دفتر ریاست‌جمهوری کره‌جنوبی امروز اعلام کرد: موضوع استراق سمع سازمان سیا از گفت‌وگوهای میان مقامات سئول و واشنگتن در ارتباط با کمک به اوکراین را با طرف آمریکایی بررسی می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به هتک حرمت‌های اخیر قرآن در سوئد و دانمارک، ضمن مسئول دانستن دولت‌های این دو کشور، گفت: گرچه از موضع دبیرکل سازمان ملل متحد در پاسخ به نامه آیت‌الله سیستانی استقبال می‌کنیم، اما مهم است سازمان ملل با گذراندن قطعنامه ای ملاک‌های آزادی بیان را مشخص سازد، به طوری که کسی نتواند تحت عنوان آزادی بیان به عقاید مذهبی دین‌باوران از جمله ۲ میلیارد مسلمان جهان اهانت کند.
هئیت سازمان ملل در سودان نسبت به ادامه درگیری در این کشور ابراز تاسف کرد.
اوپن آ آی، سازنده چت بات چت جی پی تی پیشنهاد کرده یک سازمان بین المللی برای قانونمندسازی هوش مصنوعی ایجاد شود.
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور تاکید کرد: دبیرخانه روتردام باید در سازمان ایجاد شود و مصوبات و سایر امور و همکاری در چهارچوب کنوانسیون روتردام به جد پیگیری شود.
سخنگوی سازمان ملل متحد از اعتراض این نهاد به شنود مکالمات «گوترش» توسط آمریکا خبر داد.
دبیر کل سازمان ملل تاکید کرد که تشدید تنش‌ها در سودان به فاجعه تبدیل می شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دلایل مخالفت مجلس با فوریت لایحه تشکیل سازمان بازرگانی آن بود که این سازمان اگر تشکیل شود، نظارت پذیر نیست.
جزییات موجود در اسناد بیانگر آن است که سازمان اطلاعات مرکزی امریکا اطلاعات دقیقی از سفر‌های خارجی ماندلا به دست آورده و با تحویل این اطلاعات به دولت آفریقای جنوبی کمک کرد تا او در سال ۱۹۶۲ در حالی که از دوربان به ژوهانسبورگ می‌رفت، دستگیر شود.
جزییات موجود در اسناد بیانگر آن است که سازمان اطلاعات مرکزی امریکا اطلاعات دقیقی از سفر‌های خارجی ماندلا به دست آورده و با تحویل این اطلاعات به دولت آفریقای جنوبی کمک کرد تا او در سال ۱۹۶۲ در حالی که از دوربان به ژوهانسبورگ می‌رفت، دستگیر شود.
نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی گفت: ریاست سازمان محیط زیست باید بداند که اول برای نه گفتن آنجا نشسته است نه آنکه بخواهد با تمام وزرا تعامل کند و محیط زیست را به باد دهد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای نجات از مشکلات مربوط به منابع طبیعی کشور باید سازمان منابع طبیعی از زیر مجموعه وزارت کشاورزی آزاد و به همراه سازمان محیط زیست تبدیل به وزارتخانه شود.
رییس سازمان ملی حفاظت محیط زیست کشور گفت: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور باید از زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی خارج شده و تبدیل به یک وزارتخانه شود.
یک سیاستمدار آمریکایی، سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) را بدترین سازمان تروریستی در جهان دانست.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار استقرار نیروهای گشتی سازمان ملل در مناطق مختلف کرانه باختری برای رصد و مستندسازی اقدامات ارتش و شهرک نشینان صهیونیست شد.
مشاور حقوقی وزیر و رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها، راهکار بهبود وضعیت شرکت تراورس را موافقت و دستور خارج کردن نام این شرکت از لیست واگذاری سازمان خصوصی سازی برشمرد.
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد گفت: از سوءاستفاده از قطعنامه ۲۲۳۱ در خصوص جنگ اوکراین و ادعاهای بی اساس در مورد ایران جلوگیری کنید.
محسن رضایی گفت: امروز سازمان «سیا»، تمامی نیرو‌های خود را وارد کشور‌های اطراف ایران کرده است، چرا که از موج انقلابی‌های ایران می‌ترسد. ما در جنگ پیشرفت باید به مسیر انقلاب اسلامی برگردیم؛ اگر به مسیر قبل برگردیم، جهاد فرهنگ ایجاد خواهد شد؛ اما اگر جهاد خاموش شود، فرهنگ و هویت ما خاموش خواهد شد.
اولین هتل مناسب‌سازی شده ویژه افراد دارای معلولیت سازمان بهزیستی کشور فردا، پنجشنبه ۲۱ مهرماه جاری همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) افتتاح می‌شود.
سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: آن دسته از اعضای سازمان نظام دامپزشکی که فاقد پوشش بیمه‌ای باشند، با پرداخت حق بیمه مقرر می‌توانند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد من به دولت این است که سازمانی برای مراسم اربعین ایجاد شود.
رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: تخصص جراحی قلب در سال‌جاری ۱۸ نفر ظرفیت داشت، اما هیچ‌کس متقاضی نشد. در کل کشور هم فقط ۲ فارغ‌التحصیل جراحی اطفال داریم نتیجه این کار این است که در چند سال آینده پزشکی نخواهیم داشت.
سازمان تاکسیرانی شهر تهران در راستای وظایف خود ، اقدامات مرتبط در حوزه خدمت رسانی مناسب به شهروندان در قالب اجرای طرح استقبال از مهر را در دستور کار قرار می دهد.
رئیس دیوان محاسبات با اشاره به ظرفیت موجود در کشورهای اسلامی و مسائل مشترک گسترده‌ای که بین این کشورها وجود دارد،پیشنهاد تشکیل سازمان دیوان محاسبات کشورهای اسلامی را مطرح کرد.
به قوه قضائیه اجازه داده می‌شود سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه را با هدف انجام ماموریت‌های ذاتی و قانونی به شرح ذیل ارتقاء دهد.ایجاد سرویس‌های اطلاعاتی هوشمند برای شناسایی، پیشگیری و مقابله با انواع فساد در قوه قضائیه اعم از مراجع قضایی و شبه قضایی و سازمان‌های تابعه و مراکز وابسته.مقابله با هر گونه فشار، تهدید، تطمیع و فریب علیه مقامات و کارکنان قوه قضائیه به منظور حفظ استقلال قوه قضائیه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ