باتلر نخستین زنی است که سکان این نهاد جاسوسی را برعهده می‌گیرد. وی در حال حاضر معاون رئیس ام‌آی۵ است و از ماه آینده کار خود را بi عنوان جانشین جرمی فلمینگ آغاز خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال طی یک نشست با خبرنگاران فعال خانم در حوزه فوتبال به گفت و گو پرداخت.
رئیس فدراسیون شمشیربازی برای حضور یک شمشیرباز زن در هانگژو با کمیته ملی المپیک درحال رایزنی است.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری یک دیدار از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با حضور تماشاگران زن خبر داد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از رسیدگی به هتک حرمت یک قاضی توسط یک زن بی حجاب در شاهرود در محاکم قضایی خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودروی یکی از آن‌ها به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال تهران، حمایتی عجیب و غیر قابل توصیف از حبیب‌الله شیرازی در روز رفتن او داشت.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین نشان شجاعت را به یک پزشک زن به نام الکساندر کروچنکو اهدا کرد.
رئیس مجلس در حاشیه برگزاری هفدهمین اجلاس اتحادیه پارلمانی کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که در الجزیره پایتخت الجزائر برگزار شد، با خانم پوآن ماهارانی رئیس شورای نمایندگان مردم اندونزی، دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت:به طور متوسط هر ده روز یک زن به وسیله پلیس آمریکا کشته می‌شوند؛ کشوری که رکورد دار زندانی زن در دنیا است می‌خواهد مدعی زندگی زن در دنیا باشد.
روایت حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه از شناسایی یک خانم خانه‌دار با بدهکاری چندین میلیون دلاری را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تعدادی منتقد تیزبین چهره چند نفر را که به نظر می‌رسید در چندین عکس رسمی کنار رئیس جمهور روسیه ایستاده‌اند و خود را کارکنان نظامی، ملوان و مسیحی مومن جا زده‌اند، شناسایی کردند.
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: برای اولین بار در تاریخ بلدیه در منطقه ۱۵ یک خانم به عنوان مدیر بحران انتخاب شده است.
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از رئیس قوه قضائیه خواست تا پوشش فرم متهمان زن در جلسات دادگاه را تغییر دهد.
خودداری یک زن مسلمان در چچن از دست دادن و روبوسی با رئیس جمهور روسیه خبرساز شده است.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، از شکایت شهرداری علیه سمانه پاکدل به دلیل انتشار مطلب خلاف واقع خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کودک‌ربا در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم به ۲ کودک‌ربایی اعتراف کرده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق به‌عنف خشن خبر داد و گفت: انتشار فیلم زورگیری این متهمان در فضای‌مجازی موجب ناراحتی شهروندان شده بود.
یک زن سالخورده در پایان مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال مقابل رئیس جدید این فدراسیون را گرفت و مدعی داشتن مدارک تخلفات مهدی تاج شد.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه خبر خودکشی زندانی از اساس کذب است، گفت: قرار بازداشت وی به وثیقه تبدیل شده است و در صورت معرفی وثیقه امکان آزادی وی فراهم خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، ادعاهای برخی از رسانه‌های معاند مبنی بر خودکشی یک زندانی زن در زندان ارومیه را تکذیب کرد.
در اطلاعیه موساد آمده، برای اولین بار در تاریخ این نهاد یک زن با نام اختصاری «ک» در پستی حساس یعنی «دفتر ایران» در موساد منصوب شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران در واکنش به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی از حضور یک زن روی سقف ماشین کلانتری گفت: این زن مدعی بود باید شوهر او را آزاد کنند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت حقیقت ماجرای ایستادن یک زن روی خودروی پلیس را تشریح کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار در این صرافی کاهش یافت، آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا یکشنبه، زمان پرداخت سود نقدی شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست،  بازار بیش از این قصد اصلاح ندارد + فیلم، تحلیل شبندر امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، سهامداران دو نماد بانکی بخوانند، تحلیل فملی امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، نقشه بورس امروز چگونه بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ