با توجه به شمار زیاد خودرو‌ها در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس، این محور قبل یک طرفه شده و در حال حاضر تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و ازادراه تهران - شمال انجام نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از یک‌طرفه شدن جاده چالوس به سمت تهران از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز ۸ اردیبهشت خبر داد.
کرمی گفت: درزمان اجرای محدودیت به هیچ وجه اجازه ورود به جاده چلوس داده نمی‌شود و مسافران اصرار به ادامه سفر نداشته باشند و درصورت ضرورت می‌توانند از محور‌های جایگزین استفاده کنند.
در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه انجام خواهد شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.
رییس پلیس راه کندوان گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی، تردد خودروها از حوالی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز از کرج به چالوس در محور کندوان تا اطلاع بعدی ممنوع شد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها را تشریح کرد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه‌شدن محور چالوس و آزادراه تهران ـ شمال برای تخلیه بار ترافیکی و بارش برف و باران در جاده‌های ۷ استان کشور خبر داد.
در حال حاضر با توجه به شروع سفر‌های دور دوم ایام نوروز شاهد شکل گیری ترافیک پرحجم در برخی مسیر‌ها هستیم، بر همین اساس برای تسهیل ترافیک مسیر جنوب به شمال ازادراه تهران-شمال و جاده چالوس محدودیت یکطرفه اعمال شده است.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع و ترافیک در مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک سنگین است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، در مورد محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - تهران، محور قرچک - ری، آزادراه تهران - قم، آزادراه تهران - ساوه، آزادراه قم - تهران، محور امامزاده هاشم - تقاطع سراوان و آزادراه قزوین - رشت بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته را داشتند.
سرهنگ کرمی: در جاده کرج - چالوس اکنون شاهد بار سنگین ترافیک از محدوده آزادراه تهران - شمال تا کندوان هستیم و رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.
کرمی گفت: در جاده کرج - چالوس اکنون شاهد بار سنگین ترافیک از محدوده شهرستانک تا کندوان هستیم و رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از رانندگان و مسافران خواست که در زمان انسداد مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال یا سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند یا از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و فردا ۱۷ و ۱۸ اسفند از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه خواهد بود.
موتور سیکلت به استثنای موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ اسفند از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه تردد در مسیر شمال به جنوب روان است گفت: ترافیک در محور هراز مسیر (رفت و برگشت)، محدوده‌های پیست آبعلی و امامزاده هاشم نیمه سنگین و در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، گزنک و رینه، سنگین است.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محور‌های دارای انسداد گفت: محور ریگان - ایرانشهر و نیز محور‌های لاسم - ارجمند و زرآباد - چاهان مسدود هستند و در زمان انسداد این محور‌ها تردد از مسیر‌های جایگزین انجام می‌شود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوعیت تردد در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس خبر داد.
رییس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده‌ی کرج-چالوس تا اطلاع بعدی خبر داد.
رییس پلیس راه البرز گفت: تردد وسیله از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزجمعه اول مهرماه جاری از میدان امیر کبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک در مسیر شمال به جنوب و حدفاصل مرزن آباد تا پنجک و حدفاصل پیچ سرهنگ تا گرماب سنگین است.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، محورهای «هراز» از آب اسک به سمت رودهن و «چالوس» از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران از ساعت ۱۴ یک‌طرفه خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ