حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت:به طور متوسط هر ده روز یک زن به وسیله پلیس آمریکا کشته می‌شوند؛ کشوری که رکورد دار زندانی زن در دنیا است می‌خواهد مدعی زندگی زن در دنیا باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنیان گذار و اولین شاه قاجار گفت: ارباب زراعت و فلاحت باید چنان باشد که هر ده خانه را یک دیگ نباشد تا به جهت طبخ آشی یک روز به عطلت و انتظار بسر برند و الا رعیتی نکنند و نقصان در ملک روی کند.
شهریار حیدری گفت: یک فرصت دو هفته تا ده روز در اختیار وزیر هست. به امیدخدا بتواند به وضعیت موجود سر و سامان بدهد وگرنه تا الآن استیضاحش بیش از ۹۰ نفر رای دارد.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
جراید ایتالیا از جمله "لارپوبلیکا" نوشته‌اند که در این قایق دست کم بیش از ده افسر اطلاعاتی اسرائیل حضور داشتند. بر اساس گزارش ترافیک هوایی، یک روز بعد از واقعۀ غرق شدن کشتی تفریحی در دریاچۀ "ماژور"، یعنی در بیست و نهم ماه مه، یک هواپیمای جت مقامات اسرائیلی در فرودگاه میلان به زمین نشست و ساعاتی بعد میلان را به قصد تل‌آویو ترک کرد.
دو عکسی را که در اینجا ملاحظه می‌کنید، فردریک گادامر عکاس فرانسوی در روز یکشنبه ۲۵ تیرماه سال ۱۳۰۶ شمسی یعنی حدود ده سال قبل از تخریب دروازه ثبت کرده است.
برخی رسانه‌ها امروز از خودکشی یک بلاگر خبر دادند و نوشتند: خودکشی بلاگر معروف؛ ساعت ۱۰:۴۵ صبح دیروز به پلیس اعلام شد و رهگذران در حال عبور از یکی از خیابان‌های مرکز شهر متوجه زن جوانی شدند که نیمه هوش روی زمین افتاده است.
یک هواپیمای سعودی حامل کمک‌های امدادی برای قربانیان زلزله ویرانگر روز سه‌شنبه در فرودگاه بین‌المللی حلب فرود آمد که اولین بار از زمان قطع روابط دیپلماتیک ریاض با دمشق در ده سال گذشته محسوب می‌شود.
یکی از کم‌سابقه‌ترین اتفاقات فوتبال ایران روز گذشته در هیاهوی دیدار استقلال و پیکان گم شد
بنشینید و پا‌ها را در مقابل خود دراز کنیـد. پس از آن جسمی (مانند حوله‌ای تا شده یا یک تکه چوب به ارتفاع پنج سانتی‌متر) را زیـر پـاشنـه خود قرار دهیـد، عضلات ران را سفت کنـیـد و انگشتان را از مچ پا به سمت خود بکشید. تا ۱۰ بشمارید، سپس عضلات را شل کنید و این تمرین را حداقل دو بار در روز و هر بــار ده مرتبه انجام دهید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۱۶۷۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۹۰۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
عباس‌تبار در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: شرایط خوبی دارم و هیچ مشکلی نیست. یک دوره شیمی درمانی انجام دادم و الان در دوره استراحت هستم و ده روز بعد، باید دوره دوم شیمی درمانی را انجام بدهم. چهار دوره شیمی درمانی دارم و پس از آن عمل می‌کنم و بعد از عمل هم دوباره چهار دوره شیمی درمانی دارم.
ساعت ۱۲ و ده دقیقه روز شنبه در خیابان بهشت تهران یک موتورسوار از سوی دو سارق باقمه مورد سرقت قرار گرفت.
بورس دیروز رشد چشمگیری شد و شاخص کل افزایشی بود. بورس امروز در آخرین روز هفته در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. در بین این ده خبر نیز عرضه اولیه یک نماد نیز دیده می شود.
زن دستفروش گفت: دیروز کنار متروی مولوی، مأمور شهرداری تمام جنس‌ها و داروندارم را با خودش برد. من حتی بساط هم نکرده بودم، هیچ راه‌بندانی نداشتم و فقط یک جنس را از داخل نایلونی بیرون آورده بودم که به یک مشتری تلفنی نشان دهم. مأمور شهرداری بساطم را از دستم کشید. وقتی اعتراض کردم و گفتم که به خدا باید اجاره خانه بدهم، کلام زشت و زننده‌ای گفت و رفت. از دیروز همه جا رفتم. از مأمور مترو و کارکنان منطقه از شهرداری پرس‌وجو کردم. هیچ‌کس سراغی از جنس‌هایم ندارد.
خبرهای بسیار مهمی روز گذشته در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
خبرهای بسیار مهمی روز گذشته در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند. از جمله این خبرها می توان به افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اشاره کرد. توصیه می شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
بورس آخرین روز معاملاتی هفته نیز قرمزپوش شد و شاخص کل کاهشی بود. بورس فردا در آخرین روز مهرماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. در بین این ده خبر نیز عرضه اولیه یک نماد در روز شنبه دیده می شود.
بورس فردا پس از یک روز تعطیلی آغاز به کار خواهد کرد و در این دو روز خبرهای مهمی منتشر شد که ممکن است بر بورس فردا تاثیرگذار باشد. نابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه بعید میدانم اسرائیل بخواهد در این مقطع کاری انجام دهد، گفت: احتمالا احیای برجام ظرف مدت یک هفته تا ده روز اتفاق می‌افتد.
طبق اعلام وزارت شرایط اضطراری ارمنستان یک تبعه ایرانی جزو مفقودان انفجار روز گذشته در ایروان است.
تعداد نماد‌های عرضه اولیه شده در سال جاری تا به امروز ۱۷ نماد بوده است. عرضه اولیه‌ها همسو با روند نزولی بازار کم کم از ارج و قرب افتاده اند و حالا یا بازدهی کمی داشته اند و یا حتی بازدهی آن ها منفی شده است. بازدهی نماد‌های عرضه اولیه شده در سال جاری چقدر بوده است؟
یک کارشناس اقتصادی معتقد است: اقتصاد رفتاری با کالابرگ موافق‌تر است، اما از نگاه اقتصاد خرد، تجربه نشان داده است هرگونه مداخله از این جنس یعنی کالابرگ یا مداخله قیمتی کارآیی ندارد و به شدت رد می‌شود. منظور از مداخله قیمتی همان قیمت گذاری دستوری است که کاهش رفاه حاصل از این نوع رفتار بسیار زیاد است.
همه مردم و افراد جامعه در هر لحظه از روز ناچار به گرفتن تصمیماتی برای رتق و فتق امور خود هستند که این تصمیمات می تواند در سطوح مختلف و با آثار گوناگون باشد؛ گاهی ممکن است اثر این تصمیم فقط بر خود شخص وارد آید و گاهی یک اجتماع چند ده نفره یا بیشتر و یا حتی یک شهر یا کشور را تحت تاثیر قرار دهد.
در ماه‌های دیگر قرائت یک جزء قرآن عادت روزانه امام خمینی (ره) بود، ولی در ماه مبارک رمضان هر روز ده جزء قرآن می‌خواندند و تا پایان ماه ده بار قرآن را ختم می‌کردند. امام خمینی با رؤیت هلال ماه مبارک، تغییراتی در برنامه زندگی خود می‌دادند، از جمله دیدار‌های عمومی را تعطیل می‌کردند تا بیشتر به دعا و قرآن و خلاصه به خودشان برسند. امام می‌فرمودند: «خود ماه رمضان کاری است!»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ