رئیس پلیس پیشگیری پایتخت حقیقت ماجرای ایستادن یک زن روی خودروی پلیس را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندورا با وجود اینکه یکی از کوچک‌ترین کشور‌های جهان است، اما حقایق زیاد و شگفت‌انگیزی درباره آن وجود دارد که هنوز نمیدانید.
آراسته با اشاره به اینکه هم اینک و براساس معیار‌های این وزارتخانه بالغ بر ۱۰ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۹۱ سالمند بالای ۶۵ سال در کشور زندگی می‌کنند، گفت: براساس داده‌های جمع آوری شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۸۱ هزار و ۶۶۸ خانوار دارای سرپرست ۶۵ سال به بالا در کشور وجود دارند که تحت پوشش هیچ یک از نهاد‌های حمایتی نیستند و تنها درآمدشان یارانه است. موضوعی که حمایت از این گروه از سالمندان را دارای اهمیت دو چندانی کرده است.
این نوع تفکر در رابطه تان به شما یادآوری می کند که دائماً تغییر خواهید کرد و با افراد مختلف در یک نفر آشنا خواهید شد. همانطور که چیزهای غیرمنتظره را در آغوش می گیرید، هم شما را سرپا نگه می دارد و هم سازگاری را تقویت می کند.
منصور حقیقت پور: مگر این مملکت چقدر ظرفیت دارد که برای یک تصمیم لجوجانه جریانی خالص گرا سالانه صد میلیارد دلار فقط در فروش نفت ضرر دهد.برادر عزیزم جناب آقای رئیسی کاش تمهیدات را انجام می دادی و بعد جراحی می کردی. منبع: خبرآنلاین
اوپنهایمر یک فیزیکدان با خلق‌وخوی شفاهی بود. او برای فهم جهان فقط به ریاضی متکی نبود؛ او به دنبال راهی بود که بتواند جهان را در قالب واژگان توصیف کند. شیوایی بلاغی او و فضائلش در مورد موضوعاتی خارج از علم فیزیک، او را به سخنرانی جذاب تبدیل کرده بود.
یک مجله آمریکایی با انتشار مطلبی، ضمن بررسی وقایع رخ‌داده طی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، به موضوعاتی پرداخته که پس از این حمله، رژیم صهیونیستی را آزار می‌دهد.
عاشق شدن یک مسیر زیبا و غیر قابل پیش بینی است که می تواند هم هیجان انگیز و هم چالش برانگیز باشد.
اما چرا روند ابتلا به آلرژی در حال افزایش است؟ عواملی در این مورد دخیل هستند از جمله: حرکت انبوه مردم به شهر‌ها در طول صنعتی شدن، عدم دسترسی ما به نور در طول روز، تماس با حیوانات، خاک و گیاهان بومی.
جعفر سلمانی می گوید بابت شکست در دربی از هواداران عذرخواهی می کند اما شایعات برخی رسانه های معلوم الحال علیه او صحت ندارد.
درست است یا نادرست: پنیر باعث دیدن خواب های بد و پریشان شده و هضم آدامس هفت سال طول می‌کشد؟! ما توصیه های بهداشتی خوب، بد و دیوانه وار را مورد بررسی قرار می دهیم.
منصور حقیقت‌پور گفت: به نظر من طیف وسیعی از اصلاح‌طلبان در انتخابات حاضر می‌شوند و مطالبات خود را از طریق انتخابات دنبال می‌کنند.
علیرضا حقیقی در اقدامی عجیب، به عادل فردوسی‌پور حمله کرد و از او به انتقاد پرداخت. منبع: توپ
قدمت فیبر کربن به سال ۱۸۷۹ بر می‌گردد، زمانی که توماس ادیسون نخ‌های پنبه‌ای یا نقره‌های بامبو را در دمای بالا می‌پخت. در حقیقت ادیسون بود که اولین بار این الیاف را اختراع کرد. الیاف کربن با کارایی بالاتر از اواسط دهه ۵۰ میلادی در آمریکا ساخته شد. رشته‌هایی با ۲۰ درصد کربن که استحکامی بالا داشتند. این محصول یک دهه بعد در یک مرکز تحقیقاتی بریتانیایی توسعه یافت، جایی که پتانسیل استحکام فیبر کربن در آن محقق شد.
مدیرکل محیط زیست تهران انتشار گاز متان ناشی از زباله سوزی در شهر تهران را تایید کرد. /صداوسیما
«روت کراش دارم» درک این جمله کمی سخت است، اما حقیقتی جاافتاده در فضای مجازی و دنیای واقعی پیرامون ماست.
برنامه‌های غذایی، غذاهای متنوعی را ارائه می‌کردند و ما نشان دادیم که یک برنامه غذایی سالم می‌تواند گزینه‌های متنوعی برای افرادی که در تلاش برای تغذیه سالم هستند داشته باشد. علاوه بر این، سیب‌زمینی یک سبزی نسبتاً ارزان برای استفاده در رژیم‌ غذایی است.
وزیر امور خارجه روسیه با بی اساس خواندن خبر‌های مربوط به بستری شدنش آن را بازی سیاسی خواند و خطاب به روزنامه نگاران غربی توصیه می‌کند که سعی کنند بیشتر حقیقت را بنویسند.
ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد: در مشهد ۶ گیمر دستگیر شدند. این افراد در حین انجام کارهای خشن دستگیر شدند. این جوانان اعتراف کردند که ما آمدیم بازی‌های خشن را در فضای حقیقی اجرا کنیم.
ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد: در مشهد ۶ گیمر دستگیر شدند. این افراد در حین انجام کارهای خشن دستگیر شدند. این جوانان اعتراف کردند که ما آمدیم بازی‌های خشن را در فضای حقیقی اجرا کنیم.
در روزهای اخیر فیلمی مبنی بر حمله ماموران یگان ویژه به یک مغازه در فضای مجازی منتشر شد که در این مطلب واقعیت این فیلم بررسی می شود.
عباس عبدی در گفت‌وگوی ویدئویی با «اعتماد» با بیان اینکه آنچه در ایران امروز وجود ندارد حقیقت است، گفت: معتقدم بحران ایران بحران تحقیر و تبعیض است.
دو بازیکن جوان تراکتور این روزها به تمرینات تیم تازه تاسیس مس‌سونگون اضافه شده‌اند.
پیمان بابایی ستاره جدید استقلال موفق شد در همان ابتدای بازی با جا گذاشتن علیرضا حقیقی اولین گل خود را برای استقلال در لیگ برتر به ثمر برساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ