تعدادی منتقد تیزبین چهره چند نفر را که به نظر می‌رسید در چندین عکس رسمی کنار رئیس جمهور روسیه ایستاده‌اند و خود را کارکنان نظامی، ملوان و مسیحی مومن جا زده‌اند، شناسایی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواپیمای فوق سبک جی‌ام‌بی-وی‌ال۳ اسپرینت با یک خلبان زن به تازگی با مانور دادن گرداگرد برج میلاد خبرساز شده است.
کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن از یک هوادار آسیب دیده پس از شوتزنی به سمت سکو‌ها دلجویی کرد.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
این چکمه‌ها پس از مدتی از دزفول به تھران منتقل شد و در مقابل کاخ موزه سعدآباد به عنوان «نماد دیکتاتوری» نصب شد.
هواپیمای ایرباس یک شرکت هواپیمایی در مسیر تبریز به عسلویه توسط کاپیتان فهیمه احمدی دستجری و کمک خلبان فاطمه طا‌ها محمدی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به پرواز درآمد.
ارسلان مطهری با انتشار یک استوری اینستاگرامی روز جهانی زن را به زنان ایرانی تبریک گفت.
علیرضا جهانبخش به بهانه روز جهانی زن یک استوری با تصویر از تماشاگران زن منتشر کرد.
وریا غفوری یک استوری اینستاگرامی جدید منتشر کرده است
رئیس مجلس در حاشیه برگزاری هفدهمین اجلاس اتحادیه پارلمانی کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که در الجزیره پایتخت الجزائر برگزار شد، با خانم پوآن ماهارانی رئیس شورای نمایندگان مردم اندونزی، دیدار و گفتگو کرد.
این زن جایی در بیرون، در جهانی موازی، کمین کرده است. برای ظاهر کردنش، تنها کاری که باید بکنید این است که دستور‌های درست را در یک مبدل تصویر هوش مصنوعی، تایپ کنید. مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات، چهره وهم‌آلود زنی با نگاهی تهی و خالی از زندگی را در برابر چشمان شما ظاهر می‌کنند. نام زن خیالی در این تصویر دیجیتالی «Loab» است که یک هنرمند سوئدی که با نام کاربری «سوپرکامپوزیت» (Supercomposite) در توییتر شناخته می‌شود، کشفش کرده است.
جشن خانوادگی مسی، اتفاقی بود که میلیون هواداران این خانواده منتظر آن بودند.
کاترین مایورگا زیر آخرین پست رونالدو کامنتی جنجالی منتشر کرد.
در دیدار تیم ملی ایران و آمریکا حضور یک زن ایرانی با یک پلاکارد خبرساز شد.
در ورزشگاه الثمامه محل برگزاری دیدار ایران و آمریکا، یک ایرانی هماهنگ کننده پزشکی این دیدار است.
پخش سرود ملی ولز پس از ۶۴ سال در جام جهانی واکنش‌های مثبتی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.
یک بیمار فرانسوی که در سال ۲۰۱۳ بخشی از بینی اش را برای درمان سرطان سینوس بریدند، از داشتن بینی جدید خود هیجان‌زده است و می‌گوید این بینی به او کمک می‌کند بهتر نفس بکشد.
نمایشگاه کشفیات چهارمین مرحله از طرح کاشف توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در مقر پلیس آگاهی تهران آگاهی شاپور برگزار شد. در این طرح یک زن کودک ربا، سارقان خفه کننده زنان و باند سه نفره ای که با تهدید چاقو و زخمی کردن مردان، زنان دو خانواده را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند دستگیر شدند.
استقلال ملاثانی یک بار دیگر در استادیوم خانگی خود، پذیرای تماشاگران زن بود.
همراهی یک زن ناشناخته با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
همراهی یک زن ناشناخته با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
این روز‌ها نام شلیر رسولی، شیرزن مریوانی که در جریان درگیری با یک شرور متجاوز جانش را از داده، تبدیل به نماد پاکدامنی و شجاعت در این شهر شده است.
پزشکان یک تومور غول پیکر را که یک زن به مدت پنج سال با آن زندگی می‌کرد، از بدنش خارج کردند.
زن ۲۶ ساله‌ گفت: عضویت در این کانال تلگرامی مرا درگیر خودش کرده بود و دیگر کاملا از همسرم فاصله گرفته بودم و به او توجهی نداشتم تا این که مدتی بعد مهرزاد چالشی در گروه به راه‌انداخت که خانم‌های عضو، تصاویری بدون آرایش از خودشان را به اشتراک بگذارند تا اعتماد به نفس آن‌ها سنجیده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ