نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار استقرار نیروهای گشتی سازمان ملل در مناطق مختلف کرانه باختری برای رصد و مستندسازی اقدامات ارتش و شهرک نشینان صهیونیست شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون ستاد فرماندهی نیروهای چندملیتی سازمان ملل امروز اعلام کرد که گفتگو با کره‌شمالی درباره یک سرباز آمریکایی که هفته گذشته از مرز کره جنوبی گذشت و وارد این کشور شد را آغاز کرده است.
درگیری‌ها میان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان ادامه دارد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در هشتم تیر ماه درارتباط با موضوع ارسال تسلیحات به نیروهای مسلح اوکراین را مطرح کرد.
همزمان با تداوم تحرکات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان، نیروهای اضطراری بین‌المللی یونیفل (وابسته به سازمان ملل) اقدامات پیشگیرانه خود در مرز لبنان و اراضی اشغالی را به اجرا درآوردند.
نماینده سودان در شورای امنیت سازمان ملل خواستار فشار بر نیروهای شورشی برای پایان دادن به درگیری در این کشور شد.
نماینده سازمان ملل در سودان از موافقت فرماندهان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان، انجام مذاکره در یک کشور ثالث خبر داد.
نیروهای سازمان ملل در جنوب لبنان از عدم تمایل این کشور و رژیم‌صهیونیستی مبنی بر حرکت به سمت آغاز جنگ خبر داد.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل هشدار داد: جمهوری اسلامی ایران حق ذاتی خود را برای دفاع از خود بر اساس قوانین بین‌المللی محفوظ می‌دارد و اقدامات قاطعی را برای حفاظت از نیروها، منافع و تأسیسات خود در برابر هرگونه تهدید یا اقدام غیرقانونی که توسط ایالات متحده یا دیگران انجام شود، اتخاذ خواهد کرد.
سازمان ملل به تداوم بازداشت رهبران مخالفان از سوی نیروهای امنیتی تونس واکنش نشان داد و آنها را خودسرانه توصیف کرد.
سازمان ملل به تداوم بازداشت رهبران مخالفان از سوی نیروهای امنیتی تونس واکنش نشان داد و آنها را خودسرانه توصیف کرد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اکثریت بزرگ آرا قطعنامه‌ای را در محکومیت حمله روسیه به اوکراین تصویب کرده است.این قطعنامه خواستار خروج نیروهای روسیه از اوکراین و پایان درگیری‌ها می‌شود. ۱۴۱ کشور به این قطعنامه رای مثبت، ۳۲ کشور رای ممتنع و هفت کشور - از جمله روسیه - رای منفی دادند.
مجمع عمومی سازمان ملل در سالگرد جنگ اوکراین و پس از دو روز بحث و رایزنی به قطعنامه ای رای داد که خواستار خروج فوری و بدون قید و شرط نیروهای نظامی روسیه از خاک اوکراین و توقف درگیری ها شده است.
شیخ نبیل قاووق گفت که روابط حزب الله با نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان «یونیفل» مبتنی بر همکاری و هماهنگی همیشگی است.
مصر خواستار اجرای تصمیمات سازمان ملل در خصوص خروج نیروها و جنگجویان خارجی از لیبی در بازه زمانی مشخص شد.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای از اعضای شورای امنیت خواست ضمن حمایت از نیرو‌های پلیس هائیتی برای برخورد با باند‌های تبهکار، تحریم‌هایی علیه سرکردگان این باند‌ها اعمال شود.
سخنگوی آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در واکنش به اتفاقات اخیر در کشورمان از نیرو‌های امنیتی ایران خواست تا علیه آنچه اعتراضات ضد دولتی عنوان کرده است به صورت غیر ضروری و نامتناسب از زور استفاده نکنند.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای آورده است:دشمنان نظام تلاش می کنند دیپلماسی موفق ایران دراجلاس شانگهای را به چالش کشیده و برای حضور هوشمندانه رئیس جمهور در اجلاس سازمان ملل مشکل ایجاد کنند.
سازمان ملل متحد اعلام کرد در حال اعزام تیمی برای کمک به تحقیقات است؛ درحالی‌که دولت بایدن هم به کرملین درباره استفاده از سلاح‌‌های غیرمتعارف برای معکوس کردن حمله موفق نیروهای اوکراینی هشدار داد.
نیروهای اوکراین در ماموریت سازمان ملل متحد در کنگو موسوم به «مونوسکو» به کشورشان فراخوانده شدند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل حدود یک سال و نیم است که رفع شده‌ است و از این جهت ما با محدودیتی مواجه نیستیم.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: با رفع تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل دیگر محدودیتی برای گسترش همکاری نظامی ایران وجود ندارد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: نیروهای اوکراینی قصد دارند همزمان با حضور دبیر کل سازمان ملل در این کشور، حملات دیگری علیه نیروگاه اتمی زاپروژیا صورت دهند.
بعد از حملات مداوم نیروهای اوکراینی به نیروگاه اتمی زاپروژیا، دولت روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته درباره این مسئله تشکیل جلسه دهد.
بعد از حملات مداوم نیروهای اوکراینی به نیروگاه اتمی زاپروژیا، دولت روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته درباره این مسئله تشکیل جلسه دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ