رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، ادعاهای برخی از رسانه‌های معاند مبنی بر خودکشی یک زندانی زن در زندان ارومیه را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روز پس از دفن نظامی صهیونیستی که بر اثر خودسوزی به هلاکت رسید، یک نظامی صهیونیست که هم‌خدمت وی بود نیز اقدام به خودکشی کرد.
اخیراً مادر یک وکیل سیرجانی که سال گذشته در پی اقدام به خودکشی جان خود را از دست داده بود، مدعی شده فرزند وی بدلیل «وصل سرم» در زندان فوت کرده است که این ادعا توسط سازمان زندانها تکذیب شد.
۱۸۰ فقره سرقت در پرونده باند دزدان لوازم داخل خودرو / توضیح دادستان ایلام درباره خودکشی یک زندانی/ شب چله ترسناک!/ واژگونی/ اتوبوس راهیان نور با 21 مصدوم/ اعترافات وحشتناک زوج بی رحم در جلسه دادگاه/ آزادی 4 زندانی در آستانه سال نو
توضیح دادستان ایلام درباره خودکشی یک زندانی
یک زن روز یکشنبه و دقایقی پیش در ایستگاه گلشهر متروی کرج اقدام به خودکشی کرد.
خودکشی دلخراش یک فوتبالیست ۳۲ساله
پسر ۳ ساله در اتاق عمل سوخت/ شلاق و تبعید مجازات آزار دختر جوان/ سرگذشت یک آدمکش!/ مرگ دختر موزیسین در خانه زن سالمند/ راز خودکشی گروهی ۶ عضو یک خانواده/ زن جوان شوهر زندانی اش را بخشید/ دوستی قهوه خانه‌ای سرآغاز ۳۰۰ فقره گوشی قاپی!/ افشای راز دفن برادر در باغچه خانه مادر
اعضای این خانواده در پی ایجاد مزاحمت‌های ناموسی یک پرایدسوار مرموز در حالی با مصرف تعداد زیادی قرص خودکشی کرده‌اند که ۲ روز قبل از آن نیز پسر جوان خانواده با همین انگیزه خودکشی کرده بود.
در حالی که در خبرهای اولیه گفته شده بود که استاد از دانشجو خواسته تا «نام یک فرد را که هیچ ارتباطی با مقاله نداشته در مقاله‌اش ثبت کند»، اما فایل صوتی منتشر شده از استاد راهنمای این دانشجو در کانال تلگرامی وابسته به دانشگاه، خلاف این ادعا را روایت می‌کند.
بر اساس اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی، استاد از دانشجو می‌خواهد که نام یک فرد را در مقاله‌اش ثبت کند، اما دانشجو زیربار نمی‌رود و در اعتراض به این تصمیم استاد، اقدام به خودکشی می‌کند.
متهم به علت برخی مشکلات روحی و روانی قبلی طی مدت بازداشت، دو نوبت اقدام به خودکشی کرد که در یک نوبت خود را از طبقه دوم بخش نسوان ندامتگاه به پایین پرتاب میکند، اما با هوشیاری مراقبین دچار صدمات جزئی از قبیل کبودی صورت شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌گردد.
بهم زدن شاکله تیم ملی ایران بهای سنگینی برای بازیکنان و البته سرمربی اش داشت.
بنا به گفته شاهدان عینی‌، اقدام به خودکشی یک زن میانسال روز یکشنبه در ایستگاه متروی کرج به مجروحیت شدید وی انجامید.
زن ۳۰ ساله گفت: نیلوفر هم با شنیدن این جمله به داخل اتاق رفته و در همان حال خشم و عصبانیت دست به خودکشی زده بود که در بیمارستان جان سپرد. اکنون فرشید در حالی مرا ترک کرده است که برادرم به جرم اخاذی و انتشار عکس‌های خصوصی در زندان به سر می‌برد و فرزندان نیلوفر هم مرا قاتل مادرشان می‌دانند. حالا هم عذاب وجدان دارم که چرا آشیانه یک زن دیگر را نابود کردم و..
خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر
این حادثه صبح روز گذشته هنگامی رخ داد که پسر ۳۰ ساله به همراه مادرش از خانه خواهرش به منزل بازگشت ودر توهم ناشی از بیماری روحی و روانی، مادرش را به قتل رساند وسپس با بستن شیلنگ به دورجسد، قصد داشت آن را با استفاده از نردبان فلزی به پشت بام خانه بکشاند و ازآن جا به پایین بیندازداما قدرت بدنی کافی نداشت و فقط پیکر بی جان مادر ۶۰ ساله اش را تا پله دوم نردبان بالا کشید و رها کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور اهواز گفت: ظاهراً امروز صبح در دانشگاه پیام نور اهواز جوانی که عاشق دختر دانشجوی این دانشگاه بود پس از جواب رد، در محوطه دانشگاه با سلاح گرم به زندگی خود پایان داد.
خوزستان دانشجوی یکی از دانشگاه‌های اهواز به دلیل جواب منفی به خواستگاری‌اش، جلوی در دانشگاه با شلیک گلوله خودکشی کرد.
خوزستان دانشجوی یکی از دانشگاه‌های اهواز به دلیل جواب منفی به خواستگاری‌اش، جلوی در دانشگاه با شلیک گلوله خودکشی کرد.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه خبر خودکشی زندانی از اساس کذب است، گفت: قرار بازداشت وی به وثیقه تبدیل شده است و در صورت معرفی وثیقه امکان آزادی وی فراهم خواهد بود.
قوه قضائیه اعلام کرد که خبر خودکشی یک زندانی زن در ارومیه صحت ندارد و با تبدیل قرار بازداشت این زندانی، مقدمات آزادی وی نیز فراهم شده است.
با حضور نیروهای گشت بسیج حوزه امام رضا (ع) ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز، فردی که شبانه قصد خودکشی داشت، نجات یافت.
با حضور نیروهای گشت بسیج حوزه امام رضا (ع) ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز، فردی که شبانه قصد خودکشی داشت، نجات یافت.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار در این صرافی کاهش یافت، آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا یکشنبه، زمان پرداخت سود نقدی شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست،  بازار بیش از این قصد اصلاح ندارد + فیلم، تحلیل شبندر امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، سهامداران دو نماد بانکی بخوانند، تحلیل فملی امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، نقشه بورس امروز چگونه بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ