اولین هتل مناسب‌سازی شده ویژه افراد دارای معلولیت سازمان بهزیستی کشور فردا، پنجشنبه ۲۱ مهرماه جاری همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) افتتاح می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری سه اراذل اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در زائر سرای سرخه مشغول عربده کشی بودند که با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شدند.
سولماز آقمقانی، از چهره جدید خود رونمایی کرد. سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که تاکنون در فیلم‌هایی چون مسافر، کلانتر، زائر سرای ممتاز، وفا، سرنوشت، مادر زن سلام و بی اجازه و همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی دیدار، راه شب، سه در چهار، ما فرشته نیستیم، روزگار قریب و تعطیلات رویایی به ایفای نقش پرداخته‌است.
۵۷ میلیون و ۱۱۸ هزار نفر شب اقامت از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با تجمیع آمار اقامت‌های رسمی و غیر رسمی، اضطراری و خوابگاه‌های آموزش و پرورش، زائرسراها، مساجد و ... ثبت شده است.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید به‌طور ویژه به ساخت و توسعه زائرسراهای ارزان‌قیمت توجه شود زیرا زائران کم برخورداری که تنها به عشق زیارت حتی پیاده به مشهد می آیند.
معاون گردشگری استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه بالغ بر ۹۰ درصد ظرفیت کلیه واحد‌های اقامتی اعم از زائرسراها، هتل‌ها، مهمان‌پذیر‌ها و ... همگی تکمیل شده است و مشاهدات و گزارش‌ها حاکی از حرکت ضریب اشغال تا ۱۰۰ درصد دارد، گفت: با وجود رو به تکمیل بودن فضای واحد‌های رسمی اقامتی، مطابق تدابیر اتخاذ شده امکان اسکان زائران در واحد‌های اقامتی اضطراری وجود دارد.
معاون گردشگری گفت: ظرفیت قانونی واگذاری زمین‌ها برای ساخت زائرسراها ایجاد شد و ادارات‌ میراث‌فرهنگی از این ظرفیت برای ارائه خدمات به زوار در سال آینده استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ