امباپه فاصله ای با به ثمر رساندن گل تساوی پاریس مقابل بایرن نداشت اما یک آفساید میلی‌متری مانع از این کار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله دقت مسابقات تپانچه 25 متر بانوان در مسابقات یونیورسیاد جهانی به پایان رسید.
اگر ناخن‌هایتان از یک جام بلوری نازک‌تر است، پس احتمالاً دچار کمبود «روی» شده‌اید. روی از جمله مواد معدنی است که به رشد و دوباره‌سازی سلول‌های پوستی کمک می‌کند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اولویت‌بندی پروژه‌های مهم و تاثیرگذار در فروش اموال مازاد دستگاه‌ها مورد توجه باشد.
مدافع ملی‌‎پوش پرسپولیس با اعتماد ویژه یحیی گل محمدی و هواداران این تیم امیدوار است فصل جدید را با اتفاقاتی مثبت دنبال کند.
رئیس جمهور روسیه، در جریان سفرش به جمهوری داغستان روسیه، لباس یک افسر نیروی دریایی که با یک «کیف سیاه» ایستاده بود را منظم کرد.
وزیر کشور گفت: باید یک کمیته مشترک تشکیل شود و به محل سد‌ها بروند میزان آبِ آن‌ها را بررسی کنند و مشاهده کنند که ادعای حاکمان افغانستان درست است یا متخصصان ما که می‌گویند آب هست.
مصنوعی اختصاصی آن، لبه‌های ناخن‌ها را با دقت ۰.۳ میلی‌متری شناسایی می‌کند. بعد نازل دستگاه روی ناخن حرکت می‌کند و بدون اینکه رنگ روی پوست بریزد، کل ناخن را رنگ می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از امروز زمان بندی بررسی لایحه برنامه هفتم در مجلس اعلام می‌شود و ما با سرعت و دقت این لایحه را بررسی می‌کنیم.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از تساوی 1-1 مقابل کرمونزه از کم‌دقتی شاگردانش در زدن ضربات آخر گلایه کرد.
محققان کشور موفق به طراحی و ساخت دستگاه ردیاب چشمی شدند که دارای دقت مکانی کمتر از یک درجه بینایی و دقت زمانی پانصد هرتز است.
دادستان کل کشور، ضمن گزارش تخلفات مالی انجام شده توسط برخی از افراد دارای سمت در باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران، از دادستان کل کشور خواست تا با ورود به موضوع نسبت به محکومیت متخلفان و جبران خسارات وارده به بیت المال اقدامات لازم صورت گیرد.
تیم فوتبال فولاد نخستین دیدار خود پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان را با پیروزی برابر ملوان به پایان برد.
تایباد ـ رئیس دادگستری شهرستان تایباد گفت: باید در خصوص پدیده کودک همسری دقت و صراحت بیشتری شود.
سرطان پروستات زمانی ایجاد می‌شود که یاخته‌های پروستات شروع به رشد بی‌رویه کنند.
محمد مایلی‌کهن که همواره به داشتن صراحت کلام معروف است، این مرتبه تیغ تیز انتقاد خود را سمت مهاجم پرسپولیس گرفت.
کارشناس فوتبال گفت: در روزی که مهاجمان استقلال برابر تراکتور کم دقت بودند یامگا توانست با اعتماد به نفس بالا، استقلال را به مرحله بعد جام حذفی برساند.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: عوامل تاثیرگذار بر نقدینگی را به بهترین شکل کنترل کردیم.
رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت بر لزوم پایش بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و جلوگیری از سواستفاده از قوانین تسهیل‌گر برای این شرکت‌ها تأکید کرد.
گری نویل، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، از عملکرد لیونل مسی برابر مکزیک تمجید کرد.
رئیس قوه قضائیه گفت: مردم بصیر و هوشیار و ولایتمدار به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح شده صرفاً بهانه است.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید به دقت وضعیت ملی پوشان لژیونر را بررسی می کند.
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی باخانواده مرحومه «مهسا امینی»گفت: در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهند.
ویدیویی از دقت نقطه‌زنی مهمات و پهپادهای انتحاری ارتش در رزمایش اخیر را ببینید. / ایرنا
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همتای اماراتی او درباره تقویت روابط دوجانبه و پاره‌ای از مسائل منطقه‌ای تلفنی گفت‌و‌گو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ