لکسوس LBX طولی برابر با ۴۱۹۰ میلی‌متر و عرضی برابر با ۱۸۲۵ میلی‌متر دارد. ارتفاع آن ۱۵۴۵ میلی‌متر است و فاصله محوری آن به ۲۵۸۰ میلی‌متر می‌رسد. با چنین ابعادی باید گفت LBX اندکی جثه بزرگ‌تری از یاریس کراس دارد، اما با ۱۲۸۰ کیلوگرم وزن حدود ۱۰ کیلوگرم سبک‌تر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنگامی که پای خود را روی پدال گاز امپاو فشار دهید، صدای غرش لذت بخش پیشرانه در کابین پخش می شود که البته این صدای طبیعی پیشرانه نیست بلکه سیستم صداسازی هوشمند است که حال و هوای اسپرتی را برای مالک خودرو ایجاد کند!
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است.
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسوس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است. نمایشگر ۱۰.۳ اینچی در کنار ساعت زیبای آنالوگ، جذابیت بسیاری دارند. این خودرو از پیشرانه ۵ لیتری ۸ سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند. خروجی این پیشرانه، ۴۷۱ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد لکسس LC ۵۰۰، حدود ۴.۴ ثانیه اعلام شده است. گران‌ترین نسخه این خودرو، نزدیک به ۱۰۲ هزار دلار قیمت می‌خورد.
آنچه که اهمیت این رندر را افزایش داده، هماهنگی آن با طراحی لکسس جی اکس جدید است که بر اساس همان پلتفرم توسعه یافته است.
طراحی زیبای لکسوس ES علنا و رسما حرفی برای گفتن نمی‌گذارد و همیشه مسیر خوب خود را طی می‌کند. پر فروش‌ترین خودروی لکسوس در بازار ایالات متحده، از همان سبک و المان همیشگی لکسوس در طراحی استفاده می‌کند.
این‌که شاسی بلند را می‌گویند و جوری وانمود می‌کنند که انگار نمایندگان دوره یازدهم آمده‌اند لکسوس استفاده کرده‌اند؛ نخیر اینطور نیست. اگر هم ماشینی داده شده ماشین‌های چینی است که فقط به درد خود چینی‌ها می‌خورد و اختلاف قیمت بازار و با ثبت‌نام دولتی به ۱۰۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد و نمی‌شود اسمش را سوءاستفاده گذاشت، چه بهتر که این‌ها شفاف‌سازی می‌شد.
لکسوس جی ایکس نسل جدید حالا با تغییر چشمگیر طراحی و به‌روزرسانی مشخصات فنی، آماده رقابت با شاسی بلندهای داغ بازار مثل لندرور دیفندر ۱۳۰ است.
لکسس ال بی اکس در همان نگاه اول شبیه یک بچه سامورایی به نظر می‌رسد که تمامی عناصر طراحی مورد علاقه لکسس را در ابعادی فشرده همراه خود دارد.
به گفته پلیس علاوه بر شناسایی چندین دستگاه خودرو لکسوس، جنسیس و…، یک قایق تفریحی لوکس هم بخشی از اموال این قاچاقچی بزرگ بود که در زمان دستگیری‌اش در یکی از بنادر شمالی کشور پهلو گرفته بود.
به گفته پلیس علاوه بر شناسایی چندین دستگاه خودرو لکسوس، جنسیس و…، یک قایق تفریحی لوکس هم بخشی از اموال این قاچاقچی بزرگ بود که در زمان دستگیری‌اش در یکی از بنادر شمالی کشور پهلو گرفته بود.
آریزو ۵ جی تی محصول جدیدی در سبد خودرو‌های چری است. چند ماهی از معرفی این خودرو به بازار چین می‌گذرد و اکنون در مراکز خرید و شوروم‌های مختلف، این خودرو به معرض نمایش گذاشته شده است. آریزو ۵ جی تی ظاهر متفاوتی نسبت به خودرو‌های این خانواده دارد و به‌شدت شبیه به محصولات لکسوس طراحی شده است. درون کابین این خودرو نیز ظاهر متفاوتی را شاهد هستیم.
این یک مینی ون با در‌های کشویی و فضای داخلی غول پیکر است که در طرحی سه ردیفه با شش یا هفت صندلی ارائه می‌شود. همچنین یک حالت دو ردیفه با چهار صندلی هم وجود دارد. در این حالت، نمایشگر بزرگ ۴۸ اینچی در جلوی صندلی‌های عقب حضور دارد.
در فناوری فرمان استفاده شده در لکسوس RZ ۴۵۰ e ۲۰۲۳ مجهز به فرمان یوغی، شفت فرمان وجود ندارد. در جای خود، سنسوری وجود دارد که میزان حرکت چرخشی فرمان یوغی را حس می‌کند.
این روز‌ها بحث دریافتی ۵ میلیاردی علی فتح‌الله‌زاده از استقلال بسیار داغ شده است.
اصلی‌ترین تفاوت نسخه جدید با آریزو ۵ جی‌تی به موتور مربوط می‌شود. همان‌گونه که در ابتدا نیز اشاره کردیم، به‌جای موتور ۱.۶ لیتری توربو، نیروی این نسخه جدید را موتور ۱.۵ لیتری توربو تأمین می‌کند. این موتور ۱۵۳ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد و نیروی آن از طریق گیربکس CVT به‌سمت چرخ‌ها ارسال می‌شود.
ویدیویی منتشر شده از یک مسافر در دبی که نشان می‌دهد خودرو‌های لوکسی همچون لکسوس در خیابان‌ها مسافرکشی می‌کنند را ببینید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندیه انتظامی اصفهان علت این حادثه را حریق صندوق خودروی لکسوس عنوان کرد.
کاربران در شبکه‌های مجازی، عکس از یک لکسوس کادوپیچ‌شده در تهران که به عنوان کادوی ولنتاین اهدا شده است را، مورد توجه ویژه قرار دادند.
یانگ وانگ (YangWang) به تولید محصولات لوکس و باکیفیت مشغول خواهد شد. بدین‌ترتیب رقیب آسیایی تازه‌ای برای خودروهای اروپایی ظهور کرده است.
لکسوس ES در کنار LS عرضه شد. ES مخفف Executive Sedan یا سدان اداری است که در واقع نسخه کوچک‌تر سدان پرچمدار این برند محسوب می‌شود.
رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: یک دستگاه خودرو سواری لکسوس با راننده و سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص تعادل خود را از دست داده و در محل واژگون شده که بلافاصله منجر به آتش سوزی شدید خودرو شد. متأسّفانه بر اثر این سانحه راننده مرد خودرو بهمراه دو سرنشین که یک نفر مرد و یک نفر زن بودند بعلت شدت سوختگی در دم جان باختند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ