رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به هتک حرمت‌های اخیر قرآن در سوئد و دانمارک، ضمن مسئول دانستن دولت‌های این دو کشور، گفت: گرچه از موضع دبیرکل سازمان ملل متحد در پاسخ به نامه آیت‌الله سیستانی استقبال می‌کنیم، اما مهم است سازمان ملل با گذراندن قطعنامه ای ملاک‌های آزادی بیان را مشخص سازد، به طوری که کسی نتواند تحت عنوان آزادی بیان به عقاید مذهبی دین‌باوران از جمله ۲ میلیارد مسلمان جهان اهانت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توکلی زاده گفت: قرار است قبل از شروع ماه محرم بزرگترین دوشنبه ورزشی در شهر برگزار شود و برای این کار باید بهترین مکان‌های شهر تهران را انتخاب کرد. در فضا‌هایی مانند میدان آزادی، پل طبیعت و دریاچه شهدای خلیج فارس در یک زمان مشخص این رویداد برگزار شود.
سخنگوی وزارت خارجه امارت اسلامی در یک رشته توییت نوشته است که اجازه دادن به چنین عملکردی تحت نام آزادی بیان از سوی مقام‌های سوئدی قابل نکوهش است و این اقدام، توهین به این دین مقدس اسلام و پیروان آن می‌باشد.
دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک پس از احساس درد در تمرینات تیم ملی کشتی آزاد، از زانوی خود MRI گرفت.
طبق گزارش شامخ در اردیبهشت شرکت ها طی ماه‌های اخیر به علت عدم تخصیص ارز و نوسانات قیمتی به‌شدت در تأمین مواد اولیه مشکل داشتند در این ماه اکثراً ارز خود را از طریق بازار آزاد تامین کرده اند.
محمدرضا ثقفی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن به افزایش تعداد روزنامه نگاران بازداشتی طی ماه‌های گذشته و نداشتن آزادی عمل اهالی رسانه انتقاد کرده است.
آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال در تهران پیش از آغاز رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2023 از روز سه‌شنبه آغاز خواهد شد.
دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان به دلیل آسیب‌دیدگی در رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی به میدان نمی‌رود.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان حرکت مجاهدانه ملت ایران دوشادوش همه ملت‌های آزاده جهان برای دفاع از آرمان قدس شریف، نشانه ایستادگی ما در خط عبودیت ذات اقدس پروردگار است.
دیه کامل انسان در ماه‌های غیرحرام برای سال ۱۴۰۲، ۹۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. در اینجا حساب کردیم قیمت یک خودرو در بازار آزاد، دیه چند انسان می‌شود.
سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در جریان اردوی تیم ملی پس از زدن ضربه به سر و سینه کامران قاسمپور از اردوی تیم ملی اخراج شد.
ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای در دفتر خود به من گفت که مردم در ایران آزاد هستند که نظرات خود را بیان کنند. من محدودیت‌های ذاتی برای هر خبرنگار خارجی و عدم امکان درک پیچیدگی یک مکان توسط یک خارجی را درک می‌کنم. با این وجود، شنیدن حرف‌های تازه و بازتاب آن ارزش سفر را دارد.
با اعلام خبر عفو گسترده رهبر معظم انقلاب با دستور رئیس قوه قضائیه، رؤسای دادگستری‌ها به همراه تیم‌های متشکل از قضات و مقام‌های قضائی کار بررسی و رصد پرونده محکومان و متهمان را آغاز کردند.
با اعلام خبر عفو گسترده رهبر معظم انقلاب با دستور رئیس قوه قضائیه، رؤسای دادگستری‌ها به همراه تیم‌های متشکل از قضات و مقام‌های قضائی کار بررسی و رصد پرونده محکومان و متهمان را آغاز کردند.
هرچند که به نظر می‌رسد تمرکز پیام‌های رد و بدل شده و شاید هم دیدار‌های صورت گرفته میان مقام‌های ایرانی و امریکایی بیشتر بر محور آزادی زندانیان دو تابعیتی و اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی متمرکز باشد، اما به گواه کارشناسان پیشرفت در این پرونده می‌تواند به خارج شدن ایران و امریکا از بن‌بست گرفتار شده موجود کمک کند.
دارنده مدال‌های طلای سنگین وزن کشتی آزاد جهان و المپیک از ترکیه به عنوان برترین آزادکار سال ۲۰۲۲ جهان انتخاب شد.
یکی از بازیکنانی که همچنان دور از تفکرات ساپینتو قرار دارد، سیاوش یزدانی است که سرنوشت عجیبی را طی ماه‌های اخیر تجربه کرده است.
د. طالبان در ابتدا وعده حقوق زنان و آزادی رسانه‌ها را داده بودند، اما با گذشت بیش از ۱۵ماه، حاکمان جدید افغانستان از این وعده‌ها عقب‌نشینی کردند. دبیرستان‌های دخترانه همچنان بسته هستند، زنان از مکان‌های عمومی بیرون رانده شده‌اند و رسانه‌های آزاد تقریبا وجود ندارند.
جلایی‌پور استاد جامعه شناسی در پاسخ به این سوال که چقدر ضرورت دارد تا کرسی آزاد اندیشی که همیشه بر شکل‌گیری آن تاکید شده بود بین تمام دانشجویان با هر گرایش فکری دایر شود تا هر دانشجویی بتواند آزادنه عقاید خود را بیان کند، گفت: کرسی آزاداندیشی بیشتر یک دستور ماند.برخی آن را اینگونه معنا کردند که اساتید بیایند مواضع حکومت را تایید کنند. آزاداندیشی به آزادی نهادی در جامعه و دانشگاه‌ها نیاز دارد. وقتی گزینش، حراست و کمیته‌های انضباطی بر محیط دانشگاهی حاکم است انجام پژوهش و گفت‌وگوی آزاد با مشکل روبرو می‌شود. تولید اندیشه دستوری نیست.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: عمده سوالات و ابهامات دانش آموزان در ماه‌های اخیر در مورد فلسفه حجاب،  علت گشت ارشاد و آزادی بود.
در این بیانیه آمده است: دبیرکل به شدت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ شیراز در جمهوری اسلامی ایران را که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است، محکوم می‌کند. این گونه اقدامات که مکان‌های مذهبی را هدف قرار می‌دهند، بسیار شنیع و شرم‌آور هستند. دبیرکل بر لزوم مجازات عاملان این جنایت که علیه افرادی صورت گرفته است که از حق آزادی مذهب بهره می‌بردند، تاکید می‌کند.
رئیس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد گفت: ایران اجرای عدالت و محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را از طریق یک دادگاه عادلانه تا حصول نتیجه قطعی دنبال خواهد کرد.
نهایی شدن تجارت آزاد ایران و اوراسیا در ماه‌های آینده
رایزن بازرگانی ایران در ارمنستان گفت: مذاکرات میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا در مورد مقدمات آزادسازی تجارت در مرحله قانون‌گذاری از سوی کشورها قرار دارد و طی چند ماه آینده نهایی می شود.
کرمان – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مکتب شهید سلیمانی و راه مقاومت ملت‌های آزاده جهان را بیدار کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ