نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی گفت: ریاست سازمان محیط زیست باید بداند که اول برای نه گفتن آنجا نشسته است نه آنکه بخواهد با تمام وزرا تعامل کند و محیط زیست را به باد دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:باید از همه ظرفیت‌های ملی، بین المللی و بخش خصوصی برای نجات تالاب انزلی استفاده شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:باید از همه ظرفیت‌های ملی، بین المللی و بخش خصوصی برای نجات تالاب انزلی استفاده شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به راه اندازی ۲۰۶۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور گفت: باید بتوان از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای جایگاه محیط زیست بهره گرفت.
مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه مجوز باید امضا، هولوگرام و مهر برجسته داشته باشد، تصریح کرد: اصلا چنین مجوزی که این ویژگی‌ها را داشته باشد، وجود ندارد و اگر کسی ادعایی مبنی بر صدور مجوز زیست محیطی برای این پروژه دارد، آن را منتشر کند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه محصول دانشگاه باید حل مشکلات از جمله چالش‌های محیط زیست باشد، گفت: هیچ بن بستی برای علم نیست.
سید حسن خمینی گفت: اگر قدرت همکاری مردم نباشد توان سازمان محیط زیست محدود است. این مسأله باید به یک حرکت عمومی مردمی تبدیل شود؛ که اگر آن‌ها همراهی کنند خود آن‌ها بزرگترین عامل جلوگیری از تخریب می‌شوند.
بنا بر برنامه هفتم توسعه در صورت دعاوی مطروح در محاکم قضایی علیه دو سازمان منابع طبیعی و محیط زیست هیاتی حداقل با ۳ کارشناس از دادگستری و به طور رایگان باید به موضوع رسیدگی شود.
سال‌هاست درباره تبعات خشک شدن دریاچه ارومیه شنیده می‌شود، عیسی کلانتری، رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست درباره خطر تخلیه شهر تبریز و هزینه‌های سنگین خشک شدن دریاچه ارومیه می‌گوید. توضیحات او را ببینید.
پیام محبی، دامپزشک و رییس جامعه دامپزشکان ایران می‌گوید: «براساس شنیده‌ها ایران باید طی همین روزها، مثلا در بازه ۵ تا ۱۵ اردیبهشت زایمان کند، البته اطلاعات دقیقی در دست نیست و موضوع دقیقا همین جاست، با توجه به تجربه سال گذشته این سوال مطرح است که چرا سازمان محیط زیست درباره زایمان امسال ایران سکوت کرده است؟»
اصفهان- معاون طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: پروژه عبور آزادراه اصفهان- شیراز از پارک ملی کلاه قاضی باید توسط سازمان، کارشناسی شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای نجات از مشکلات مربوط به منابع طبیعی کشور باید سازمان منابع طبیعی از زیر مجموعه وزارت کشاورزی آزاد و به همراه سازمان محیط زیست تبدیل به وزارتخانه شود.
رییس سازمان ملی حفاظت محیط زیست کشور گفت: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور باید از زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی خارج شده و تبدیل به یک وزارتخانه شود.
ظاهرا باید امیدوار باشیم تکذیب شده یا با دخالت مقامات ارشد، اجرایش از دستور کار خارج شود بلکه خود طبیعت یا چرخ گردون تغییری در وضعیت به وجود آورد. تغییری که قطعا با آوردن یک پرنده با انبوه سوالات همراه با آن از آن سوی جهان رقم نخواهد خورد و فرجامی جز اتلاف هزینه و آبرو به دنبال نخواهد داشت...
معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حتماً باید نتایج ارزیابی مطالعات در دریاچه سد چمشیر به تایید مراجع ذیصلاح برسد به غیر از این، سازمان هیچ مجوزی برای آبگیری نخواهد داد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برگزاری کمیته ملی توسعه پایدار گفت: باید در مجامع جهانی حضور جدی‌تری داشته باشیم.
عضو شورای عالی محیط زیست می‌گوید علاوه بر سازمان جنگل‌ها، سازمان‌های شیلات، وزارت نیرو، شهرداری‌ها و برنامه و بودجه باید تدریجی در سازمان حفاظت از محیط زیست ادغام شوند.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اعتبار ناوگان حفاظت محیط زیست گفت: خوردوهای مورد استفاده در مناطق حفاظت شده پاسخگوی نیاز محیط‌بانان نیست و باید مورد توجه قرارگیرد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در کنفرانس تغییرات اقلیمی در شرم‌الشیخ مصر گفت: رویکردهای مشارکتی در کاهش و سازگاری با تغییرات آب و هوایی باید فراگیر و برای همه مفید باشد.
رئیس سازمان محیط زیست گفت: در بحث اسقاط خودروهای اسقاطی، یک درصد از قیمت خودروهایی که قرار است به بازار وارد شود، باید به صندوق محیط زیست کشور واریز شود که دستاورد بزرگی است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
معاون تنوع زیستی سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: سازمان‌هایی که محیط زیست را تخریب می‌کنند باید در حفظ محیط‌زیست هم فعال باشند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: متأسفانه طرح مباحث محیط زیستی در رسانه‌ها درجهت منفی، خیلی پررنگ است. باید بر تلاش‌های صورت گرفته برای حفظ و صیانت از محیط زیست هم توجه شود.
رییس سازمان محیط زیست گفت: هر دستکاری در طبیعت برمبنای توانمندی‌ها و داشته‌های طبیعت انجام شود خیلی راحت می‌توانیم مسائلی مثل سیلاب و مخاطرات دیگر را کنترل کنیم. کشور ما از لحاظ ذاتی وضعیتی دارد که اگر دوسال سیل نیامد، خشکسالی نبود و زلزله نیامد باید انگشت به دهان باشیم. این ذات سرزمین ماست و باید آن را با همین مقتضیات مدیریت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ