اوپن آ آی، سازنده چت بات چت جی پی تی پیشنهاد کرده یک سازمان بین المللی برای قانونمندسازی هوش مصنوعی ایجاد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنفرانس مشترک اتحادیه بین‌المللی مخابرات و آژانس فناوری سازمان ملل با عنوان «AI for Good» در سوئیس برگزار شد که در آن ظرفیت ربات‌ها، از جمله چندین ربات انسان‌نما به نمایش درآمد.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: در حال حاضر حدود ۱۲۶ ایستگاه هواشناسی تحت شبکه دیدبانی اصلی جهانی در کشور فعال است که تلاش می شود ۵۰ ایستگاه دیگر نیز به این شبکه اضافه شود.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل از پیشنهاد برخی مدیران ارشد اجرایی شرکت های هوش مصنوعی برای ایجاد یک سازمان ناظر بر این فناوری مانند آژانس بین المللی انرژی اتمی پشتیبانی کرد.
نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، گفت: همکاری سازمان ‌های بین المللی از جمله سازمان‌های تابع سازمان ملل در برگزاری گردهمایی بزرگ اربعین ضروری است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سازمان ملل به موضوع موانع دریافت کمک‌های بین المللی در زمان بحران در ایران ورود کند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تغییر نام ۴۰ مسیرهوایی در راستای الزامات بین المللی ایکائو خبر داد.
سازمان انرژی اتمی کشورمان و آژانس بین المللی انرژی اتمی در پایان سفر دو روزه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اقدام به انتشار بیانیه مشترک کردند.
در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان ملل متحد آخرین تحولات مهم منطقه‌ای و بین المللی مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس سازمان پژوهش هاس علمی و صنعتی ایران از افتتاح پارک علم و فناوری بین المللی در این سازمان تا یک ماه دیگر خبر داد.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: ۵۰ ایستگاه سینوپتیک هواشناسی کشور به شبکه دیدبانی اصلی جهانی موسوم به GBON ملحق شد.
وزارت امور خارجه سوریه در پی وقوع زلزله شدید در این کشور از کشورهای عضو سازمان ملل متحد درخواست کمک کرد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: نماینده ارشد آژانس بین المللی در بازدید از تاسیسات کشور، گزارش نادرستی ارائه داد و مدیرکل آژانس هم آن را رسانه‌ای کرد که این رفتار وی حرفه‌ای نیست.
نماینده سازمان بین المللی مهاجرت در کشورمان، در آغاز مأموریت خود در ایران، اعتبارنامه خود را تقدیم وزیر امور خارجه کشورمان کرد.
سازمان فضایی روسیه در فوریه سال جاری میلادی یک کپسول خالی سایوز به ایستگاه فضایی بین المللی می فرستد تا جایگزین کپسول آسیب دیده و غیر ایمنی شود که قرار بود ۳فضانورد را به زمین بازگرداند.
رئیس مرکز بین الملل و امور کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست بر گسترش ارتباطات بین المللی برای رفع مشکلات تالاب هورالعظیم تاکید کرد.
سرپرست دفتر ریاست و امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست
رئیس سازمان توسعه و تجارت گفت: در شرایط فعلی تحریمی کشور که ارتباط بانکی ما با دنیا به‌خوبی برقرار نیست متأسفانه اکثریت تجار ایرانی نقش و اهمیتی برای قراردادهای تجاری بین‌المللی قائل نیستند.
دبیرکل سازمان ملل متحد ضمن محکوم کردن آزمایش های موشکی اخیر کره شمالی، پیونگ یانگ را به پایبندی به تعهدات بین المللی فرا خواند.
نماینده کشورمان در سازمان ملل گفت: ایران با این باور بین المللی همراه است که استفاده از این قبیل سلاح‌های غیر انسانی، باعث تهدید جدی علیه صلح و امنیت بین المللی بوده و نباید تحمل شود.
با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از اصحاب رسانه از پوستر بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست رونمایی شد.
مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با محوریت تحقق شعار سال در مهرماه سال جاری در تهران خبر داد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: رتبه ۲۵ ایران در بین ۱۶۷ کشور عضو سازمان بین المللی استاندارد (ایزو) خوب است، اما راضی‌کننده نیست و لازم است ارتباطات بین‌المللی را عمیق‌تر کنیم.
ده ها سازمان و نهاد حقوقی بین المللی مستقر در کشورهای عربی و اروپایی خواستار حمایت از ملت فلسطین و توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه شدند.
ده ها سازمان و نهاد حقوقی بین المللی مستقر در کشورهای عربی و اروپایی خواستار حمایت از ملت فلسطین و توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ