در پی انتشار برخی تصاویر در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی از پارکینگ ایران‌خودرو مازندران، گروه صنعتی ایران‌خودرو اطلاعیه‌ای منتشر و در آن بر تحویل حضوری خودروها با توجه به محدودیت‌های تردد تریلر در محورهای شمالی کشور تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن رفسنجانی و بومی مس که با حضور ساکت الهامی در این تیم حضوری فعال‌تر دارد، در ترکیب تیم امید خوش درخشید و گلزنی کرد.
پیش از برگزاری نشست اتحادیه عرب در ریاض، وزیر خارجه عربستان با سفر به الجزائر دعوتنامه‌ای به رئیس جمهور این کشور جهت شرکت در اجلاس سران کشورهای عربی در ریاض تحویل داد.
در مراسمی با حضور قائم مقام تامین و تولید و معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، نخستین سری خودروهای ثبت نامی در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو زودتر از موعد تحویل مشتریان شد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: هفته گذشته ۲۵ هزار خودرو به نام مشتریان فاکتور و پلاک گذاری شد و برای هفته آینده نیز برای تخصیص و تحویل ۲۵ هزار دستگاه خودرو برنامه ریزی شده است.
مدیر تحویل و لجستیک گروه صنعتی ایران خودرو ضمن پیشنهاد به مشتریان برای تحویل حضوری خودروها، از اهدای یک میلیون تومان هزینه سفر برای دریافت حضوری در هفته جاری خبر داد.
۹۷ فقره سند مالکیت در راستای طرح جهش ملی مسکن با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تحویل شد.
سمنان- طی مراسمی با حضور معاون اول قوه قضائیه و مسئولان استانی و شهرستانی، کاروانسرای شاه عباسی سمنان، تحویل اداره کل میراث فرهنگی شد.
یک کارمند تحویل شرکت آمازون، در حالی که پلیس در حال رسیدگی به گروگان گیری بود، در هر مرحله از راه، سفارشی را به خانه‌ای نزدیک تحویل می‌داد.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همزمان با تحویل سال 1402 شمسی در مجتمع مس سونگون حضور یافت
دستمزد یک بازیکن سرشناس برای حضور در برنامه‌های ویژه تحویل سال نو تلویزیون و یکی از پلتفرم‌های اینترنتی سوژه اولین تاپ سکرت فوتبالی در سال ۱۴۰۲ است.
علی دایی را در پاریس تحویل گرفته‌اند... او در شام ویژه پیش از مراسم دبست عکسی با جانی اینفانتینیو رئیس فیفا انداخته است.
مراسم قرعه کشی طرح بزرگ پیش فروش محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.
سرپرست هیات کشتی استان تهران گفت: علت رد صلاحیت ۳ نفر از نامزدهای ریاست هیات کشتی استان تهران، تحویل ندادن مدارک یا ناقص بودن مدارک بوده است.
آمارهای ثبت شده از تحویل خودرو به مشتریان بیانگر استقبال قابل توجه مشتریان از تحویل به صورت حضوری و در محل سایت‌های تولیدی ایران خودرو در سطح کشور و افزایش بیش از دو برابری در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان گفت: ارتقای سطح کیفیت و تنوع تولید محصولات در کنار افزایش میزان خدمات به مشتریان در تحویل حضوری خودروها، زمینه افزایش میزان رضایت مشتریان را فراهم آورده است.
مدافع ایرانی کایسری اسپور ترکیب این تیم مقابل کانیا اسپور حضور دارد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جلسه پرسش و پاسخ با انجمن اسلامی دانش آموزان گفت: تا دلتان بخواهد دولت سیزدهم موارد حضور در متن مردم در حوادث دارد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای تکریم مشتریان و پاسخ‌گویی به درخواست آنان مبنی بر تحویل حضوری خودرو در محل کارخانه، نسبت به افزایش ظرفیت تحویل حضوری در تمامی سایت‌های تولیدی این شرکت در سراسر کشور اقدام کرده است.
گروه صنعتی ایران خودرو در نیمه نخست امسال، با رشد ۱۰۱ درصدی، موفق شد از رکورد تحویل حضوری محصولات سواری نسبت به مدت مشابه سال گذشته عبور کند.
شیراز - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۱۲۷ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی شدند و با حضوری شدن مدارس به کلاس هاس درس بازگشتند.
پس از یک تعطیلی ۵ روزه، تمرینات آبی‌پوشان پایتخت با حضور ریکاردو ساپینتو از سر گرفته شد.
پس از یک تعطیلی ۵ روزه، تمرینات آبی‌پوشان پایتخت با حضور ریکاردو ساپینتو از سر گرفته شد.
او پاسپورت خود را از سفارت اتریش تحویل گرفته تا مشخص شود قرار نیست در این اردو حضور داشته باشد
سامانه استعلام غیر حضوری وضعیت اشتغال به تحصیل فرزندان بیمه شدگان در سازمان تأمین‌اجتماعی راه‌اندازی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ