رئیس پلیس پیشگیری تهران در واکنش به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی از حضور یک زن روی سقف ماشین کلانتری گفت: این زن مدعی بود باید شوهر او را آزاد کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر دلخراش از سرعت عمل پایین یک زن که باعث گیر کردنش بین در و خودرو شد و مرگ این زن را رقم زد. منبع:
فیلم حمله یک فرد روحانی به یک زن در روستای ششلو از توابع شهرستان لنگرود گیلان به شکلی گسترده در فضای مجازی بازتاب یافت.
سرعت مشت زنی عجیب یک زن که باعث غافلگیری حریفش شد.
یک زن ایرانی نجات یافته از جنگ داخلی سودان می‌گوید: دولت عربستان تنها امید ما برای فرار از شرایط بحرانی بود.
ویدیویی جالبی از جلسه دادگاهی که که متهمانش یک زن و شوهر بودند را ببینید. در این دادگاه، قاضی دلش به حال شوهر سوخت.
چینی‌ها به خوردن غذا‌های عجیب و غریب شهرت دارند و برخی معتقدند که کرونا نیز به دلیل خوردن خفاش در چین شیوع پیدا کرد. در این ویدیو حالا ذوق یک کودک چینی در حین خوردن قورباغه را می‌بینید.
دوربین‌های یک فروشگاه آرایشی و بهداشتی لحظه سرقت گوشی موبایل فروشنده توسط سارقی که به شکل مشتری وارد شد را ثبت کرد.
دست‌کم شش نفر در تیراندازی در یک دبستان در ایالت تنسی آمریکا کشته شدند.
یک راننده کامیون ۳۸ ساله و ایرانی به نام رامین خداکرم رضایی، اخیرا در ردموند واشنگتن مرتکب قتل عجیبی شد. او با بالا رفتن از پنجره یک خانه در ساعت ۲ بامداد، در ابتدا یک زن جوان پادکستر به نام زهره ۳۳ ساله و همسرش، محمد ناصری ۳۵ ساله که به عنوان مهندس نرم افزار در آمازون مشغول به کار بود را به قتل رساند و سپس به خودش شلیک کرد.
ویدیویی از یک خانم که با فرو بردن دست در روغن داغ آشپزی می‌کند.
لحظه نجات یک سگ که با خوردن یک توپ در حال خفه شدن بود و توسط دامپزشک سریع و حرفه‌ای نجات یافت را ببینید.
ویدئویی از یک زن خارجی که اقدام به تقلید از خوشحالی گل رونالدو می‌کند مورد استقبال هواداران النصر قرار گرفته است.
در جریان بازی زنان بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون کارت سفید برای اولین بار در فوتبال حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفت.
فضانورد آمریکایی نیکول مان و کویچی واکاتا فضانورد ژاپنی روز جمعه از ایستگاه فضایی بین المللی خارج شدند و کار بر روی نصب دو سکو را به عنوان بخشی از یک آرایه خورشیدی برنامه ریزی شده آغاز کردند. کار آن‌ها نصب براکت‌های پشتیبانی برای پنل‌های خورشیدی کوچکی بود که تابستان امسال راه اندازی می‌شوند. نیکول مان اولین زن بومی آمریکایی در فضا است و از ناسا است و فضانورد ژاپنی از آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن است.
پلیس فدرال و ایالت نیو ساوت ولز از تیم مشترک ضد تروریسم، مریم رعد ۳۱ ساله را پس از جستجو در پارکلی در جنوب غربی شهر سیدنی دستگیر کردند.
اینکه تنها زن پرورش‌دهنده کروکودیل در خاورمیانه یک مشهدی است و همین حوالی مشهد کارش را انجام می‌دهد، جذاب و البته منحصربه‌فرد است، اما با همه جذابیت‌ها وحشتناک است! مهری رمضانی زنی است که به سراغ پرورش خاص‌ترین و در عین حال ترسناک و درنده‌ترین خزنده روی زمین رفته است که گاهی آدم هم می‌خورد.
لیونل مسی در پایان بازی با کرواسی و در مصاحبه با سوفیا مارتینز منقلب شد و به ملت آرژانتین قول قهرمانی داد.
نماینده مخالف حزب دموکراتیک خلق‌ها در پارلمان ترکیه در اعتراض به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، حجابش را برداشت و آن را روی زمین پرتاب کرد.
تصاویری دیدنی از لحظه سرقت طلا توسط یک زن که توسط دوربین‌ها ضبط شده است را ببینید.
زن کودک ربا گفت: به خاطر ۲۰۰هزار تومان اقدام به کودک ربایی می‌کردم. ابتدا اعتماد مادر کودک را جلب و سپس اقدام به کودک ربایی می‌کردم.
یوشیمی یاماشیتا، به عنوان اولین زنی که در یک مسابقه فوتبال در جی لیگ ژاپن قضاوت کرد نام خود را در تاریخ ثبت کرد. دیدار در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ در پایتخت توکیو برگزار شد. یاماشیتا همچنین جزو سه داور زن است که در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، که از ۲۰ نوامبر در قطر برگزار می‌شود، قضاوت خواهد کرد.
خودروی پراید و ۲۰۶ که سرنشینان هر دو خانم بوده‌اند به مشکل خوردند. در این ماجرا راننده ۲۰۶ یکی از سرنشینان پراید را زیر می‌گیرد! فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه مالک خودرو در کمتر از چند ساعت شناسایی و توسط ماموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر به کلانتری دعوت می شود، گفت: در ادامه راننده خودرو و عامل تصادف نیز توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی شناسایی و به پلیس آگاهی هدایت می شود.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت حقیقت ماجرای ایستادن یک زن روی خودروی پلیس را تشریح کرد.
به تصاویری که توسط یک دوربین مداربسته در تهران از سرقت سریع یک زن ضبط شده است نگاه کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ