یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از رئیس قوه قضائیه خواست تا پوشش فرم متهمان زن در جلسات دادگاه را تغییر دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان معتقد است تغییر در قوانین نقل و انتقالاتی در این مقطع عدالت را در بین باشگاه‌ها از بین می‌برد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرصت برای تغییر معاون سیاسی وزارت کشور خواسته وزیر کشور از مجلس بود و برخلاف خواست عده‌ای، مجلس به حاشیه نمی‌رود.
وزیران خارجه شش کشور از طالبان خواستند تا سیاست‌های خود در برابر زنان افغانستان را تغییر دهند.
رضا اسدی که با تغییر پُست در فصل گذشته خوش درخشید و گل‌های حساسی هم زد حالا به یکی از چهره‌های پرسروصدای فصل نقل و انتقالات تبدیل شده است.
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:از دولت تقاضا کردیم ساعت آغاز به کار مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند، تا ۸ و ۳۰ دقیقه شناور باشد.
رئیس یکی از هیات‌های فوتبال به مطرح شدن بحث درخواست ۵۰۰ میلیونی برای تغییر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
درخواست باشگاه پرسپولیس برای تعویق یکروزه زمان دیدار با استقلال از سوی سازمان لیگ فوتبال رد شد.
فرمانده ارتش سودان در پیامی به دبیرکل سازمان ملل خواستار انتخاب جایگزینی برای نماینده این سازمان در کشورش شد.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تهدید پرسپولیس تاثیری در عدم تغییر برنامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر نداشت.
باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی خود مبنی بر حضور تماشاگران در بازی با پیکان تهران را تکرار کرد.
باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی خود مبنی بر حضور تماشاگران در بازی با پیکان تهران را تکرار کرد.
تبریز- هواداران تیم فوتبال تراکتور از مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر خواستند تا ساعت بازی این تیم را با فولاد تغییر دهند.
دبیرکل ناتو در مصاحبه هایی با تکرار ادعای بی اساس محور غرب درباره درخواست کمک روسیه از ایران در عملیات ویژه نظامی مسکو ادعا کرد: تانک‌ها تغییر بزرگی را در جنگ اوکراین ایجاد خواهند کرد.
این درخواست صنف در حالی است که مشخص نیست چرا در حالی که مقررات پیشین به شکل طبیعی از سوی هیات وزیران تصویب شده، چرا این مقررات تازه قرار است در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شود که وظیفه سیاست گذاری دارد و نه تصویب مقررات. به هر حال این اتفاق با هر شکل در حالی وقوع باشد، در صورتی که بدون مشارکت صنوف سینما تصویب شد، بی‌شک تبعاتی را در پی خواهد داشت.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت از درخواست این وزارتخانه برای دورکاری کارمندان تهرانی در پی تشدید آلودگی هوا خبر داد و گفت: این درخواست به طور جدی و ویژه برای کارمندان خانم باردار، کارمندان دارای فرزند زیر ۶ سال، کارمندان دارای بیماری تنفسی و قلبی و کارمندان با سن بالای ۶۰ سال مطرح می‌شود.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت اعلام کرد: در روز‌هایی که هوا ناسالم برای گروه‌های حساس (شاخص کیفیت هوا ۱۰۱ الی ۱۵۰ ورنگ زرد) باشد زمان بازی کودکان در فضای باز و پارک‌ها را به میزان زیادی کاهش دهید. همچنین افراد مسن و بیمارانی که دارای مشکلات تنفسی هستند نیز فعالیت خود را در فضای بیرون کاهش دهند. در روز‌هایی که شاخص کیفیت هوا «ناسالم برای همه گروه‌ها» (۱۵۱ الی ۲۰۰ ورنگ قرمز) است باید از ورزش، دوچرخه سواری و به طور کلی از قرار گرفتن در معرض هوای آزاد بپرهیزید
پس از درخواست نماینده مردم کرمانشاه برای استعفا از نمایندگی مجلس، زمزمه‌هایی مطرح شده بر این قرار است احتمالا وی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خواهد شد.
حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی در جلسه عصر امروز (یکشنبه) مجلس گفت: نباید آن خانم که قاتل شهید عجمیان است و آن شکلی به شهید مظلوم لگد می‌زند و در صحنه قتل با آن وضع حجاب بود، در صحنه دادگاه با چادر حاضر شود.
رئیس جمهور روسیه در گفتگوی تلفنی با صدر اعظم آلمان درباره بحران اوکراین و ضرورت تغییر رویکرد برلین در قبال این بحران تلفنی گفتگو کرد.
سازمان لیگ فوتبال با درخواست باشگاه استقلال برای تغییر زمان دربی پایتخت مخالفت کرد.
سخنگوی انجمن صنعت تایر ایران با اعلام بدون تغییر ماندن قیمت انواع تایر در بازار، خواستار لغو قیمت‌گذاری دستوری این کالا یا عرضه آن در بورس شد.
باشگاه استقلال درخواست خود را برای تغییر محل برگزاری دیدار سوپر جام در تاریخ چهارم آبان به صورت رسمی تقدیم سازمان لیگ کرده و خواهان برگزاری مسابقه در زمینی با کیفیت بهتر شده است.
بازیکنان استقلال نگران این موضوع هستند که مبادا در شرایط تغییر مدیریت وعده‌های مدیرعامل پیشین به فراموشی سپرده شود.
راه چاره اینست که اولاً امر بمعروف و نهی از منکر از اسارت سیاست بازی‌ها نجات داده شود و ثانیاً افراد جامع‌نگری جایگزین متولیان کنونی نهاد امر بمعروف و نهی از منکر شوند. راه بهتری هم البته وجود دارد و آن اینست که عملکرد دولتمردان، عادلانه و صادقانه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ