علی اسفندیاری گفت: فاصله‌ی بین تبدیل شدن از یک سرمایه‌گذار کم ریسک به سرمایه‌گذاری که بی محابا پذیرای ریسک می‌شود از یک تار مو به شدت نازک‌تر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ايران با کسب 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز بعنوان قهرمانی جهان در کشور اردن دست یافت.
در پایان رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جهان، ایران با سه طلا و یک نقره صدرنشین است.
دیروز در خبری اعلام شد که بسیاری از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو انصراف داده اند که به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، علت این امر کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار است.
یک تحلیل‌گر بازار سرمایه با بیان اینکه قیمت کنونی سهام اکثر شرکت‌های موجود در بازار سرمایه با ارزش واقعی آنها فاصله زیادی دارد، گفت: به نظر می‌رسد از مهرماه وضعیت بازار بهتر شود.
شاگردان حسین عبدی با نتیجه 3 بر صفر در مرحله نیمه نهایی مغلوب ژاپن شدند.
فاصله زیاد طارمی با علی دایی؛ ۵ هت‌تریک!
مسئول کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی به دنبال اعزام تیم جوانان پس از ۵ سال به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با توجه به رکوردها شانس مدال برای دوندگان قائل نیستیم.
بنفیکا در حساس‌ترین بازی هفته لیگ پرتغال مقابل اسپورتینگ متوقف شد.
جواد فروغی حدود 2 سال بعد از قهرمانی در المپیک توکیو، این روزها کاملا دور از شرایط آرمانی خود به سر می برد.
از آنجائیکه اعتبار مالیاتی نسبت به معافیت مالیاتی مشروط‌تر است، می‌تواند بیشتر موثر باشد. زیرا در معافیت مالیاتی شرکت‌ها می‌توانند بخشودگی مالیاتی را در هر زمینه‌ای که می‌خواهند، هزینه کنند. اما در اعتبار مالیاتی باید مبالغ مورد نظر فقط در بخش تحقیق و توسعه هزینه شود و این نکته‌ی مثبتی است.
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس گفت: اگر سال ۹۹ نصف منابعی که در آن فاصله ۵ تا ۶ ماه وارد بازار سرمایه شد را می‌توانستیم به بازار اولیه منتقل کنیم، یعنی وارد شرکت‌ها می‌شد و به طرح‌های تولیدی تبدیل می‌شد، می‌توانستیم بعد از دو سال و نیم که الان در آن هستیم، شاهد به ثمر نشستن آن سرمایه‌گذاری‌ها باشیم و سود شرکت‌ها افزایش پیدا می‌کرد و رشد اقتصادی خوبی هم داشتیم.
امروز مطالبی همچون چرا قیمت سکه از ارزش ذاتی خود فاصله دارد؟، کدام شرکت‌های بورسی تحت تاثیر قیمت اوره قرار می‌گیرند؟، سود بورسی‌ها ۴ ماهه پرداخت می‌شود؟، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، شانس این را داشت که در عرض یک ساعت مقابل لیدز هت‌تریک کند اما آفساید میلی‌متری فن‌دایک او را از این کار محروم کرد.
یک رسانه اسپانیایی مدعی است دو ستاره بارسلونا گاوی و آرائوخو در تابستان پیش رو این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهند کرد.
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: نیما عالمیان تا الان خوب بوده است اما باید در مسابقات بیشتری حضور داشته باشد.
کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه گفت: ارتباط ایران با عربستان و دیگر کشورهای عربی و مسلمان می تواند سبب فاصله گرفتن رژیم صهیونیستی از این کشورها شود.
شوت نیمه اول لوکا مودریچ میتوانست گل فصل لیگ قهرمانان اروپا باشد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
یاسین سلمانی پس از آن مصدومیت بدهنگام که در اوج دوران آمادگی برایش پیش آمد، هنوز نتوانسته به شرایط ایده‌آل برسد.
مدیرعامل بانک ملت اظهار داشت: خدای را شاکریم که افزایش سرمایه ای که مجوز آن را در مجمع 31 خردادماه امسال از مجمع دریافت کردیم با اخذ مجوزهای لازم در مجمع امروز نهایی کردیم تا بدین ترتیب، بانک ملت که در جایگاه نخست بانک‌های بورسی قرار داشت جایگاه خود را مستحکم تر و فاصله خود را با رقبا افزایش دهد.
مدیرعامل بانک ملت گفت: با افزایش سرمایه ای که مجوز آن را در مجمع ۳۱ خردادماه امسال دریافت کردیم بانک ملت توانست جایگاه خود را مستحکم تر و فاصله خود را با رقبا افزایش دهد.
پافشاری سیاستگذار بر قیمت‌گذاری دستوری در ابعاد مختلف اقتصاد، ارز چندنرخی، عدم بهره‌برداری از کانال بازار سهام در راستای تعدیل تورم ۵۰درصدی، تدبیر بودجه انقباضی برای صنایع و بنگاه‌های تولیدی، قطعی گاز و برق صنایع، افزایش فاصله نرخ اسکناس آمریکایی با نرخ تثبیتی ارز در سامانه نیما و مواردی از این قبیل را می‌توان به‌عنوان موانع جدی پیش‌روی فعالان بورسی در نظر گرفت. اخیرا کلیات بودجه به تصویب رسید، حال نوبت کمیسیون‌ها است تا در راستای بهبود وضعیت بنگاه‌ها و بازارها تعدیلاتی را در حوزه نرخ‌گذاری ایجاد کنند.
معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با اشاره به اینکه دشمن روی تسخیر آسمان سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است گفت: روی پرنده‌های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتری اخلال ایجاد کردیم.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در دستورکار قرار گرفت.
یک مدرس علوم بانکی گفت: جنگ میان روسیه و اوکراین نیز ممکن است موجب شود که جذابیت اوراق بدهی دولت‌ها برای سرمایه‌گذاران گزینه جذابی به نظر برسد؛ حتی در حالتی که افزایش قیمت حامل‌های انرژی موجب افزایش تورم خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ