رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای نجات از مشکلات مربوط به منابع طبیعی کشور باید سازمان منابع طبیعی از زیر مجموعه وزارت کشاورزی آزاد و به همراه سازمان محیط زیست تبدیل به وزارتخانه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی، روز جمعه ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۲ برای شمال سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی هشدار نارنجی صادر کرده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به دستگیری ۲ مدیر سازمان محیط زیست در ماه‌های گذشته گفت: نحوه دستگیری این دو مدیر درست نبود و متاسفانه حرمت افراد حفظ نشد؛ کسانی که دستگیر شده بودند، در حال حاضر آزاد و در شغل خود مشغول هستند.
رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد: سازمان محیط زیست هم به تبعیت از چارچوب دولت بر این مسائل نظارت جامع دارد، بحثی که مطرح شد در خصوص یک دستگاه شبهه‌هایی ایجاد شده بود ۲ نفر از مدیران میانی ما را احضار کردند و پرونده تشکیل دادند و هیچ جرمی تا الان نبوده است.
سازمان بورس جهت جمع کردن صف فروش و ایجاد بازار صعودی دو مصوبه مهم تصویب کرد.
رئیس سازمان هواشناسی گفت: افزایش روند دما موجب تبخیر سریع‌تر آب و کاهش فرصت ترمیم منابع آب زیرزمینی می‌شود. رشد تبخیر در پنج دهه گذشته کشور نشان دهنده افزایش توان تبخیر و تشدید تبخیر آب دریاچه‌ها و سد‌ها است که تاثیر مخرب بر منابع آب در دسترس از جمله در حوزه شرب و کشاورزی دارد.
یک منبع امنیتی سوری از هلاکت دو تن از خطرناک‌ترین فرماندهان سازمان تروریستی داعش در شهر درعا در جنوب سوریه و کشف سلاح ساخت رژیم صهیونیستی از آنها خبر داد.
یک منبع امنیتی سوری از هلاکت دو تن از خطرناک‌ترین فرماندهان سازمان تروریستی داعش در شهر درعا در جنوب سوریه و کشف سلاح اسرائیلی از آنها خبر داد.
مشاور سلاجقه، آماری از اینکه تخلفات در کدام‌یک از حوزه‌های محیط‌زیست در صدر هستند، ندارد. او درباره بازداشت دو مدیر سازمان محیط‌زیست و صدور کیفرخواست علیه مسئولان دولت‌قبل به‌دلیل اهمال در اجرای قانون هوای‌پاک اینگونه توضیح می‌دهد: دستگاه امنیتی اینگونه تشخیص داده است، درصورتی‌که جرمی ثابت نشده و همه اتهامات و گزارشات در حال بررسی است و این دو مدیر، دو روز پیش آزاد شدند.
مشکلات مالی فدراسیون فوتبال بار دیگر باعث شد تا این فدراسیون برای جبران کمبودهای خود به حساب سازمان لیگ فوتسال دست بزند و مبلغی بیش از ۲ میلیارد تومان از این سازمان برداشت کند.
دبیرکل سازمان ملل متحد از تصمیم دمشق برای گشودن ۲ گذرگاه مرزی دیگر برای کمک به زلزله زدگان سوری در خارج از مناطق تحت کنترل دولت مرکزی استقبال کرد.
سازمان اطلاعات عراق امروز چهارشنبه دو تروریست وابسته به داعش را در استان نینوا دستگیر کرد.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌‎احمر از انجام بیش از ۲ هزار عملیات امدادی در آذرماه خبر داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درباره وجود بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزارمددجوی تحت پوشش بهزیستی جامانده از دریافت سهام عدالت توضیحاتی ارائه کرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمع کثیری از بسیجیان فرمودند: بسیج فقط برای میدان نظامی نیست و بسیج باید در همه میدان‌ها حضور داشته باشد.
فصل رسیدگی به پیشنهاد وصله پینه شده ادغام ۲ سازمان از راه رسید!
سازمان انرژی‌های تجدیدپذیرو بهره‌وری برق ایران اعلام کرد: طبق مصوبه جدید وزیر نیرو نرخ پایه خرید تضمینی برق ازنیروگاه‌های زیست‌توده نسبت به سال قبل افزایش تقریبی ۲ تا ۳ برابری پیدا کرده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک دستگاه مینی بوس با سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با قسمت عقب یک دستگاه خاور حامل بار ماسه برخورد کرد و با توجه به شدت برخورد، خودرو مینی بوس واژگون شد.
رشت- سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان در اطلاعیه ای از شناسایی دو تیم سازمانه یافته در اغتشاشات اخیر رشت و دستگیری ۱۲ نفر خبر داد.
سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان از شناسایی و بازداشت ۱۲ نفر از ۲ تیم سازمان یافته شبکه اغتشاشگران در گیلان خبر داد.
سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران در خصوص آخرین وضعیت محموله توقیف شده ۲ فروند کشتی تانکر Delta Poseidon و Prudent Warrior، و خدمه آنها توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تعداد ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار نفر نام نویسی خود را در سامانه سماح قطعی کرده و مشمول بیمه اربعین می شوند.
سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: با ۳۳ دوربین حدود ۲ هزار کیلومتر از جنگل‌های کشور را رصد می شود و به زودی ۵۰ دوربین دیگر هم اضافه خواهد شد.
رئیس سازمان سرمایه گذاری خارجی گفت: با اقداماتی که دولت سیزدهم تاکنون انجام داده است میزان سرمایه گذاری خارجی معتبر در یکسال اخیر نزدیک به ۴.۸ میلیارد دلار بوده است.
سازمان تنظیم مقررات هوانوردی غیرنظامی آمریکا تأئید کرد که درحادثه برخورد ۲ هواپیما در کالیفرنیا آمریکا، دست‌کم ۲ نفر کشته شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ