شهردار منطقه ۲۲ از اجرای طرح ایمن‌سازی و مناسب‌سازی دریچه بتنی مسیرهای تردد خودروها در بزرگراه آزادگان محدوده غربی پایتخت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار رادان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در ۲۵ روز گذشته شخصی در این زمینه دستگیر شده است یا خیر، اظهار کرد: بله افرادی در این زمینه دستگیر شدند؛ اما دستگیری‌ها بسیار کم بوده است، دلیلش هم این است که این اکثر خانم‌ها و دخترانی که حجابشان ایراد داشته از روی غفلت بوده و بعد از تذکر پلیس حجابشان را رعایت کردند.
طی دو سالی که از انتخابات گذشته است،جامعه اسلامی مهندسین در بررسی عملکرد دولت سیزدهم یک بیانیه صادر کرده‌اند که آن هم در تعریف و تمجید از عملکرد دولت بوده است. در بخشی از این بیانیه که ۷ شهریور ۱۴۰۱ صادر شد، آمده است: دولت سیزدهم حقیقتاً دیگر بار شعار «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رساند. در بُعد اقتصادی نیز جرأت و جسارت اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها که به عقیده بسیاری از کارشناسان، اصلاح این قیمت‌ها در اقتصاد ما ضروری است، از دیگر جنبه‌های مثبت عملکرد دولت است.»، اما پس از این بیانیه، آن‌ها نیز وارد روند سکوت شده‌اند.
این نوع قانون گذاری‌های شتاب زده و عوام گرایانه هستیم، اما باز هم این اتفاق تکرار می‌شود. انتظار می‌رود که قانونگذاران محترم با کسب تجربه از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح‌ها و لوایح خود شتاب زدگی را کنار گذاشته و با جلب نظر اساتید حوزه و دانشگاه و جلب نظر صاحب نظران مربوطه اقدام به تصویب قانونی کنند که قابلیت اجرایی «چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ نیروی انسانی» و پذیرش در بعد فرهنگی جامعه را داشته باشند. لایحه جدید حجاب و عفاف ایرادات زیادی دارد؛ چه به لحاظ حقوقی و چه به لحاظ جرم شناسی و آسیب شناسی اجتماعی. از دیدگاه اقتصادی و مبحث اقتصاد جرم که یکی از مباحث کاربردی میان رشته‌ای بین دانش اقتصاد و دانش حقوق جزا و جرم شناسی است، به نظر می‌رسد در صورتی که این لایحه به مرحله اجرا برسد، بخش قابل توجهی از هیئت وزیران و وزارتخانه‌های زیر مجموعه قوه مجریه، درگیر اجرای این طرح خواهند شد.
در طرح جدید کالابرگ الکترونیک، سقف خرید ۳۲۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان تبدیل و کاهش یافته است و سوی دیگر سقف هم برداشته شده است چون مبنا، قیمتهای سال ۱۴۰۱ است
هزینه انتقال آب بالاست به‌طوری‌که تنها بودجه اجرای طرح شیرین‌سازی و انتقال آب به یک و چهاردهم میلیارد دلار می‌رسد. با وجود این تعاریف و اسم بردن از مشکل تامین سرمایه، این انتقال، منتقدان فراوانی هم دارد و درباره آن همچنان شک و شبهه بسیار است. برخی کارشناسان معتقدند باید صنایع آب‌بر از این استان به کنار دریا منتقل شده و آب مصرفی در بخش کشاورزی هم کنترل شود.
رئیس فدراسیون در پایان گفت: وظیفه فدراسیون ساماندهی روندهای آتی است. در این باره، جلساتی هم به زودی و به سرعت با مدیران مرتبط در باشگاه‌ها گذاشته خواهد شد تا نحوه اجرای این طرح را با هماهنگی خود آن‌ها به سرمنزل مقصود برسانیم و عملیاتی کنیم.
پروژه تله‌‌‌کابین گرگان در قالب طرح «پارک جنگلی ناهارخوران» به مساحت ۶۰۲ هکتار که از سال‌‌‌‎ها پیش مطرح شده، موافقان و مخالفانی دارد. از یک سو، مسوولان استانی اجرای این پروژه را باعث رونق گردشگری استان می‌‌‌دانند و از سوی دیگر، مخالفان زیست محیطی هم مسائلی را مطرح می‌کنند که جای تامل دارد.
حسین مذنب گفت: هم اینک یک سال و نیم از اجرای طرح اولویت دار نهضت ملی مسکن در کشور می‌گذرد و باید تعهد دولت در استان‌های مختلف کشور در خصوص این طرح اجرایی شود.
سردار سیدتیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور فراجا از اجرای طرحی جدید برای برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران خبر داده است. او گفت: قبل از هرچیز باید تاکید کنم که نباید درمورد موتورسیکلت سواران از واژه‌ها و عباراتی مانند جمع‌آوری و ساماندهی و ... استفاده کنیم. طرح‌هایی که اجرا می‌کنیم باید در راستای فرهنگ‌سازی و برخورد با تخلفات باشد. در واقع یعنی طرحی را اجرا کنیم که هم رفتار‌های ایجابی در آن تعریف شده باشد و هم رفتار‌های سلبی.
در جریان رسیدگی به طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور، موافقان این طرح قانون تغییر ساعت رسمی را قانونی وارداتی عنوان و تاکیدکردند که نه تنها اجرای این قانون فایده‌ای برای کشور به همراه ندارد، بلکه آسیب‌هایی مانند افزایش استرس، بستری در بیمارستان، تصادفات و بی نظمی‌های اجتماعی را در پی دارد؛ آن‌ها «افزایش استرس و سردرگمی»، «بر هم خوردن نظم خانواده‌ها» و «ساختار شکنی» را از جمله دلایل خود برای نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور عنوان کردند؛ در مقابل نیز مخالفان این طرح نیز «بهره‌مندی بیشتر از نور و روشنایی در روز» و «آرامش روانی مردم» را از دلایل خود عنوان و تاکید داشتند که اجرای این قانون تقلید کورکورانه از دیگران نیست بلکه مساله‌ای جغرافیایی و بومی است.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله هشتم طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی خبر داد و گفت:‌در اجرای این طرح ۹۷ نفر دستگیر شده و ۱۲ شرکت بازاریابی و هرمی هم پلمب شد.
جهانپور درباره اینکه آیا تاکنون بحران‌های این‌چنینی که حتی به دارو‌های ساده هم رسید، وجود داشته یا خیر هم می‌گوید: «همه فراز‌وفرود‌ها را به شکل‌های مختلف در بیش از ۴۰ سال گذشته داشتیم، اما به‌جرأت می‌گویم که هیچ‌کدام از آن‌ها از نظر طول زمانی، مدیریت بحران و ابعادش قابل مقایسه با چیزی که در ماه‌های بعد از اجرای طرح دارویار دیدیم، قابل مقایسه نیست. این طرح مشکلات دارویی را به لحاظ وسعت و زمان افزایش داد و به‌مراتب از همه بحران‌های مقعطی در گذشته بیشتر بود.»
«مسئولان حرم شاه چراغ یک طرح توسعه‌ای دارند به اسم طرح «۵۶ هکتاری» که می‌خواهند در دل یک منطقه ۳۶۰ هکتاری بافت تاریخی شیراز اجرایی کنند و الان هم در حال اجرای آن هستند. متاسفانه برای اجرای این طرح بیش از ده‌ها بنای قدیمی که قدمتشان به دوران قاجاریه و زندیه و بعضا صفویه می‌رسد، دچار آسیب خواهند شد. این در حالی است که بافت تاریخی شیراز به تنهایی یکی از صندوق‌های ارزی پایدار برای کشور محسوب می‌شود.»
اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک به استان‌های جدید رسید؛ این خبری است که امروز مدیر اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی بیان کرده است. این در حالی است که پیش‌تر استان هرمزگان اولین استان برای اجرای آزمایشی این طرح عنوان شده بود.
مدارس و دانشگاه‌های استان‌ تهران فردا هم غیرحضوری شدند/اجرای طرح زوج و فرد از در منزل
برهان حشمتی گفت: در نظر داشته باشیم همان طور که دشمنان ایران در این زمینه خیلی مصمم هستند، ایران هم باید در مقابله مصمم باشد. بنابراین تنها بحث ترانزیتی و حمل و نقل نیست که برخی در داخل کشور مطرح می کنند چه ضرورتی دارد ایران انرژی خود را برای ممانعت و جلوگیری از این طرح صرف کند.
حسین جلالی، نماینده مجلس در مصاحبه ای در باره جلسات 15روزه ای که برای اجرای قانون حجاب و عفاف برگزارشده اظهارنظر کرد. وی در بخشی از مصاحبه گفت: هیچ‌گونه مواجهه فیزیکی در این طرح وجود ندارد و تقابلی صورت نمی‌گیرد. تذکر شفاهی هم داده نمی‌شود. هیچ برخورد و دستگیری هم صورت نمی‌گیرد. این کار از طریق مدیریت هوشمند انجام می‌شود.
معاون عمرانی استاندار قزوین هم در ادامه این مراسم از عملیاتی شدن طرح بازار آب تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: فاز اجرایی این طرح به زودی آغاز خواهد شد و با اجرای این طرح نرخ بهره‌وری از منابع آبی در دشت قزوین ارتقا پیدا کرده و شاهد افزایش کارآمدی در مدیریت منابع آبی و آبخوان دشت قزوین خواهیم بود.
گروه صنعتی ایران‌خودرو هم زمان با عرضه محصول پژو ۲۰۷ در بورس کالا، به منظور تکریم مادران و در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برنامه فروش ویژه مادران را از شنبه ۲۱ آبان‌ماه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.
وزیر بهداشت با اشاره به اجرای طرح دارورسان گفت: بار‌ها گفتیم که ما داریم دارو را تامین می‌کنیم، اما مردم با زحمت دارو را تهیه می‌کنند. دانشگاه علوم پزشکی تهران پیش قدم شدند و بقیه هم می‌توانند بعد از پایلوت طرح دارورسان را انجام دهند.
آیا قابل قبول است که هنوز چندماه از اجرای طرحی نگذشته و در حالی که سهم پرداختی مردم در خرید دارو افزایش یافته، با چنین کمبودی از دارو و سرم مواجه شویم و از زبان رئیس کمیسیون بهداشت بشنویم که هم کمبود مواد اولیه داریم، هم مشکلات بانکی و بیمه ای، هم با انباشت مطالبات تسویه نشده مواجهیم و هم تعرفه بازرگانی و حمل و نقل سربار این طرح شده و گریبان مردم را گرفته؟!
نایب رییس انجمن داروسازان ایران گفت: باید توجه کرد که علی‌رغم اجرای طرح دارویاری هنوز قیمت برخی دارو‌ها و مشخصا آنتی‌بیوتیک‌ها واقعی نشده است؛ بویژه آنتی‌بیوتیک‌هایی که سوسپانسیون هستند و به صورت شربت عرضه می‌شوند. آنتی‌بیوتکی‌هایی که به صورت قرص و کپسول عرضه می‌شوند نسبتا وضعیت‌شان بهتر است، اما آنتی‌بیوتیک‌هایی که به صورت شربت هستند و برای کودکان هم مصرف دارند، بیشتر دچار کمبود شده‌اند.
پلیس معتقد است قوانینی که برای مجرمان وجود دارد، بازدارنده نیست. چه بسیار چندین بار مجرم به زندان می‌افتد، ولی باز هم اقدام به ارتکاب جرم می‌کند. یکی از اراذل و اوباش که با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور، ۷ بار دستگیر شده است، می‌گوید: من توبه کردم!
عین‌اللهی اظهار داشت: البته اکنون طرح پزشک خانواده در دو استان مازندران و فارس در حال اجراست که وزارت بهداشت برای اجرای این طرح در سراسر کشور بسته‌هایی را آماده کرده است و با تامین منابع مالی آن می‌توانیم این طرح را هم اجرا کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ