معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور نظم بخشی ترافیک در تمامی معابر حضور دارند و نسبت به چینش مرتب و منظم خودروها اقدام خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئویی جدید که از «شب‌های مافیا» منتشر شده است، جواد خیابانی نیز در این برنامه به چشم می‌خورد.
فیلم کوتاهی از حضور جواد خیابانی گزارشگر پرحاشیه فوتبال تلویزیون در یک برنامه سرگرمی معروف پخش شده است. کاربران شبکه های اجتماعی از حالا منتظر جملات قصار خیابانی هستند
بارسلونا یکی از پرتنش‌ترین شب های خود در تور آمریکا را پشت سر گذاشت چرا که دیشب خبر رسید عثمان دمبله پیشنهاد پی اس جی را قبول کرده است.
حضور عده‌ای از مردم در مراسم شب‌های قدر، روز قدس و مجالس مذهبی را معیار و ملاک دین‌داری عموم مردم ندانید. لایه‌های مختلف جامعه با تنوعی که دارند، با تمایلات متفاوتی زندگی می‌کنند. کسانی که با دیدن مراسم مذهبی درباره گرایش مردم نظر می‌دهند، فقط بخشی از جامعه را می‌بینند و از آنچه در زیر پوست جامعه می‌گذرد بی‌خبرند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۷۸ متهم به سرقت در مرحله پنجم طرح ارتقای امنیت اجتماعی همزمان با شبهای قدر در مشهد دستگیر شدند.
گمانه زنی ها درباره احتمال پخش یا عدم پخش مراسم شب های قدر و سخنرانی ایشان از صدا و سیما به نظر می رسد باعث افزایش مراجعه به این پایگاه خبری شده و این اختلال منجر به خارج شدن این پایگاه از دسترس شده است.
همزمان با شب‌های قدر، همراه اول از آغاز پویش اهدای بسته ارزاق به نیازمندان خبر داد.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از افزایش ساعت خدمات‌رسانی در تمامی خطوط درون‌شهری در شب‌های قدر بیست و یکم و بیست و سوم رمضان، از ساعت ۲۲ تا ۲:۴۵ بامداد خبر داد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر خبر داد.
اصلی‌ترین نماز شب قدر یا نماز هفت قل هو الله، نماز مستحبی است که خواندن آن در شب‌های قدر سفارش شده است. این نماز دو رکعت است. در هر رکعت بعد از سوره حمد، هفت بار سوره توحید خوانده می‌شود و بعد از تمام شدن نماز ۷۰ مرتبه ذکر «استغفر الله و اتوب الیه» تکرار می‌شود.
حجت کریمی در برنامه شب های فوتبالی اظهارات عجیبی را مطرح کرد که با بیانیه های باشگاه در تناقض بود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حضور صد در صدی تیم‌های راهور در مراسمات شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در شب‌های قدر ممنوع است.
مشهد ـ مدیر عامل آتش نشانی مشهد گفت: حدود ۲۰۰ آتش نشان مشهدی در حریم رضوی و اماکن برگزاری مراسم شب‌های قدر مستقر می‌شوند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در سایر شب‌های قدر گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان (سه شنبه ۲۲ و پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سرفاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: خدمات‌رسانی در همه خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی در برنامه صف اول، با اشاره به برگزاری برنامه روز ملی فناوری هسته ای، اظهار داشت: به خاطر شبهای قدر مراسم ۲۰ فروردین روز ملی به بعد از این شب ها موکول خواهد.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی در برنامه صف اول، با اشاره به برگزاری برنامه روز ملی فناوری هسته ای، اظهار داشت: به خاطر شبهای قدر مراسم ۲۰ فروردین روز ملی به بعد از این شب ها موکول خواهد.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از سرویس‌دهی ۱۶۶۷ دستگاه اتوبوس به شهروندان در شب‌های قدر خبر داد.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری شهرداری مشهد از افزایش ساعت سرویس دهی خطوط قطار شهری تا ساعت ۲ بامداد در شب‌های قدر خبر داد.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تشریح مراسم لیالی قدر در گلزار شهدا بهشت زهرا(س) گفت: امسال این برنامه با قوت بیشتری برگزار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تشریح مراسمات لیالی قدر در گلزار شهدا بهشت زهرا(س) گفت: امسال این برنامه با قوت بیشتری برگزار خواهد شد.
زورگیر شب های طرق دستگیر شد
سرگذشت تبهکار شب های مشهد
بنا به نقل، یکی از شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم، شب قدر است و در بین این سه شب، شب بیست و سوم احتمالش بیشتر است، چنان که امام صادق (ع) فرمود: «شب نوزدهم شب تقدیر است و شب بیست و یکم، شب بستن و تعیین و احکام است و شب بیست و سوم شب حتمی شدن و امضای آن است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ