سازمان تاکسیرانی شهر تهران در راستای وظایف خود ، اقدامات مرتبط در حوزه خدمت رسانی مناسب به شهروندان در قالب اجرای طرح استقبال از مهر را در دستور کار قرار می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی، روز جمعه با پیش بینی رگبار باران و وزش باد و گردوخاک، برای شمال غرب و نوار شرقی کشور هشدار زرد صادر کرده است.
سازمان هواشناسی، روز جمعه با پیش بینی رگبار باران و وزش باد و گردوخاک، برای شمال غرب و نوار شرقی کشور هشدار زرد صادر کرده است.
سرپرست سازمان لیگ از شرایط بازی امروز تراکتور و پرسپولیس در تبریز ابراز رضایت کرد.
سازمان عفو بین‌الملل از رژیم صهیونیستی خواست تا فورا یکی از اسرای فلسطینی مبتلا به سرطان را آزاد کند.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است سازمان سنجش به قانون و حکم دیوان عدالت اداری تمکین کند و برای مشروعیت دادن به اقدامات غیر قانونی خود پشت عباراتی همچون مبارزه با فساد پنهان نشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گفت: پروانه موقت اولیه تاسیس شرکت تاکسی اینترنتی مورد تایید سازمان تاکسیرانی صادر شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز نصب برچسب نرخ کرایه روی شیشه تاکسی‌ها و پایانه‌ها و ادامه این روند در روزهای آتی خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از پرداخت ۷ ‌میلیارد دیگر به عنوان کمک هزینه‌های مربوط به سرویس مدارس استثنایی خبر داد.
معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی تهران از اجرای طرح برخورد با تاکسی‌های غیرفعال تهران از فردا ۱۰ اردیبهشت ماه خبر داد.
اصفهان- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان از تصویب و ابلاغ نرخ‌های جدید کرایه انواع تاکسی‌های شهری در سال‌ جاری خبرداد و گفت: نرخ کرایه تاکسی امسال هر کورس ۴هزار تومان شد.
عضو شورای شهر تهران گفت:عدم نظارت تاکسیرانی در اعمال و اجرای نرخ کرایه‌ها از مشکلات شهروندان است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران در جلسه‌ای، چالش‌ها و راه‌حل‌های موجود در راستای هوشمندسازی تاکسیرانی در سال جدید را مورد بررسی قرار داد.
سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بکارگیری ۶۰ دستگاه ون در راهپیمایی روز قدس به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.
معاون فنی و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی تهران از آغاز فرایند نوسازی تاکسی‌ها برای متقاضیان نوسازی خودروهای تاکسی فرسوده شهر تهران به صورت نقدی خبر داد.
معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو ۵ با قیمت حدود دویست و هفتاد و چهار میلیون تومان همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور فراهم شده است و قیمت نهایی منوط به ارائه پیش فاکتور صادره از سوی شرکت ایران خودروست.
مشهد ـ رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: نوسازی ۱۰ هزار دستگاه تاکسی با اعطای تسهیلات در سال جاری نیز روی خواهد داد و بخشی از ناوگان تاکسیرانی کشور نوسازی می‌شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از برنامه ریزی جهت تامین ۲ هزار ون تا سال آینده خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی اعم از پژو، پراید، ون و پیکان در شهر کرمان وجود دارد، یکی از علت‌های کمبود تاکسی در سطح این شهر را فرسودگی تاکسی‌ها دانست و گفت: بالای ۷۸ درصد خودرو‌های تاکسی این شهر فرسوده است.
سازمان تاکسیرانی شهر تهران همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی و با هدف هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آن، سرویس‌رسانی در مسیرهای متعددی را در دستور کار قرار می‌دهد.
معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز طرح برخورد با تاکسی های فاقد برچسب نرخ کرایه در سطح پایتخـت خبر داد.
سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در آئین بدرقه خادمین اربعین حسینی اقداماتی با هدف خدمت‌رسانی بهینه را در دستور کار قرار داد.
قرارداد مشترک همکاری با هدف پیشبرد اهداف مدنظر طرفین طی نشستی با حضور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، به امضا رسید.
مدیرعامل سازمان مدیریت مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از عزم این سازمان در زمینه نوسازی ۲۰۰ دستگاه ون تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.
سازمان تاکسیرانی شهر تهران با همکاری شرکت ایساکو امکان ارائه خدمات ویژه، برای تاکسیران‌های فعال در پایتخت تحت عنوان طرح تسهیلات حامی را فراهم آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ