رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی شهر تهران در روز یک یک شنبه را تشریح کرد و گفت: تردد خودروها به سمت مرکز در حال افزایش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت ۱۴ به بعد همه محورهای ورودی و خروجی به خیابان‌های آزادی و انقلاب بسته خواهد شد.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راهها از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی،همچنان جاده چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسدود است و تردد جایگزین برای مسافران از آزادراه تهران- شمال ممکن است
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال روان است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد دوربین‌های پلیس از سطح شهر تهران وضعیت تردد در معابر مختلف عادی و ترافیک روان است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز،آزادراه تهران _ شمال برقرار است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد دوربین‌های پلیس از سطح شهر وضعیت تردد در معابر مختلف شهر تهران عادی و ترافیک روان است و حادثه خاصی گزارش نشده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.
بر اساس اعلام آخرین وضعیت راه های کشور از سنگینی ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حکایت دارد.
براساس آخرین وضعیت و محدودیت ترافیکی؛ در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین_ رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت:با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از وضعیت تردد خودروها در دوازدهمین روز ماه انجام شد، مشخص شد بیشتر معابر خلوت است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همزمان با نزدیک شدن به سال جدید ترافیک بیشتری را در سطح معابر پایتخت شاهد هستیم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همزمان با نزدیک شدن به سال جدید ترافیک بیشتری را در سطح معابر پایتخت شاهد هستیم.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش و سنگین گزارش می‌شود.
آخرین داده‌های ترافیکی حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت است.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی شهر تهران در روز یک یک شنبه را تشریح کرد و گفت: تردد خودروها به سمت مرکز در حال افزایش است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه باران در آزادراه قزوین و رشت در حال باریدن است، گفت: وضعیت ترافیکی محورهای قزوین ـ کرج حدفاصل پل استاندارد تا پل فردیس و شهریار ـ تهران ( محدوده شهر قدس) ترافیک گزارش شده است و تردد در بقیه محورها به‌صورت روان در حال انجام است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام بارش باران در برخی از محورهای استان های شمالی ، غرب و شمال غرب کشور از ترافیک سنگین در آز ادراه تهران - ساوه خبرداد.
سرهنگ احمد شیرانى با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در ٢٣ مهرماه گفت: در محورهاى چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد به صورت کاملا روان و بدون مشکل یعنی از اول صبح ترافیکی مشاهده نشده است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران را تشریح کرد و گفت: بزرگراه نواب، حکیم و همت دارای بیشترین حجم ترددها هستند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر پایتخت، خیابان هایی که دارای حجم ترافیک بیشتری هستند را اعلام کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:تیم‌های پلیس راهور در تمامی تقاطع‌ها و معابر تهران به منظور تأمین نظم عبور و مرور و در محورهای بزرگراهی جهت کنترل سرعت و سبقت ها حضور دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ