سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد گفت: از سوءاستفاده از قطعنامه ۲۲۳۱ در خصوص جنگ اوکراین و ادعاهای بی اساس در مورد ایران جلوگیری کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد، رژیم صهیونیستی را به دلیل تعهد نداشتن به معاهده منع گسترش سلاح‌های اتمی «ان‌پی‌تی»، تهدیدی برای صلح عنوان کرد.
نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که انگلیس از سخنرانی یکی از نمایندگان این کشور در نشست شورای امنیت جلوگیری کرده است.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: در سال گذشته میلادی (2022) مسکو آماده صلح با کی‌یف بود، اما مداخلات واشنگتن و اروپا مانع از تحقق آن شد.
امیرسعید ایروانی سفیر ایران در سازمان ملل گفت: اقدامات قهری یکجانبه (تحریم ها) باید فوری پایان یابد، زیرا مانعی برای مشارکت کشورها در تلاش‌های کاهش تغییرات اقلیم ایجاد می‌کند.
ترکیه می‌گوید به همکاری با سازمان ملل برای رفع موانع توافق صادرات غلات از بنادر دریای سیاه ادامه می‌دهد.
سازمان ملل هشدار داد که میلیون مین مانع ورود کمک ها به یمن می شود و زندگی یمنی ها را تهدید می کند.
سازمان ملل هشدار داد که میلیون مین مانع ورود کمک ها به یمن می شود و زندگی یمنی ها را تهدید می کند.
بعد از فرمان طالبان برای منع فعالیت زنان در نهاد‌های سازمان ملل متحد، این سازمان بین‌المللی در حال بازنگری در فعالیت‌های خود در افغانستان است. یکی از اهداف نشست دوحه، بررسی نحوه عملکرد دفتر سازمان ملل متحد در کابل (یوناما) بعد از تصمیم جدید طالبان است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سازمان ملل به موضوع موانع دریافت کمک‌های بین المللی در زمان بحران در ایران ورود کند.
در پی واکنش به هنگام نماینده کشورمان در سازمان ملل متحد، سخنرانی دیدبان حقوق بشر در نشست شورای حقوق بشر در ژنو ناتمام ماند.
شورای امنیت سازمان ملل متحد نگرانی خود را نسبت به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی ابراز کرد و آن را مانعی بر سر «صلح» برشمرد.
نماینده روسیه در دفتر ژنو در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از گفتگو با روسیه بر سر مسائل ثبات استراتژیک طفره می رود.
نماینده روسیه در سازمان ملل از مانع تراشی کشورهای غربی به ویژه آمریکا در مسیر ارسال محموله های کمکی به کشورهای نیازمند انتقاد کرد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل با تاکید بر این‌که «برجام یک دستاورد مهم در حوزه منع اشاعه هسته‌ای است»، خاطرنشان کرد: آنتونیو گوترش خواهان بازگشت تمام طرف‌ها به توافق هسته‌ای است.
پس از صدور دستورات جدید گروه طالبان و ممنوع کردن تحصیل زنان در دانشگاه‌ها و کار زنان در سازمان‌های داخلی و بین‌المللی، نمایندگان سازمان ملل با چندین مقام گروه طالبان دیدار کرده‌اند و از پیامد‌های منع کار زنان در سازمان‌های غیر دولتی، هشدار داده‌اند.
سازمان ملل از طالبان خواست تا دستور منع کار زنان در سازمان‌های غیر دولتی را لغو کند.
دبیرکل سازمان ملل در بیانیه ای به منع حضور زنان در دانشگاه‌ها توسط طالبان واکنش نشان داد.
کارشناسان سازمان ملل با ابراز نگرانی از وضعیت زنان افغانستان از طالبان خواستند تا مانع تحصیل دختران نشوند.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که اقتصاد فلسطین در نتیجه محدودیت ها و موانع ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی طی دو دهه گذشته حدود ۵۰ میلیارد دلار خسارت دیده است.
سفیر کشورمان در سازمان ملل گفت: عدم مشارکت اسرائیل، با حمایت امریکا در کنفرانس خاورمیانه عاری از سلاح‌های کشتار جمعی، مهمترین مانع تاسیس چنین منطقه‌ای در خاورمیانه است.
دمشق به حملات رژیم صهیونیستی به فرودگاههای دمشق و حلب واکنش نشان داد و از دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت خواست که مانع تحرکات تجاوزگرانه این رژیم شوند.
فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که در پی ناآرامی ها در این کشور در همه استان‌ها و مناطق عراق مقررات منع آمد و رفت برقرار می شود.
فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که در پی ناآرامی ها در این کشور در همه استان‌ها و مناطق عراق مقررات منع آمد و رفت برقرار می شود.
نماینده دائم عربستان در سازمان ملل درباره مخاطرات عدم پیوستن رژیم صهیونیستی به معاهده منع سلاح های هسته ای هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ