سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از رسیدگی به هتک حرمت یک قاضی توسط یک زن بی حجاب در شاهرود در محاکم قضایی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجتماع محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» با حضور خودجوش مردم ولایت‌مدار کرمانشاهی برگزار شد. مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمانشاه در محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» مقابل منزل این شهید والامقام با در دست داشتن پلاکارد‌هایی از مسؤولان کشوری و استانی خواستار مقابله با بی‌حجابی شدند.
ناصر کنعانی در خصوص تکرار هتک حرمت به قرآن کریم گفت: سفیر دانمارک در تهران در اعتراض به تکرار هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم به وزارت امور خارجه احضار شد.
ناصر کنعانی در خصوص تکرار هتک حرمت به قرآن کریم گفت: سفیر دانمارک در تهران در اعتراض به تکرار هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم به وزارت امور خارجه احضار شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در واکنشی مفعلانه به هتک‌حرمت به‌ ساحت مقدس قرآن کریم گفت: هتک حرمت به‌قرآن اقدامی توهین‌آمیز و یک حرکت تحریک‌ آمیز آشکار است.
اعضای یک گروهک راست افراطی در دانمارک مقابل سفارت پاکستان در کپنهاگ، بار دیگر به‌ساحت قرآن کریم اهانت کردند.
یک گروه اسلام‌ستیز در دانمارک در اقدامی موهن، قرآن کریم را مقابل سفارت مصر در این کشور آتش‌زد.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: هتک حرمت به آستان مقدس قرآن کریم یک طرح و سریال آمریکایی است که می‌خواهند ما را خسته کنند تا قبح مسئله بریزد.
آغاز یک جنگ داخلی در اراضی اشغالی میان معترضان صهیونیست و کابینه نتانیاهو و همچنین ارتباط عامل هتک حرمت قرآن کریم با «موساد»، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
دبیرکل گردان‌های حزب الله عراق به اقدام موهن یک شخص پناهنده در سوئد علیه قرآن کریم واکنش نشان داد.
بعد از سوئد این بار در دانمارک، یک گروه افراطی پرچم عراق و قرآن کریم را به آتش زدند. در پی این اهانت، معترضان عراقی با تجمع در اطراف منطقه سبز بغداد خواستار اخراج سفیر دانمارک از عراق شدند.
آن‌گونه که در بیانیه سازمان ملل آمده «نماینده عالی بر اهمیت حمایت از آزادی بیان به عنوان یک حق اساسی بشر تاکید کرد. وی در عین حال تاکید می‌کند که هتک حرمت به کتب مقدس و اماکن مذهبی و همچنین نماد‌های مذهبی غیرقابل قبول است و می‌تواند به تحریک خشونت منجر شود.»
هتک حرمت به کتاب الهی مسلمانان جهان در سوئد از سوی یک پناهنده مقیم این کشور، همچنان بازتاب‌های گسترده‌ای در کشورهای مختلف به ویژه جهان اسلام داشته و با محکومیت‌های متعددی همراه شده است.
هتک حرمت به کتاب الهی مسلمانان جهان در سوئد از سوی یک پناهنده مقیم این کشور، همچنان بازتاب‌های گسترده‌ای در کشورهای مختلف به ویژه جهان اسلام داشته و با محکومیت‌های متعددی همراه شده است.
سخنگوی وزارت خارجه امارت اسلامی در یک رشته توییت نوشته است که اجازه دادن به چنین عملکردی تحت نام آزادی بیان از سوی مقام‌های سوئدی قابل نکوهش است و این اقدام، توهین به این دین مقدس اسلام و پیروان آن می‌باشد.
دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی امروز در جده یک نشست فوق العاده برای بررسی تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی برگزار می‌کند.
یک وزیر افراطی کابینه اسرائیل امروز یکشنبه در زمان تشدید تنش‌ها با فلسطینی‌ها از مکان مقدس و حساس بیت المقدس بازدید کرد.
هیات ملی پلیس فنلاند گفت که این کشور اجازه هتک حرمت قرآن را نخواهد داد و نقض آرامش مذهبی یک جرم قابل مجازات است.
روز شنبه راسموس پالودان، رهبر حزب راست افراطی «استرام کرس» یک نسخه از قرآن را در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم آتش زد، آن هم پس از آنکه مجوز انجام این کار توهین آمیز را از مقام‌های سوئدی گرفت. او از ائتلاف ناتو و ترکیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در سخنرانی‌اش انتقاد کرد و تصویری توهین آمیز به پیامبر (ص) را نشان داد. این اقدام توهین آمیز او با موجی از اعتراضات و واکنش‌های مختلف جهانی مخصوصا واکنش کشور‌های اسلامی روبه‌رو شد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق ، اقدام موهن در سوئد در هتک حرمت قرآن کریم را به شدت محکوم کرد.
یک سخنگوی وزارت خارجه آلمان امروز اعلام کرد که هتک حرمت مسجد الاقصی توسط «بن گویر»، اقدامی «تحریک آمیز» بوده است.
فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: درپی هتک حرمت به لباس یک روحانی درصومعه‌سرا، ماموران پلیس امنیت عمومی متهم این پرونده را شناسایی و دستگیر کردند.
متهم به علت برخی مشکلات روحی و روانی قبلی طی مدت بازداشت، دو نوبت اقدام به خودکشی کرد که در یک نوبت خود را از طبقه دوم بخش نسوان ندامتگاه به پایین پرتاب میکند، اما با هوشیاری مراقبین دچار صدمات جزئی از قبیل کبودی صورت شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌گردد.
یک فعال سعودی با انتقاد از میزبانی عربستان از خواننده زن لبنانی، تاکید کرد که دولت ریاض میلیون ها دلار پرداخت می کند تا رؤیای این خواننده لبنانی برای هتک حرمت خاک حرمین شریفین محقق شود.
در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه گیلان عنوان شده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) به محض آگاهی از هتک حرمت به یک بانوی محجبه توسط ۲ زن غیر بومی و یک مرد از اهالی رشت که ضمن ضرب و شتم، سعی در برداشتن چادر از سر این بانو داشتند، اقدامات شناسایی عوامل این حادثه را آغاز و در سریعترین زمان ممکن متهمان دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ