یک رسانه اسپانیایی مدعی است دو ستاره بارسلونا گاوی و آرائوخو در تابستان پیش رو این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدری در فاصله کمتر از 10 دقیقه به پایان بازی با کادیز موفق به زدن گل برتری بارسلونا شد.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ايران با کسب 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز بعنوان قهرمانی جهان در کشور اردن دست یافت.
در پایان رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جهان، ایران با سه طلا و یک نقره صدرنشین است.
دیروز در خبری اعلام شد که بسیاری از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو انصراف داده اند که به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، علت این امر کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار است.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید در آستانه امضای قرارداد با بارسلونا بود که از این تصمیم منصرف شد.
علی اسفندیاری گفت: فاصله‌ی بین تبدیل شدن از یک سرمایه‌گذار کم ریسک به سرمایه‌گذاری که بی محابا پذیرای ریسک می‌شود از یک تار مو به شدت نازک‌تر است.
شاگردان حسین عبدی با نتیجه 3 بر صفر در مرحله نیمه نهایی مغلوب ژاپن شدند.
آندره ترشتگن، با ثبت ۲۴ کلین شیت در این فصل، تنها دو قدم تا شکست رکورد تاریخ لالیگا فاصله دارد.
با شکست رئال مادرید مقابل خیرونا حالا بارسلونا اگر رایو وایه کانو را شکست دهد فاصله خود را با کهکشانی ها به 14 امتیاز افزایش خواهد داد.
دنی سبایوس، هافبک رئال، معتقد است خودشان مقصر اصلی فاصله امتیازی زیاد با بارسا در لالیگا هستند.
ژاوی، سرمربی بارسا، معتقد است اگرچه تیمش نتوانست مقابل خیرونا به پیروزی برسد اما فاصله 13 امتیازی با رئال در فاصله 10 هفته تا پایان فصل یک برتری قابل توجه است.
سرجی روبرتو، زننده یکی از دو گل بارسا مقابل رئال مادرید، معتقد است که با ایجاد فاصله 12 امتیازی، ابتکار عمل دست آنهاست.
تساوی شب گذشته رئال مادرید برابر بتیس باعث شد بارسا فاصله خود با کهکشانی ها را به 9 امتیاز افزایش دهد. روزنامه‌های ورزرشی بارسلونا از حالا جشن قهرمانی گرفته اند.
ابر‌های عجیب بورسا که عصر روز زلزله در آسمان دیده شدند، کیلومتر‌ها با کاهرامان ماراش فاصله داشتند شروعی بر این شایعات بودند. ابر‌های عدسی شکل که بعدتر مشخص شد بر اثر پدیده‌ای جوی حاصل از وزش باد در عرصه‌های بالایی هستند و رودباد‌ها آن‌ها تشکیل می‌شوند، اما بهانه‌ای شدند برای دخالت‌های بشری در زلزله. ابر‌هایی که از ایران تا آرژانتین هم دیده شدند و حساسیت ایجاد کردند.
رئال مادرید با تساوی 0-0 مقابل بتیس یک پاس طلایی دیگر به بارسا در راه فتح لالیگا داد.
بارسلونا شب گذشته با ارائه نمایشی که به عقیده بسیاری از فلسفه این باشگاه فاصله زیادی داشت موفق به کسب پیروزی شد.
بارسا می‌توانست دیشب آلمریا را شکست دهد تا ضمن افزایش فاصله با رئال به 10 امتیاز، در شرایط روحی مطلوبی به ال‌کلاسیکوی کوپادل‌ری برسد، ولی حالا همه چیز برای ژاوی و تیمش متفاوت شده است.
باشگاه بارسلونا با یک شرکت معماری مشهور ژاپنی قراردادی امضا کرد تا بر پروژه بازسازی نوکمپ نظارت داشته باشد تا این ورزشگاه در عین نوسازی از خصوصیات اصلی نوکمپ تاریخی فاصله نگیرد.
جوردی آلبا شب گذشته گل اول بارسا را به سویا زد. گلی که برایش بسیار مهم بود اما تاکید کرد که گل او پیامی خاص به همراه نداشت.
رئال مادرید در دیداری که به سه امتیازش نیاز حیاتی داشت، در نهایت با یک گل بازنده شد تا بارسا در صورت پیروزی در بازی امشب برابر سویا فاصله را به هشت امتیاز افزایش دهد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل ختافه در کنفرانس خبری از عملکرد بلوگرانا انتقاد کرد و گفت بارسا با عملکرد ایده‌آل فاصله زیادی دارد.
با قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، بارسلونا فاصله خود با رئال از لحاظ کسب جام را به یک کاهش داد.
شرایط اینتر در بدترین زمان ممکن بحرانی شده و در چنین وضعیتی این تیم دو بازی حساس، به فاصله یک هفته برابر بارسا پیش رو دارد.
مدیران بارسلونا برای ثبت قرارداد ژول کنده، مدافع فرانسوی این تیم، به 20 میلیون یورو نیاز دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ