پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تردد پر حجم خودروها در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کرج - چالوس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۷ مرداد ماه از آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
دماوند- رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در جنوب به شمال محورهای فیروزکوه و آزادراه تهران- پردیس و محور قدیم تهران- بومهن خبر داد و گفت: تردد در محور هراز پرحجم اما روان است.
قیمت سنگ آهن در روز پنجشنبه کاهش یافت و معاملات آتی دالیان از بالاترین سطح بیش از دو هفته اخیر خود عقب نشینی کرد و قرارداد معیار سنگاپور به دلیل تردید نسبت به چشم انداز بهبود تقاضا در چین، به زیر ۱۰۰ دلار در هر تن رسید.
معاون سیاسی فرماندار ویژه ری گفت: اگر دست فروشان به تذکرات ما گوش دادند و دیگر در این نقاط حساس و پر تردد شهر سد معبر نکردند و به خیابان‌های فرعی اطراف به کسب و کار خود پرداختند از آن‌ها تشکر بعمل آمده و نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام خواهیم کرد و آین آمادگی را داریم که در میدان‌های تره بار غرفه‌هایی را تحویل دهیم تا به کسب و کار خود بپردازند.
فیروزکوه- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز و تردد پرحجم در جاده فیروزکوه خبر داد.
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تردد پر حجم خودروها در محورهای منتهی به پایتخت خبر داد.
مدیرکل ارتباطات استان فارس از افزایش پهنای باند سایت های تلفن همراه به ویژه در جاده های ورودی و نقاط پر تردد و گردشگری استان خبر داد.
رئیس پلیس راه استان مازندران از اجرای طرح نوروزی که از ۱۰ روز گذشته آغاز شده بود خبر داد و گفت: ترافیک در راه‌های مواصلاتی، با توجه به افزایش ۱۰ درصدی تردد نسبت به سال گذشته پرحجم و سنگین است.
سرهنگ ایرج کهریزی در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز پر حجم، اما روان است و گره ترافیکی نداریم.
جاده چالوس به دلیل بارش برف و ریزش سنگ مسدود شده و بار ترافیکی جدیدی وارد این محور نشده است، اما در محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه در مسیر جنوب به شمال ترافیک پرحجم است. اقدامات لازم برای تخلیه بار ترافیکی این مسیر در حال انجام است و تا زمان انسداد این محور تردد از مسیر‌های جایگزین هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت انجام می‌شود.
شهریار- رئیس پلیس راهور غرب استان تهران از آغاز طرح ترافیکی نوروزی در غرب این استان خبر داد و معابر پر تردد شش شهرستان این حوزه انتظامی را اعلام کرد.
یک جوان که خودرویی را به سرقت برده بود در تعقیب و گریز در خیابانهای پر تردد شهر لس آنجلس و شلیک متعدد گلوله باعث وحشت مردم شده بود. در نهایت پلیس موفق به دستگیری وی شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در دو محور مواصلاتی و اعمال محدودیت موقت تردد در مقطعی از آزادراه کرج - قزوین و بالعکس در روز جمعه خبر داد.
در هفته گذشته فرآیند کاهش خدمات رسانی شرکت های هواپیمایی داخلی آغاز شد و پرواز برای مسیرهای پر تردد کاهش یافت که به نظر می رسد این موضوع مربوط به عدم موافقت افزایش قیمت بلیت است.
شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین - کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان طی پنج روز آینده را با آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری و در مناطق پر تردد شهری راهمراه با تداوم آلودگی هوا پیش‌بینی کرد.
یکی از علت‌های نپختن خمیر پیتزا حجم زیاد مواد روی پیتزا است. حجم زیاد مواد از ترد شدن پیتزا جلوگیری می‌کند پس نباید روی خمیر پیتزا را با مقدار بسیار زیادی از مواد پیتزا پر کنید.
در نوامبر۲۰۲۰، ایروان و باکو پس از بیش از یک ماه درگیری شدید بر سر ناگورنو- قره باغ، که در داخل مرز‌های بین‌المللی به رسمیت شناخته‌شده آذربایجان قرار دارد، اما از دهه۱۹۹۰ در اختیار نیرو‌های ارمنستان بوده است، یک توافق آتش‌بس با حمایت مسکو امضا کردند. پس از یک رشته شکست در میدان نبرد، ارمنستان با واگذاری کنترل بخش‌هایی از این سرزمین موافقت کرد و متعهد شد که «ایمنی ارتباطات حمل‌ونقلی» را بین سرزمین اصلی آذربایجان و قلمرو آن کشور در نخجوان از طریق منطقه سیونیک - که این دو را از هم جدا می‌کند - «تضمین کند، البته با نگاهی به سازماندهی تردد بدون مانع شهروندان، وسایل نقلیه و بار در هر دو جهت».
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح جناغی در بزرگراه های پایتخت به منظور روان سازی ترافیک خبر داد.
بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه پایداری و سکون نسبی هوا آسمان استان صاف و بدون وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود که بر این اساس شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته در مناطق شهری پر تردد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه پایداری و سکون نسبی هوا آسمان استان صاف و بدون وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود که بر این اساس شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته در مناطق شهری پر تردد پیش‌بینی می‌شود.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش ۵.۵ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر پایتخت، خیابان هایی که دارای حجم ترافیک بیشتری هستند را اعلام کرد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه همزمان با روزهای پایان دهه اول ماه محرم، شاهد افزایش تردد در جاده های استان هستیم، گفت: تردد در محورهای مواصلاتی بسیار پرحجم، ولی روان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ