رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری یک دیدار از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با حضور تماشاگران زن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام یازده بازیکن منتخب خود را برای دیدار نخست در فصل جدید لیگ برتر، معرفی کرد.
اگر مهرداد محمدی فقط یک بازی کمتر برای العربی انجام داده بود، طبق قوانین جدید سازمان لیگ، حضور او در استقلال غیرقانونی تلقی می شد!
مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در هفته اول لیگ برتر یک ستاره جدید رو کرد؛ بهروز عظیمی با دو گل و یک پاس گل، مرد اول بازی با پالایش بود.
دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی قطر و نیوزلند پس از انجام نیمه اول نیمه کاره رها شد.
لژیونر ایرانی شارلروا تنها ملی‌پوش نیمکت‌نشین در تمام بازی‌ها با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی است.
علیرضا جهانبخش می‌گوید تورنمنت کافا یک مرحله از آماده‌سازی ایران برای جام ملتهای آسیا است.
فاصله قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و بازی نیمه‌نهایی جام حذفی فقط یک هفته است و به همین خاطر جشن قهرمانی سرخ‌ها در لیگ برتر با تمام شیرینی‌ها و جذابیت‌هایش طولانی نشد و نصفه‌کاره ماند.
ارلینگ هالند با انتشار یک پست در شبکه‌های اجتماعی به گلزنی‌اش در دیدار دیشب منچسترسیتی مقابل اورتون واکنش نشان داد.
حالا که تمامی تیم‌های مشهدی از رده‌های بالای فوتبال کشور حذف شده‌اند، فقط تیم «شادکام» در لیگ دسته سوم برای فوتبال‌دوستان باقی مانده تا برای به ورزشگاه بروند.
دوران فوتبال موتسوهیکو نومورا ۱۸ جام جهانی یا ۷۰ سال را در برگرفته است. اکنون بازیکن سابق تیم ملی ژاپنی با مو‌های سفید عضوی از تیم بالای ۸۰ سال لیگ فوتبال توکیو (SFL) است که اولین بازی خود را در ۱۲ آوریل ۲۰۲۳ انجام داد. هم تیمی‌های او در میان تعداد فزاینده‌ای از سالمندانی هستند که مرز‌های زندگی فعال در ژاپن را که یکی از سریع‌ترین جوامع پیر جهان است، پیش می‌برند.
آرمان گهر شب گذشته در مصاف با شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا در فصلی که مشکلات مالی در این تیم آزار دهنده بوده در جدول بازی های لیگ یک باقی بماند.
مدافع مس کرمان بابت اشتباهی که به صورت غیر عمد در بازی با صنعت انجام داد عذرخواهی می کند.
سایپا در یزد مقابل تیم خوب چادر ملو تن به تساوی بدون گل داد تا در راه صعود به لیگ برتر دو امتیاز حساس را از دست بدهد.
شکست مقابل سپاهان در دقایق پایانی مسابقه شباهت بسیاری با تساوی دربی آخر سال گذشته داشت.
مهارت در مهار ضربات پنالتی و دیگری بازی با پا، اگرچه بُعد جدیدی به بازی بیرانوند اضافه کرده، ولی او در بخش سابق که توانایی اصلی‌اش است نیز همچنان تواناست. او به سختی گل می‌خورد و این امر یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس شده است. نشان به آن نشان که بیرانوند در لیگ برتر امسال که ۲۱ هفته از آن سپری شده است تا به الان ۱۲ بار کلین‌شیت کرده و فقط ۹ بار دروازه‌اش باز شده است
آبادان - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از برتری نیمه اول که داشتیم دیگر نتوانستیم در نیمه دوم بازی کنیم؛ بنابراین بردهای به این شکل که به دست می‌آید نباید از آن خوشحال شد.
امین اسماعیل‌نژاد بازیکن تیم والیبال پاس گرگان با کسب 33 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان را به خود اختصاص داد.
یک مقام رسمی در فدراسیون فوتبال ایران تایید کرد که باز هم از ورود خانمها برای تماشای مسابقات داخلی باشگاهی جلوگیری خواهد شد. تاج وعده داده بود این مشکل را حل خواهد کرد
گری نویل پس از تساوی انگلیس مقابل آمریکا گفته بود که احتمالا گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس با فیل فودن مشکل دارد، اما جک گریلیش این موضوع را رد کرده است.
تیم‌های استقلال خوزستان و چادرملوی اردکان در یک بازی پراتفاق به تساوی بدون گل رضایت دادند.
شاگردان کارلوس کی‌روش توانستند به روند شکست‌ناپذیری اروگوئه پس از هفت مسابقه پایان بدهند.
سایپا و فکری شروع خوبی در لیگ یک داشتند اما طی سه هفته اخیر فقط یک امتیاز کسب کرده اند.
پرونده هفته چهارم لیگ برتر در حالی بسته شد که تنها 9 گل از خط دروازه ها عبور کرد و معدل گل در هر بازی کمی فقط کمی بیش از یک گل است. یعنی 1.12
در حالی که کمتر از ۴۸ ساعت به قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ یک باقی مانده است که با واگذاری سهمیه رایکا بابل به دریا بابل، اکنون فقط تکلیف شهرخودرو برای شروع لیگ یک مشخص نیست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ