رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کودک‌ربا در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم به ۲ کودک‌ربایی اعتراف کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل زن جوان در میامی خبر داد و گفت: قاتل ۲۶ ساله ، برادر شوهر مقتول و از اتباع بیگانه است
سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه کارآگاهان در ادامه متوجه شدند پسر جوان در یکی از خیابان‌های شهر ری حضور دارد، ادامه داد: ماموران در گام بعدی راهی خیابان موردنظر شدند و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی پسر جوان را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.
جمعه مقامات آرژانتینی اعلام کردند که تلاشی برای کلاهبرداری از لیونل مسی را خنثی کرده‌اند
دو زن و یک مرد که زیر پرچم هیئت قمربنی‌هاشم اقدام به برهنه‌نمایی کرده بودند، دستگیر شدند.
ماموران پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر راه اندازی یک باشگاه ورزشی یوگا به صورت مختلط در شهرستان رشت بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کاذ قرار دادند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل زن سالخورده پس از ۱۵ ماه فرار خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق زن و مرد که در جنوب تهران از انبار و پارکینگ خانه‌های شهروندان سرقت می‌کردند، خبرداد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عاملان آدم‌ربایی زن جوان در جنوب تهران خبر داد و گفت: با حضور به موقع پلیس، متهمان موفق به آدم‌ربایی نشدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن و مرد سارق در تعقیب و گریز طولانی در جنوب تهران خبر داد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه از متهمان ۸ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد تصریح کرد: متهمان ۳۵ الی ۳۹ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت در نازی آباد به روش جیب بری به مدت بیش از ۲ ماه با همدستی یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند تا کنون مرتکب ۵۰ فقره سرقت مشابه شدند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره زنان جیب بر محله نازی آباد خبر داد.
نیروهای پلیس در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ماموریت‌های متعددی را مانند دستگیری عاملان قتل زن جوان و دستگیری قاچاقچی‌های مواد مخدر انجام دادند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره زنان جیب بر محله نازی آباد خبر داد
پلیس و آژانس مبارزه با بیماری‌ها و پیشگیری اعلام کردند مقام اماراتی که به همراه وزیر بهداشت امارات در کنفرانس جهانی امنیت بهداشت در سئول در ۳۰ سپتامبر (چهارشنبه ۹ آذر) حضور داشت، یک کارمند زن کره جنوبی را مورد تعرض قرار داده است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو نفر که با ترفند مبادله ارز در فضای سایبری از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.
زن شاکی گفت: در آن لحظات شروع به التماس کردم و از او خواستم همه اموالم را بردارد، اما مرا رها کند، ولی وی اعتنایی به حرف‌هایم نکرد. لحظاتی بعد ماشین به محلی خلوت در نزدیکی جنگل‌های اطراف میناب رسید و مرد راننده درحالی‌که مرا تهدید به قتل می‌کرد، مورد آزار و اذیت قرار داد و گفت که اگر شکایت کنم، هرطوری شده پیدایم می‌کند و جانم را می‌گیرد.
خزعلی با بیان اینکه فراجا همیشه حامی مال و ناموس مردم بوده است، اضافه کرد: پیگیر حقوق بانوان و حفظ کرامت آنها هستیم، از مسولین فراجا خواسته ام گزارشی از علل حادثه و کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی به معاونت ارسال کنند.
مأموران پلیس، یک زن معترض به سیاست‌های دولت انگلیس را در جریان تجمع اعتراضی روز یکشنبه بازداشت کردند و کشان‌کشان به بازداشتگاه بردند.
فرمانده یگان زنان ویژه فراجا توضیحاتی در مورد ورود یگان ویژه زنان برای اولین بار در ناآرامی‌ها ارائه کرد و گفت: شب گذشته ۸ لیدر زن دستگیر شد.
فرمانده یگان زنان ویژه فراجا توضیحاتی در مورد ورود یگان ویژه زنان برای اولین بار در ناآرامی‌ها ارائه کرد و گفت: شب گذشته ۸ لیدر زن دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق به‌عنف خشن خبر داد و گفت: انتشار فیلم زورگیری این متهمان در فضای‌مجازی موجب ناراحتی شهروندان شده بود.
دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق در کرمان
در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ۳ زن با حضور در مساجد و ایجاد درگیری‌های سوری با یکدیگر، از جیب بانوان اموال با ارزش سرقت کرده و متواری می‌شوند.
جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ زن جیب بر که در مساجد از خانم‌ها سرقت می‌کردند خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ