سمنان- جانشین رئیس پلیس راهور کشور بابیان اینکه تردد در محور مواصلاتی تهران_مشهد طی نوروز چهار درصد رشد داشته است، گفت: به همین میزان به نسبت سنوات قبل تصادفات رانندگی کاهش نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به شمار زیاد خودرو‌ها در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس، این محور قبل یک طرفه شده و در حال حاضر تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و ازادراه تهران - شمال انجام نمی‌شود.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه تردد خودروهای سنگین در محور شاهرود- طرود ممنوع شده است، گفت: علت این مسدودی غیر استاندارد بودن محور اعلام شده است.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: تردد خودروها در هسته مرکزی شهر از میدان ۱۵ خرداد تا میدان بیت المقدس از ساعت ۱۶ امروز نهم خرداد ماه ممنوع است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: وضعیت تردد خودروها صبح روز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه نشان از معابر و بزرگراه‌های خلوت در سطح شهر تهران را می‌دهد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور نظم بخشی ترافیک در تمامی معابر حضور دارند و نسبت به چینش مرتب و منظم خودروها اقدام خواهند کرد.
رییس پلیس راه کندوان گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی، تردد خودروها از حوالی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز از کرج به چالوس در محور کندوان تا اطلاع بعدی ممنوع شد.
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تردد پر حجم خودروها در محورهای منتهی به پایتخت خبر داد.
در پی انتشار برخی تصاویر در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی از پارکینگ ایران‌خودرو مازندران، گروه صنعتی ایران‌خودرو اطلاعیه‌ای منتشر و در آن بر تحویل حضوری خودروها با توجه به محدودیت‌های تردد تریلر در محورهای شمالی کشور تاکید کرد.
احمدی اظهار کرد: هم اینک در نقاطی از محدوده کندوان این مسیر ارتباطی از جمله سیاه بیشه، کف هزار چم و شهر مرزن آباد شاهد ترافیک زنجیره‌ای هستیم و امیدوارم با ممنوعیت تردد از مرزن آباد به سمت کرج این بار ترافیکی تخلیه و تردد خودرو‌ها به حالت عادی و روان برگردد.
تبریز- رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی از افزایش ۱۷ درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان از ۲۵ اسفند ماه تاکنون خبر داد.
پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تردد پر حجم خودروها در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همزمان با نزدیک شدن به سال جدید ترافیک بیشتری را در سطح معابر پایتخت شاهد هستیم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همزمان با نزدیک شدن به سال جدید ترافیک بیشتری را در سطح معابر پایتخت شاهد هستیم.
سرهنگ یدالله جهان تاب از مسدود بودن جاده هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۷ امروز خبر داد و گفت: محور هراز به علت انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مهم در محدوده قلابن و آب اسک، از ۳۰ بهمن تا سوم اسفندماه از ساعت هفت صبح تا ۱۷ عصر روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت هفت صبح تا ۱۲ ظهر روز چهارشنبه از کیلومتر۶۴ تا ۸۴ این محور مسدود شد و تردد خودرو‌ها در طی این مدت از محور‌های جایگزین کندوان و فیروزکوه صورت می‌گیرد.
در روز‌های برفی و بارانی رعایت ایمنی از جمله کم کردن سرعت، خودداری از ترمز کردن ناگهانی و جلوگیری از بخار کردن شیشه‌ها با روشن کردن سیستم تهویه خودرو از مهم‌ترین نکات رانندگی محسوب می‌شود، اگر این نکات رعایت شود آمار تصادفات روز‌های دارای بارش کاهش میابد.
عرضه بنزین و گازوئیل یورو ۵ درحالی در اصفهان آغازشده که به رغم امیدها برای کاهش بار آلایندگی حوزه حمل و نقل، این سوخت پاک با فناوری‌های بیشتر خودروهای درحال تردد همخوانی ندارد.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در جهت تسهیل تردد خودروها به ویژه در بزرگراه‌های یادگار و نیایش عوامل خدمات شهری و ماشین آلات تخصصی به محدوده اعزام شدند .
‌رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توصیه پلیس راهور فاتب به رانندگان خودروها در روز بارانی این است که همواره با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنید.
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای طرح راه خدمت در بزرگراه آزادگان با هدف ایمن‌سازی تردد خودروها خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی شهر تهران در روز یک یک شنبه را تشریح کرد و گفت: تردد خودروها به سمت مرکز در حال افزایش است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی شهر تهران در روز یک یک شنبه را تشریح کرد و گفت: تردد خودروها به سمت مرکز در حال افزایش است.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد ترافیک سنگین خودرو‌ها در محور کندوان و همچنین تردد نیمه‌سنگین خودرو‌ها در محور هراز هستیم.
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای طرح ایمن‌سازی و مناسب‌سازی دریچه بتنی مسیرهای تردد خودروها در بزرگراه آزادگان محدوده غربی پایتخت خبر داد.
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران علت عدم ثبت تردد خودروها در سامانه تهران من را تشریح کرد و از بررسی چندین مرتبه‌ای دوربین‌های شهری برای انجام این امر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ