رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، از شکایت شهرداری علیه سمانه پاکدل به دلیل انتشار مطلب خلاف واقع خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لئون بایی، بازیکن استون ویلا، پس از بازی با اورتون با یک طرفدار استون ویلا درگیر شد.
باشگاه النصر بخاطر به کار بردن کلمه زباله، از یک اکانت توئیتری شکایت کرد.
مارسی پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاناتینایکوس، از مایکل اولیور داور انگلیسی این بازی به یوفا شکایت کرد.
سه امتیاز از امتیازهای کسر شده از شمس آذر قزوین به این باشگاه بازگردانده خواهد شد.
بعد از رسمی شدن انتقال عثمان دمبله به پی‌اس‌جی، بارسلونا از دست باشگاه فرانسوی عصبانی است و علیه پاری سن ژرمن به کمیسیون اروپا شکایت می‌کند.
سعید دقیقی از باشگاه سایپا و شهرداری همدان درخواست کرد شکایت خود از شمس آذر را پس بگیرند تا این تیم با شرایط بهتری در لیگ برتر رقابت کند.
طبق ادعای آاس، کیلیان امباپه اگر در نهایت ماندنی شود و نامش در فهرست تیم اول قرار نگیرد، رسما از پی اس جی شکایت خواهد کرد.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: دیوان عدالت اداری آمادگی صد درصدی برای حل مشکلات تهران دارد و در بستر کارگروه مشترک می‌توان مسائل را بررسی کرد تا از شکایات جلوگیری کرد.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: ایجاد سازمان مهاجرت و حکم رئیس مرکز به عهده وزارت کشور است، اما برای تشکیل سازمان مهاجرت به مصوبه مجلس نیاز است. وزیر کشور همچنین با اشاره به توقف مسکن مهر پرند توسط شهرداری این شهر اظهار داشت: شهرداری نمی‌تواند پروژه‌های نهضت ملی مسکن را متوقف کند. اگر چیزی متوقف شود، حتما رسیدگی می‌شود.
گفته می‌شود برخی آسیب‌دیدگان از شهرداری شکایت هم کرده‌اند. رسانه‌ها به نقل از پیام درافشان، وکیل دادگستری که وکالت پنج تن از این آسیب‌دیدگان را برعهده دارد، نوشتند: مسئولین مربوطه شهرداری درخصوص این بیلبورد توهین‌آمیز و خلاف واقع باید پاسخگو باشند و در مورد طرح و نصب چنین ادعا‌هایی مسئولیت کیفری دارند.
یک شهردار در استرالیا اعلام کرد اگر «چت جی پی تی» ادعاهای اشتباه درباره آنکه وی به دلیل رشوه زندانی شده را حذف نکند، از «اوپن آ آی» (سازنده چت بات) شکایت می کند.
در پی شکایت «محمد باقر قالیباف»، دادگاه، «مصطفی میرسلیم» را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، مجرم شناخت و او را محکوم کرد.
در پی شکایت «محمد باقر قالیباف» دادگاه «مصطفی میرسلیم» را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، مجرم شناخت و او را محکوم کرد.
با روشن شدن کذب بودن این اتهام، آقای قالیباف نسبت به آقای میرسلیم که به نظر می‌رسید بر اساس اطلاعات نادرست اظهار نظر کرده بود، اعلام رضایت کرد؛ بنابراین گزارش، مصطفی میرسلیم چندی پیش ادعایی را درباره پرداخت رشوه ۶۵ میلیارد تومانی شهرداری تهران برای خارج کردن طرح تحقیق و تفحص از این نهاد از دستورکار مجلس دهم را مطرح کرده بود.
در پی شکایت «محمدباقر قالیباف»، دادگاه «مصطفی میرسلیم» را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم مجرم شناخت.
جشن تولد نیمار به قدری شلوغ و پر سر و صدا بود که باعث واکنش و شکایت همسایه‌ها از جمله شهردار بوگیوال شد.
جشن تولد نیمار به قدری شلوغ و پر سر و صدا بود که باعث واکنش و شکایت شهردار بوگیوال شد.
دستیار شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی گفت: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی ۲۰ آبان در قالب اجرای طرح میز خدمت در حاشیه نماز جمعه به سوالات شهروندان در حوزه کاری خود پاسخ می‌دهد.
محمد خانی از شکایت شهرداری تهران علیه سمانه پاکدل به دلیل انتشار مطلب خلاف واقع خبر داد.
وکیل مدافع خانواده مهسا امینی گفت: من به همراه علی رضایی دیگر همکارم وکالت اولیای دم پرونده مهسا امینی را برعهده گرفتیم. روز دوشنبه یکی از ما (آقای رضایی) در دادسرای جنایی حضور یافت و توضیحاتی را به آقای شهریاری ریاست دادسرای جنایی داد و پس از آن بازپرس ویژه پرونده از وکیل پرونده و پدر و برادر و خاله مهسا امینی تحقیق کردند.
رئیس سازمان بوستان‌های شهرداری تهران گفت: در پی قطع درختان باشگاه انقلاب، شهرداری تهران از این مجموعه شکایت کرد و دادخواست تجدیدنظر در تاریخ نوزدهم مردادماه صادر شد.
رئیس سازمان بوستان‌های شهرداری تهران گفت: در راستای قطع درختان باشگاه انقلاب شهرداری تهران از این مجموعه شکایت کرد و دادخواست تجدیدنظر در تاریخ نوزدهم مردادماه صادر شد.
رئیس سازمان بوستان‌های شهرداری تهران گفت: در راستای قطع درختان باشگاه انقلاب شهرداری تهران از این مجموعه شکایت کرد و دادخواست تجدیدنظر در تاریخ نوزدهم مردادماه صادر شد.
پس از معرفی علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران، این موضوع با حاشیه‌های زیادی همراه بود و به دلیل اینکه برخی افراد مدعی بودند اشکال قانونی بر این قضیه وارد است، مباحث فراوانی حقوقی بین افراد موافق و مخالف شکل گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ