
مدعی سنگین‌وزن تیم ملی می‌گوید با فاصله چند ماهه‌ای که از تمرینات گرفته حالا دیدگاهش تغییر کرده و حالا از کشتی گرفتن لذت می‌برد.
سخنگوی وزارت خارجه چین در نشست خبری امروز خود تصریح کرد: فاصله گرفتن چین از روسیه کاملاً نادرست است؛ برعکس این موضوع صحیح است.
مدیرعامل بانک شهر گفت: در شش ماهه نخست سال با فاصله گرفتن از بانکداری سنتی و حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای، توانسته ایم شاهد افزایش سهم بانک شهر در فضای رقابتی بازار پولی و بانکی کشور باشیم.
وزیر اقتصاد و امور دارایی کشور گفت: سیاست دولت در اجرای برنامه اشتغالزایی فاصله گرفتن از پولپاشی کور است؛ باید تسهیلات را به کارآفرینانی که ایجاد شغل می‌کنند اختصاص داد و تحقق آن را رصد کرد.
وزیر اقتصاد و امور دارایی کشور گفت: سیاست دولت در اجرای برنامه اشتغالزایی فاصله گرفتن از پولپاشی کور است؛ باید تسهیلات را به کارآفرینانی که ایجاد شغل می‌کنند اختصاص داد و تحقق آن را رصد کرد.
ستاره ایرانی با گرفتن ۱۸ پنالتی در لیگ پرتغال بهترین بازیکن از این حیث است. طارمی با نفر دوم لیست پنالتی گیرترین بازیکن لیگ فاصله ۷ تایی دارد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، تاکید دارد که تیمش هنوز آمادگی قرار گرفتن در بین مدعیان قهرمانی را ندارد.
لامرد- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: علت مشکلات اقتصادی و اجتماعی امروز کشور، فاصله گرفتن از فرهنگ دوران دفاع مقدس است.
دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یک بار خاک به یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد، بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است که تیمش هنوز فاصله زیادی با قرار گرفتن در بین تیم‌های بزرگ صدر جدول دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ