در روز‌های برفی و بارانی رعایت ایمنی از جمله کم کردن سرعت، خودداری از ترمز کردن ناگهانی و جلوگیری از بخار کردن شیشه‌ها با روشن کردن سیستم تهویه خودرو از مهم‌ترین نکات رانندگی محسوب می‌شود، اگر این نکات رعایت شود آمار تصادفات روز‌های دارای بارش کاهش میابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهران غفوریان در برنامه مهلا حضور یافت و از رابطه خوبش با باجناقش سید علی مومنی حرف زد.
کریستیانو جونیور، فرزند بزرگ کریستیانو رونالدو، رابطه جالبی با جورجینا رودریگس دارد.
همزمان با اعلام صدور قرار جلب به دادرسی ۵ مسئول در رابطه با قانون هوای پاک، نمایندگان مجلس می‌گویند؛ از حقوق عامه کوتاه نمی‌آییم و مسئولان سابق هم بدانند نمی‌توانند از قانون فرار کنند.
از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رای گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است، مگر در مواردی که با استدلال کتبی دادستان کل کشور، تعویق تعقیب یا رسیدگی، موجب تضییع حقوق افراد یا حقوق عمومی شود.
برخی از مدیران از وزارت نیرو، وزارت نفت سازمان ملی استاندارد ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان حفاظت محیط زیست در این پرونده متهم هستند.
در پی گزارش کمیسیون اصل نود و تحقیقات سازمان بازرسی کل کشور، دادستانی تهران کیفرخواست پرونده مسئولانی که در رابطه با اجرای قانون هوای پاک نسبت به تکالیف قانونی خود عمل نکرده‌اند را صادر کرد.
در پی گزارش کمیسیون اصل نود و تحقیقات سازمان بازرسی کل کشور، دادستانی تهران کیفرخواست پرونده مسئولانی که در رابطه با اجرای قانون هوای پاک نسبت به تکالیف قانونی خود عمل نکرده‌اند را صادر کرد.
جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو، در مورد رابطه خود با کاپیتان پرتغال صحبت کرد.
بشیری تصریح کرد: در موضوع معوقات حقوق اسفندماه معلمان قصور از جانب وزارت آموزش و پرورش که حقوق اسفند ماه بدون لحاظ رتبه بندی پرداخت شد. البته فقط آموزش و پرورش مقصر نبود بلکه سازمان برنامه بودجه هم در این رابطه مقصر است.
در اولین جلسه تمرینی بایرن مونیخ زیر نظر توماس توخل لحظات جالبی را شاهد بودیم که نشان از رابطه خوب این مربی با شاگردان جدیدش دارد.
این روز‌ها از امیر قلعه نویی و رئیس فدراسیون فوتبال عکس‌های جالبی توسط عکاسان رسانه‌های ورزرشی شکار می‌شود.
امیر قلعه‌نویی که بعد از قطع همکاری با تیم‌ملی در سال 86 هدایت مس کرمان را برعهده گرفت،حالا بار دیگر از این استان به تیم ملی رفت!
پس از جدایی خبرساز زوج معروف شکیرا و پیکه حالا یک ماجرای جالب از رابطه آن‌ها افشا شده است.
خاویر تباس، رییس لالیگا، در مستند مربوط به سوپرلیگ ادعاهای جالبی را درباره رابطه جانی اینفانتینو و الکساندر چفرین مطرح کرده است.
شرکت اپل اخیرا اختراعی در رابطه با شارژ معکوس دو وجهی موبایل ثبت کرده که می‌تواند تلفن همراه را به شارژر لوازم جانبی بدل کند.
ادن هازارد شب گذشته 90 دقیقه روی نیمکت نشست و کارلو آنچلوتی بر خلاف وعده قبلی به او میدان نداد. کارلتو در نشست خبری پس از بازی با سوالی در این رابطه روبرو شد.
کمیته ارتباطات فدراسیون والیبال تعدادی آمار و‌ ارقام ‌جالب را در رابطه با نیم فصل اول لیگ برتر منتشر کرد.
گفته می‌شود فیروز کریمی مدتی است که خانه و خانواده‌اش را به ترکیه برده و در آنجا زندگی می‌کند. در این رابطه خبر‌های جالبی هم شنیده می‌شود و آن هم اینکه فیروز کریمی با کمک مصطفی دنیزلی در تلاش برای تأسیس آکادمی فوتبال است و بزودی آن را فعال خواهد کرد
رابطه سردار آزمون و کارلوس کی روش همواره خاص و جالب توجه باقی مانده است.
مهدی طارمی و سردار آزمون بر سر مربی تیم ملی اختلاف نظر داشتند و سردار طرفدار اسکوچیچ بود، اما جالب است که رابطه این دو بازیکن با هم خوب است.
در همین رابطه صفحه «The Asian Game» به بازگشت کارلوس کی روش به ایران با یک جمله کوتاه واکنش جالبی داشت و توصیف کی روش از ایران به خانه را سوژه خود قرار داد. این رسانه نوشت: کارلوس کی روش به خانه برگشت.
در یک مطالعه جالب توجه دانشمندان دریافتند که برخی گروه‌های خونی رابطه مستقیمی با سکته مغزی زودهنگام در افراد دارد.
معاون رئیس جمهور گفت: اگر سرمایه اجتماعی و رابطه دولت و مردم به خاطر برخی کم کاری‌ها و تجمل گرایی عده‌ای از مسئولین قبلا دچار آسیب شده بود، امروز دولت با حضور در کنار مردم و برنامه ریزی برای رفع مشکلات کشور مصمم است با جلب رضایت عمومی هیچ فاصله‌ای بین دولت با مردم نباشد.
بررسی مشخصات رفاهی، ایمنی و فنی تویوتا یاریس آتیو جدید به ما نشان می‌دهد که این سدان، جایگزین خوبی برای محصولات کلاس B این شرکت ژاپنی به حساب می آید و تا اندازه ای خریدار را هم از نظر امکانات غافلگیر می‌کند. در این رابطه جالب است بدانید که حتی مدل پایه دارای رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، چراغ‌های جلو LED به همراه صفحه نمایش لمسی هشت اینچی و دکمه استارت است. در تریم میانی اسمارت، اما شرایط فرق دارد و شاهد سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ۹ اینچی هستیم و آپشن‌هایی همچون دوربین داشبورد (دوربین ثبت وقایع) و پورت‌های USB عقب اضافه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ