عرضه بنزین و گازوئیل یورو ۵ درحالی در اصفهان آغازشده که به رغم امیدها برای کاهش بار آلایندگی حوزه حمل و نقل، این سوخت پاک با فناوری‌های بیشتر خودروهای درحال تردد همخوانی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه کمبود سوخت نداریم و مردم به شایعات توجهی نکنند، گفت: تمام شایعات مطرح شده در خصوص بنزین صحت ندارد و هیچ تغییری در سهمیه سوخت ایجاد نشده است.
مدیر عامل شرکت صنعتی مپنا گفت:کل سرمایه گذاری انجام شده توسط این شرکت سه و نیم میلیارد یورو بوده که در نیروگاه، انرژی‌های تجدید پذیر، حمل و نقل و صنایع انجام شده است.
رحیم استرلینگ در حال ساخت عمارتی مجلل است که بعد از پایان حدود 8 میلیون یورو ارزش خواهد شد.
نیمار، ستاره برزیلی، باید به دلیل ساخت دریاچه مصنوعی غیرقانونی در عمارتش مبلغ سه میلیون یورو جریمه پرداخت کند.
جواد اوجی در خصوص کیفیت سوخت‌های مصرفی گفت: کیفیت سوخت و محصولات پالایشگاهی افزایش خواهند یافت.
مالک باشگاه تراکتور تبریز آمادگی کامل باشگاه برای جذب بازیکنان مد نظر سرمربی اسپانیایی تیم را اعلام کرده است.
ارسلان رحیمی با اشاره به اینکه تلاش شد در زمستان سال گذشته سوخت رسانی به بخش خانگی بدون وقفه ادامه یابد گفت: سوخت رسانی به بخش نیروگاهی اصلا قطع نشد.
سوخت قاچاق با بارنامه جعلی کشمش
هالند همچنین صاحب چندین ساعت ساخت شرکت سوئیسی رولکس است. او مدل چشم ببر دایتون را دارد که بیش از ۲۷۲ هزار یورو ارزش دارد. در طول تعطیلاتش در جزیره یونانی میکونوس در سال گذشته، این ساعت روی مچ دستش دیده شد.
گزارشی از کارت های سوخت انبار شده در دفاتر پستی را مشاهده میکنید.
علی نژاد گفت: هدف از اجرای طرح ساماندهی کارت سوخت در مجاری عرضه، بهبود نظام توزیع سوخت با استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی برای دریافت سوخت است.
رژیم صهیونیستی از امضای توافقنامه با یونان برای صادرات موشک های «اسپایک» ساخت این رژیم به ارزش حدود ۳۷۰ میلیون یورو خبر داد.
اگر از خود می‌پرسید که هواپیما‌ها از چه نوع سوختی استفاده می‌کنند پاسخ ساده است: نوع سوخت هواپیما‌ها نتیجه مستقیم نوع موتوری است که در آن هواپیما به کار می‌رود. ساده‌تر اینکه، هواپیما‌های تجاری و جنگنده از سوخت‌های بر پایه کروسن (kerosene) یا نفت سفید استفاده می‌کنند، اما معمولاً محصولات خاصی نیز به این سوخت اضافه می‌شوند. این ترکیبات شامل ضد یخ، هیدروکربن، غیرفعال کننده‌های فلز و آنتی اکسیدن است و هر چیزی که از زنگ زدگی و یخ زدن در ارتفاعات بالا جلوگیری کند.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در شهرستان اهواز خبر داد.
تیم فوتبال صنعت نفت با شکست خانگی برابر تراکتور نگرانی هوادارانش برای سقوط این تیم به لیگ دسته اول را افزایش داد.
جلیل سالاری از تلاش شبانه‌روزی زنجیره تأمین و توزیع سوخت کشور در نقاط سردسیر خبر داد و گفت: سوخت موردنیاز در تمامی مناطق کشور، به مقدار کافی ذخیره‌سازی شده و در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد.
جلیل سالاری از تلاش شبانه‌روزی زنجیره تأمین و توزیع سوخت کشوردر نقاط سردسیر خبر داد و گفت: سوخت موردنیاز در تمامی مناطق کشور، به مقدار کافی ذخیره‌سازی شده و در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد.
رییس اداره صحه‌گذاری و تایید نوع محصول ایران‌خودرو با تاکید بر این‌که مشکلات آلودگی هوای شهرها هیچ‌گونه تناسبی با سطح آلایندگی محصولات تولیدی ندارد، گفت: ترکیب خودرو یورو پنج با سوخت کم کیفیت حاضر، نه‌تنها موجب کاهش آلودگی هوا نمی‌شود، بلکه به دلیل عدم تناسب سیستم‌های احتراقی و کنترلی خودرو با سوخت مصرفی، موجب افزایش هزینه‌های نگهداری خودرو شده و کاهش عمر مفید خودرو را به دنبال خواهد داشت.
مبلغ ۴ میلیارد دلار برای تأمین ۳۴۶ هزار وسایل حمل و نقل جدید و بهینه از محل صرفه‌جویی در مصرف سوخت، برای کاهش آلودگی هوا اختصاص یافت.
حسینی درباره استفاده از محصولات پتروشیمی به عنوان سوخت گفت: ما هیچ‌وقت بنزین پتروشیمی نداشته‌ایم برخی شرکت‌های پتروپالایشی مثل نوری، بوعلی، شازند و اصفهان ظرفیت تولید فراورده‌هایی شبیه بنزین را دارند و یا اینکه نفتایی تولید می‌کنند که قابلیت استفاده در تولید بنزین را دارند، زمان دولت احمدی‌نژاد از ترکیباتی برای تبدیل به بنزین استفاده می‌شد، اما رعایت نکردند و بنزن زیادی مورد استفاده قرار گرفت، اکنون اگرچه از فرآورده‌های پتروشیمی مثل رافینت، لایتن و نفتا برای بنزین استفاده می‌شود، اما قطعا بنزن که خطرناک است استفاده نمی‌شود، این بنزین هرچند یورو ۴ نخواهد بود و یورو ۳ است، اما نمی‌توانیم بگوییم که خطرناک و سرطان‌زا است.
پروژه مهم سوخت رسانی به نیروگاه شهید سلیمی نکا با تلاش شبانه روزی منطقه شمال اجرا شد.
یک رسانه آرژانتینی می‌گوید آنچه آرژانتین را در جام جهانی شگفتی‌ها تا مرحله نیمه‌نهایی پیش برده علاوه بر حضور لیونل مسی، روحیه مارادونایی است که در این تیم دیده می‌شود.
سخنگوی وزارت صمت از تامین سوخت صنعت سیمان در زمستان خبر داد.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ