مهاجم ایرانی السیلیه در ثبت هفتمین گل فصل خود مقابل قطر اس. سی بدشانس بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با یک پنالتی عجیب و جالب سوئد به حضورش در جام جهانی زنان 2023 ادامه می دهد.
دو عابر که به طرز عجیبی قصد عبور از خیابان را داشتند، به فاصله میلیمتری از مرگ فرار کردند. در این حادثه یک کامیون به دلیل سبقت غیرمجاز به طرز شدیدی آسیب دید.
با چنین ابعادی پورشه Mission X در مقایسه با 918 اسپایدر اندکی کوتاه‌تر، اما کمی مرتفع‌تر و عریض‌تر از آن است. فاصله محوری این دو خودرو با رقم 2728 میلی‌متر تقریباً یکسان است.
لکسوس LBX طولی برابر با ۴۱۹۰ میلی‌متر و عرضی برابر با ۱۸۲۵ میلی‌متر دارد. ارتفاع آن ۱۵۴۵ میلی‌متر است و فاصله محوری آن به ۲۵۸۰ میلی‌متر می‌رسد. با چنین ابعادی باید گفت LBX اندکی جثه بزرگ‌تری از یاریس کراس دارد، اما با ۱۲۸۰ کیلوگرم وزن حدود ۱۰ کیلوگرم سبک‌تر است.
سامسونگ در خبری اعلام کرد که در رویداد SID ۲۰۲۳ که از امروز در کالیفرنیا برگزار می‌شود، نمایشگر رول‌شونده‌ای به نام Rollable Flex را به نمایش خواهد گذاشت که یک پنل ۱۲.۴ اینچی OLED دارد. این محصول می‌تواند از ۴۹ میلی‌متر به ۲۵۴.۴ میلی‌متر برسد و عملاً از موبایل به تبلت تبدیل شود.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: قبلا صحبت از احتمال ریزش سکوها بود، اما در آخرین آزمایش که توسط وزارت راه صورت گرفت گزارش مهندسان فنی این بود که حتی یک میلی‌متر امکان جابه‌جایی وجود ندارد.
وزیر ورزش با تاکید بر این که بررسی های لازم در مورد استحکام ورزشگاه آزادی تهران صورت گرفته است گفت: احتمال حتی یک میلیمتر جابجایی هم داده نشد و بنای استادیوم از استحکام بالایی برخوردار است.
این فناوری که فلت پنل هپتیکز (Flat Panel Haptics) نام دارد، با استفاده از دکمه‌های بادی، روی سطح صاف، بازخورد لمسی به کاربر ارائه می‌دهد. فلت پنل هپتیکز یا اف‌پی‌اچ، ۵ میلی‌متر ضخامت دارد و دارای یک پمپ الکترواسمزی است.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، شانس این را داشت که در عرض یک ساعت مقابل لیدز هت‌تریک کند اما آفساید میلی‌متری فن‌دایک او را از این کار محروم کرد.
یک کلیپ تصویری لحظه فرار یک سرباز اوکراینی از گلوله تک تیرانداز روسی را نشان می‌دهد. گلوله تک تیرانداز روس حدود یک اینچ (۲.۵ سانتی متر) از بالای سر سرباز رد شد و به دیوار اصابت کرد.
یک افشاگر در توییتر می‌گوید ضخامت جزیره‌ی دوربین به ۳٫۷۸ میلی‌متر می‌رسد که تقریباً پنج درصد بیشتر از آیفون ۱۴ پرو مکس است. قبلاً ادعا شده بود که برآمدگی جزیره‌ی دوربین کاهش پیدا می‌کند.
یک افشاگر در توییتر می‌گوید ضخامت جزیره‌ی دوربین به ۳٫۷۸ میلی‌متر می‌رسد که تقریباً پنج درصد بیشتر از آیفون ۱۴ پرو مکس است. قبلاً ادعا شده بود که برآمدگی جزیره‌ی دوربین کاهش پیدا می‌کند.
بارسلونا با پیروزی مقابل رئال مادرید، فاصله‌ با این تیم در صدر جدول لالیگا را به ۱۲ امتیاز افزایش داد.
متخصص اندازه‌شناس یا مترولوژیست از اندازه‌گیری‌های دقیق برای اطمینان از اینکه یک فرآیند یا محصول با بالاترین استاندارد‌ها مطابقت دارد استفاده می‌کند.
امباپه فاصله ای با به ثمر رساندن گل تساوی پاریس مقابل بایرن نداشت اما یک آفساید میلی‌متری مانع از این کار شد.
بر اساس اطلاعات سازمان هواشناسی، با وجود کاهش میانگین بارندگی کشور از ابتدای ماه جاری تاکنون، بارندگی‌های تهران یک میلیمتر افزایش داشته است.
مدافع آلومینیوم با یک ضربه آکروباتیک نزدیک بود دروازه صنعت نفت را باز کند.
اورال اوفا با امیرحسین اسفندیار به یک برد ارزشمند دیگر در لیگ روسیه دست یافت.
یک فروند هواپیمای جت جنگنده کنگو به سختی از اصابت موشک رواندا در مناقشه حریم هوایی فرار کرد.
لبنیات هراز آمل در یک بازی دشوار موفق شد سایپا را شکست داد.
البته تصمیم میلی‌متری و بحث برانگیز کمک داور در بازی موازی ژاپن مقابل اسپانیا، همچنان جای تامل دارد اما ...
گالاتاسرای در یک بازی نزدیک و تماشایی با نتیجه 3-2 جیزره را شکست داد.
شهداب یزد در یک جدال حساس و نزدیک 3-2 مس رفسنجان را شکست داد.
گالاتاسرای در یک بازی نزدیک با نتیجه 3-2 برابر هالک بانک شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ