رئیس دیوان محاسبات با اشاره به ظرفیت موجود در کشورهای اسلامی و مسائل مشترک گسترده‌ای که بین این کشورها وجود دارد،پیشنهاد تشکیل سازمان دیوان محاسبات کشورهای اسلامی را مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر راه و شهرسازی گفت: هرچه سریعتر طرحهای فرودگاه امام به اتمام برسد تا این فرودگاه در ایام پروازهای اربعین بتواند با حداکثر ظرفیت به مسافران و زائران خدمت رسانی کند.
آستارا- وزیر راه و شهرسازی ایران و معاون نخست وزیر آذربایجان، از زیرساخت‌های حمل و نقل زمینی و ریلی آستارا بازدید کردند.
خلیل بهروزی فر در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش، لطفا تکلیف مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان را مشخص کنید.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تولید انواع شبهات در دفاع مقدس به هیچ عنوان مثل الان نبود، و به مراتب جنگ امروز سخت تر از آن سال‌هاست، به نظر بنده هدف اول ما باید کمک کردن به انقلاب اسلامی مظلوم باشد و هرکسی هرجا که می‌تواند باید کمک‌حال انقلاب باشد.
بذرپاش دردیداربا اعضای شورای مرکزی سازمان‌ نظام مهندسی،اولویت این وزارتخانه را رشد تولیدمسکن مطابق بانیازعنوان کردوازتشکیل کمیته ای برای پیگیری مطالبات سازمان‌های نظام مهندسی خبرداد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: شاید ما بهتر می‌توانستیم ارائه خدمت کنیم، باید با برنامه‌ریزی بهتر مشکلات را به حداقل می‌رساندیم اما باز هم این اتفاق افتاد.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی درگذشت مهندس رستم قاسمی را تسلیت گفت.
طبق اعلام هیات رییسه قرار بود جلسه امروز با حضور رییس جمهوری برگزار شود لذا اولین دستور مجلس بررسی جزییات طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل بود تا اینکه ساعت ۹ و با حضور پیدا نکردن رییس جمهور، مجلس وارد بررسی صلاحیت «بذرپاش» شد.
مخالفان، کارنامه پرحاشیه بذرپاش را پیش می‌کشند؛ آن‌ها معتقدند با شک و شبهه‌هایی که در خصوص مدرک او وجود دارد انتخاب بذرپاش به خصوص حالا که کشور شرایط پرالتهابی را از سرگذرانده به ناامیدی‌ها از اصلاح دولت دامن می‌زند. مخالفان همچنین عنوان می‌کنند که رزومه‌ی پذرپاش هیچ قرابتی با پستی که قرار است عهده دارش شود ندارد.
هزینه ساخت ۴ میلیون مسکن تقریبا دو برابر بودجه کل کشور در سال ۱۴۰۱ است. شما نمایندگان بگویید از کجا باید تامین شود؟با چه مدلی می خواهیم مسکن بسازیم؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای اعتماد دادند.
نمایندگان مجلس شورای به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی رای دادند.
سخنگوی دولت نوشت: مهرداد بذرپاش به‌عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس معرفی می‌گردد.
سخنگوی دولت اعلام کرد که مهرداد بذرپاش هم به‌عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس معرفی می‌شود.
فارغ از اینکه بذرپاش همواره گزینه‌ای مثال‌زدنی در مسئله جوان‌گرایی و البته جوان‌گرایی بدون توجه به شایسته‌سالاری بوده است. حالا باید دید آیا نزدیک بودن مهرداد بذرپاش به محمد مخبر باعث می‌شود که دولت رئیسی او را به یکی از رویاهایش برساند و موضوع دوباره گزیدن یک چهره بی‌تجربه را به جان بخرد؟
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور روز یکشنبه آینده در نامه ای به مجلس گزینه‌ تصدی وزارت راه را معرفی می کنند تا تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهاد راه گفت: ایشان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی این وزارتخانه است.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور در دیدار با رئیس هیئت دیوان محاسبات فرانسه، گفت: با ملت بزرگ ایران جز با زبان احترام نمی توان سخن گفت.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور در ادامه حضور خود در بیست و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان اینتوسای با برخی روسای دیوان محاسبات کشورها دیدار و گفتگو کرد.
این چهره اصولگرا که فعالیت‌های سیاسی خود را با به روی کار آمدن محمود احمدی نژاد آغاز کرده بود، حالا به نظر می‌رسد قرار است به عنوان وزیر کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم حضور داشته باشد
رئیس دیوان محاسبات کشورمان در حاشیه نهمین مجمع سازمان «اکوسای» با آقای «عیاد تیم» رئیس دیوان محاسبات فلسطین دیدار و گفتگو کرد.
رداد بذرپاش در حاشیه‌ی نهمین مجمع سازمان اکوسای در نورسلطان پایتخت قزاقستان، پذیرای همتای آذربایجانی خود بود.
رئیس دیوان محاسبات با اشاره به پیشینه‌ی تاریخی و تمدنی گسترده‌ای که میان ایران و قرقیزستان وجود دارد، فضای فعلی ایران را بهترین فرصت برای افزایش روابط دو کشور دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ