مسئول کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی به دنبال اعزام تیم جوانان پس از ۵ سال به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با توجه به رکوردها شانس مدال برای دوندگان قائل نیستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ايران با کسب 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز بعنوان قهرمانی جهان در کشور اردن دست یافت.
در پایان رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جهان، ایران با سه طلا و یک نقره صدرنشین است.
دیروز در خبری اعلام شد که بسیاری از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو انصراف داده اند که به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، علت این امر کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار است.
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی به منظور موافقت یا عدم موافقت اعضا با استعفای صیامی در حالی فردا برگزار می شود که مجوز برگزاری اش دو روزه صادر شده است!
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی به منظور موافقت یا عدم موافقت اعضا با استعفای صیامی در حالی فردا برگزار می شود که مجوز برگزاری اش دو روزه صادر شده است!
سرپرست فدراسیون دوومیدانی می‌گوید احسان حدادی در فاصله حدود ۱۰۰ روز تا آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو باید تمریناتش را جدی‌تر دنبال کند تا در بازی‌ها مدال کسب کند.
علی اسفندیاری گفت: فاصله‌ی بین تبدیل شدن از یک سرمایه‌گذار کم ریسک به سرمایه‌گذاری که بی محابا پذیرای ریسک می‌شود از یک تار مو به شدت نازک‌تر است.
شاگردان حسین عبدی با نتیجه 3 بر صفر در مرحله نیمه نهایی مغلوب ژاپن شدند.
فاصله زیاد طارمی با علی دایی؛ ۵ هت‌تریک!
مسئول کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی به دنبال اعزام تیم جوانان پس از ۵ سال به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با توجه به رکوردها شانس مدال برای دوندگان قائل نیستیم.
بنفیکا در حساس‌ترین بازی هفته لیگ پرتغال مقابل اسپورتینگ متوقف شد.
جواد فروغی حدود 2 سال بعد از قهرمانی در المپیک توکیو، این روزها کاملا دور از شرایط آرمانی خود به سر می برد.
از آنجائیکه اعتبار مالیاتی نسبت به معافیت مالیاتی مشروط‌تر است، می‌تواند بیشتر موثر باشد. زیرا در معافیت مالیاتی شرکت‌ها می‌توانند بخشودگی مالیاتی را در هر زمینه‌ای که می‌خواهند، هزینه کنند. اما در اعتبار مالیاتی باید مبالغ مورد نظر فقط در بخش تحقیق و توسعه هزینه شود و این نکته‌ی مثبتی است.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، شانس این را داشت که در عرض یک ساعت مقابل لیدز هت‌تریک کند اما آفساید میلی‌متری فن‌دایک او را از این کار محروم کرد.
یک رسانه اسپانیایی مدعی است دو ستاره بارسلونا گاوی و آرائوخو در تابستان پیش رو این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهند کرد.
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: نیما عالمیان تا الان خوب بوده است اما باید در مسابقات بیشتری حضور داشته باشد.
کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه گفت: ارتباط ایران با عربستان و دیگر کشورهای عربی و مسلمان می تواند سبب فاصله گرفتن رژیم صهیونیستی از این کشورها شود.
شوت نیمه اول لوکا مودریچ میتوانست گل فصل لیگ قهرمانان اروپا باشد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
یاسین سلمانی پس از آن مصدومیت بدهنگام که در اوج دوران آمادگی برایش پیش آمد، هنوز نتوانسته به شرایط ایده‌آل برسد.
تساوی شب گذشته رئال مادرید برابر بتیس باعث شد بارسا فاصله خود با کهکشانی ها را به 9 امتیاز افزایش دهد. روزنامه‌های ورزرشی بارسلونا از حالا جشن قهرمانی گرفته اند.
رئال مادرید با تساوی 0-0 مقابل بتیس یک پاس طلایی دیگر به بارسا در راه فتح لالیگا داد.
منچسترسیتی در یک بازی برتر موفق شد با دو گل بر نیوکسل پیروز شده و فاصله با آرسنال را موقتا به دو امتیاز کاهش داد.
نساجی و پیکان از دقایقی پیش رو به روی هم صف‌آرایی کرده‌اند.
بارسلونا با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل سویا به صدرنشین مقتدرانه خود تداوم بخشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ