سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران علت عدم ثبت تردد خودروها در سامانه تهران من را تشریح کرد و از بررسی چندین مرتبه‌ای دوربین‌های شهری برای انجام این امر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد کادرفنی استقلال از جمله جواد نکونام که به علت نبود پیش‌قرارداد و اختلاف‌های بین طرفین بر سر مبلغ قرارداد امضا نشده بود، در فاصله چند روز تا شروع لیگ امضا شد.
ظاهراً یک سحابی گازی غنی از کربن، CW Leonis را احاطه کرده است. علت پیچیدگی سحابی ناشناخته است، اما هندسه‌ لایه‌ها و کمان‌های آن مطمئناً جالب و جذاب است. این تصویر که توسط تلسکوپ فضایی هابل گرفته شده، جزئیات این پیچیدگی را نشان می‌دهد.
معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درباره علت قطعی آب برخی شهرستان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و کرج در چند روز گذشته، گفت: این قطعی‌ها در حال برطرف‌شدن هستند.
شرکت نفت آفتاب بندرعباس در اطلاعیه‌ای به تشریح عامل وقوع آتش‌سوزی روز گذشته در این شرکت پرداخت.
مسعود درستی درباره حادثه روز گذشته ۲۳ خرداد در ایستگاه متروی شهید بهشتی که ساعت ۱۷:۱۲ در پله برقی رخ داد، گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه در کمیسیون سوانح، دلیل این حادثه، نقص فنی در اتصالات گیربکس پله برقی بوده؛ اما موارد دیگر نیز در دست بررسی است.
در نشست روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس در دستور کار قرار گرفت. شفافیت‌سازی شورای نگهبان در زمینه اعلام عمومی رد صلاحیت‌ برخی کاندیداهای مجلس نیز از جمله این اصلاحات بود. حال آنکه تابناک با پیگیری این موضوع از دو نماینده به تاثیر اجرای آن پرداخته است.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
کارشناس بازار سرمایه گفت: علت افزایش عرضه در روز شنبه عرضه بازارگردان ها بود.
کارشناس بازار سرمایه گفت: علت افزایش عرضه در روز شنبه عرضه بازارگردان ها بود.
ظهر روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، انتشار بوی نامطبوعی شبیه به گاز در چند مدرسه شاهین‌شهر موجب بدحال شدن تعدادی از دانش‌آموزان این مدارس شد، دانش‌آموزان این مدارس بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان گلدیس منتقل و تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.
سریال مسمومیت دانش آموزان مدارس قم که بیش از دو ماه آغاز شده، همچنان ادامه دارد و علت این حوادث هنوز مشخص نشده است.
حالا حدود ۱۱۵ سال از آن روز می‌گذرد؛ روزی که مظفرالدین‌شاه، با شنیدن خبر تکمیل ساخت‌وساز عمارت دارآباد، خوشحال از اینکه به منطقه‌ای خوش و آب و هوا می‌رود تا مگر سینه‌اش از سرفه‌های مرگبار سل در امان باشد، سوار بر کالسکه‌اش شد. او به توصیه پزشک مخصوص فرانسوی‌اش می‌اندیشد.
دلایل اصلی ابتلا به میگرن نه تنها به تغییرات مغزی بلکه به عوامل ژنتیکی نیز مربوط است. میگرن یک سردرد شدید است که ممکن است با حالت تهوع و حساسیت به نور خود را نشان دهد. درد‌های میگرنی اغلب چند ساعت تا چند روز به طول می‌انجامد.
بورس تهران روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز تعطیل شد. تعطیلی بورس‌های جهانی در طول تاریخ به چه علت بوده و این بازارها چه مدت تعطیل شده‌اند؟
به علت پایداری آلودگی هوا، مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی در شهر قم، شهرستان‌های جعفریه و کهک، بخش‌ها و روستا‌ها تعطیل می‌باشد.
قیمت نفت در بازار جهانی بعد از سقوط آزاد در روز گذشته امروز توانست به سرعت صعودی شود.
گفته‌می‌شود علت توقیف روزنامه جهان صنعت انتشار مطلبی در روز ۲۸ آبان در باره کشته شدن کیان پیرفلک کودک ۱۰ ساله ایذه‌ای بوده‌است و در این گزارش مطلبی به نقل از صادق زیباکلام در باره عملکرد نیروی انتظامی آمده‌بود.
بازار امروز به علت تغییرات مدیریتی در راس آن به صورت خاکستری بوده و با خبرهای عجیبی درباره تغییر ریاست سازمان بورس همراه شد.
جراح کلیه و مجاری ادرار گفت: مصرف آب مورد نیاز یک فرد در شبانه روز، باید به تناسب، در ساعات مختلف شبانه روز تقسیم شود و افراد باید به هر آبی که دسترسی داشته باشند، اعم از آب لوله کشی شهری، آب چشمه و... به اندازه کافی مصرف کنند و این دغدغه را که املاح آب باعث ایجاد سنگ کلیه می‌شود، نداشته باشند.
خبر جان باختن مهسا (ژینا) امینی دختر ۲۲ ساله کرد در دو روز اخیر سطح گسترده‌ای از واکنش‌ها، انتقادات و ابراز همدری‌ها را در میان مردم، کاربران شبکه‌های اجتماعی، فعالان حقوقی و مدنی و همچنین مسولان در پی داشت. روزنامه کشور نیز که روز شنبه ۲۶ شهریور به علت اربعین حسینی منتشر نشدند؛ صفحه نخست امروز خود را به بازتاب و تحلیل این حادثه تلخ اختصاص داده‌‍اند.
به گزارش روزنامه حریت دیلی نیوز، فرماندار غازی عینتاب گفت که اولین حادثه رانندگی نیز حوالی ساعت ۱۰:۴۵ صبح روز شنبه (به وقت محلی) روی داد. گفتنی است همه مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شده اند. هنوز جزئیات بیشتری از این سانحه و علت آن منتشر نشده است.
وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت گفت: روز دوشنبه یکی از حوزچه‌های مخابرات دچار آتش‌سوزی شده بود که ارتباط برخی مشترکین قطع شد و عامل اصلی نیز عدم رعایت اصول کاری و پدافند غیر عامل بود.
وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت گفت: روز دوشنبه یکی از حوزچه‌های مخابرات دچار آتش‌سوزی شده بود که ارتباط برخی مشترکین قطع شد و عامل اصلی نیز عدم رعایت اصول کاری و پدافند غیر عامل بود.
وزارت امور خارجه عربستان با صدور بیانیه ای از اعلام خبر کشته شدن سرکرده سازمان تروریستی القاعده استقبال کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ