شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه تردد خودروهای سنگین در محور شاهرود- طرود ممنوع شده است، گفت: علت این مسدودی غیر استاندارد بودن محور اعلام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت گفت: ۷۰ ایستگاه شارژ پمپ برق را در هفته دولت رونمایی می‌کنیم و هم اکنون در حال نصب این دستگاه‌ها هستیم. از آبان‌ هم مردم حضور خودروهای برقی را در پایتخت مشاهده خواهند کرد.
رئیس جمهور روسیه از مقامات دولتی و شهری این کشور خواست تا برای تردد از خودروهای ساخت مسکو استفاده کنند.
بر اثر سقوط بیلبورد بر روی خودروهای در حال تردد بر روی پل اکتبر در مرکز قاهره، در پی وزش باد شدید و توفان شن ۱ نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: تردد خودروها در هسته مرکزی شهر از میدان ۱۵ خرداد تا میدان بیت المقدس از ساعت ۱۶ امروز نهم خرداد ماه ممنوع است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک اقدامات ویژه ترافیکی برای تأمین ایمنی و تسهیل در تردد شرکت‌کنندگان در مراسم ارتحال را تشریح کرد.
سردار هادیانفر آزادراه قم تهران به برخی محدودیت‌های تردد برای خودرو‌های سنگین در روز‌های ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: خودرو‌های سنگین از جمله تریلی‌ها و کامیون‌ها طی این دو روز با محدودیت تردد مواجه خواهند بود که جزئیات بیشتر توسط پلیس راه در روز‌های آینده اعلام می‌شود.
شهردار منطقه ۱۶ تهران گفت: ۴۰ درصد از بار تهران در منطقه ۱۶ جا به جا می‌شود و برای تردد خودروهای سنگین مسیر مشخص شده است.
سمنان- جانشین رئیس پلیس راهور کشور بابیان اینکه تردد در محور مواصلاتی تهران_مشهد طی نوروز چهار درصد رشد داشته است، گفت: به همین میزان به نسبت سنوات قبل تصادفات رانندگی کاهش نداشته است.
احمدی اظهار کرد: هم اینک در نقاطی از محدوده کندوان این مسیر ارتباطی از جمله سیاه بیشه، کف هزار چم و شهر مرزن آباد شاهد ترافیک زنجیره‌ای هستیم و امیدوارم با ممنوعیت تردد از مرزن آباد به سمت کرج این بار ترافیکی تخلیه و تردد خودرو‌ها به حالت عادی و روان برگردد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از کاهش ۲۰ درصدی تردد خودروهای سنگین با افتتاح کارخانه‌ای جدید در حوزه پسماند خبر داد.
مسؤول کلوپ کمپر کانون جهانگردی از تداوم مشکل تردد کمپرها در جاده‌های کشور خبر داد و گفت: هنوز هم در برخی از مواقع خودروهای مسافرتی در جاده‌ها توقیف می‌شوند.
وزیر صمت ضمن اشاره به اینکه طرح دولت در حوزه خودرو نهایی شده است، گفت: خودروهایی که در مناطق آزاد تردد دارند می توانند در داخل کشور هم شماره گذاری شوند.
عرضه بنزین و گازوئیل یورو ۵ درحالی در اصفهان آغازشده که به رغم امیدها برای کاهش بار آلایندگی حوزه حمل و نقل، این سوخت پاک با فناوری‌های بیشتر خودروهای درحال تردد همخوانی ندارد.
احتمال بارش نیمه سنگین برف در نواحی شمالی تهران به خصوص نواحی شمالی مناطق ۱ تا ۵ تهران از نیمه شب شنبه تا عصر یکشنبه و اختلال در تردد خودرو‌ها قطعی است.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض تردد در محدوده کم انتشار آلایندگی (طرح کاهش) و طرح ترافیک با اخذ معاینه فنی برتر خبر داد.
وزیر کشور بر انجام اقداماتی همچون جلوگیری از مصرف نفت کوره در نیروگاه‌ها،جلوگیری از تردد خودروهای فاقد معاینه فنی و نظارت بر توزیع سوخت بنزین،نفت و گاز استاندارد در جایگاه های سوخت تاکید کرد
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ریشه یابی علل افزایش آلودگی هوای پایتخت عنوان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسعه نامتوازن شهر و بارگذاری بیشتر از ظرفیت اکولوژیک که منجر به مصرف بالای انرژی و منابع فسیلی می‌شود، حضور بی شمار واحد‌های صنعتی، خدماتی، تولیدی و معدنی، افزایش کانون‌های گرد و غبار و افزایش تردد وسایل نقلیه، رشد ترافیک و کیفیت سوخت در خودرو‌های سنگین از جمله دلایل اصلی افزایش انواع آلودگی‌ها در تهران هستند.
وزیر صمت گفت: تاکنون الزام عدم تردد خودروهای فرسوده نتیجه‌بخش نبوده است و باید تسهیلاتی به مالکان خودروهای فرسوده داده شود تا انگیزه لازم برای اسقاط ایجاد شود.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد ترافیک سنگین خودرو‌ها در محور کندوان و همچنین تردد نیمه‌سنگین خودرو‌ها در محور هراز هستیم.
با وجود آنکه ستاد بازگشایی مدارس جلسات متعددی را برای چگونگی کنترل ترافیک اول مهر در تهران برگزار کرد اما ترافیک تهران کنترل نشد و معابر با تردد سنگین خودروها مواجه بودند.
با وجود آنکه ستاد بازگشایی مدارس جلسات متعددی را برای چگونگی کنترل ترافیک اول مهر در تهران برگزار کرد اما شاهد این بودیم که ترافیک تهران کنترل نشد و معابر با تردد سنگین خودروها مواجه بودند.
اگرچه متولیان همواره از مصرف بالای بنزین انتقاد می‌کنند اما نکته آن است که مصرف بنزین خودروهای داخلی سه برابر استاندارد جهانی بوده و بیش از ۱۰ میلیون خودروی فرسوده نیز در کشور تردد می‌کنند.
انتشار غبار و ذرات معلق در مسیر تردد خودرو‌های سنگین حدفاصل معدن تا کارخانه و قطعی آب قسمت آسیاب سنگ معدن و انتشار غبار و ذرات معلق عامل نارضایتی مردم و مسئولان شهرستان ری از فعالیت خارج از ضوابط کارخانه سیمان تهران است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تمهیدات ترافیکی و ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در شب‌های ماه محرم خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ