استیون ژانگ، رئیس اینتر، امیدوار است این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا با آث میلان روبرو شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک هوادار استقلالی با حضور در تمرین آبی پوشان، برای نکونام آرزوی موفقیت کرد.
محمدامین حزباوی با انتشار یک استوری، برای فولاد آرزوی موفقیت کرد.
پوراحمد معتقد بود «پرونده باز است» فیلم آموزنده‌ای است و می‌تواند بخشش را ترویج دهد. در حال فیلمبرداری بودیم که ماحراهای پاییز سال گذشته پیش آمد. در آن زمان 25 روز از فیلمبرداری گذشته بود که بخش عمده کانون اصلاح و تربیت را تمام کرده بودیم. قرار بود برویم صحنه پایانی اجرای حکم را بگیریم. شرایط به گونه‌ای شد که دیگر امکان فیلمبرداری در آنجا نبود. سه ماه تعطیل کردیم. پوراحمد در آن زمان حال و حوصله نداشت اما به مضمون فیلمنامه که در مورد "گذشت کردن است" اعتقاد داشت در دستخطی که اخیرا منتشر شد نوشته: آرزو می‌کنم این فیلم بتواند حتی یک نفر هم که شده از قصاص نجات دهد.
تیم ملی والیبال مردان ترکیه سر انجام به آرزوی خود رسید.
کاپیتان با تجربه قطری ها در آستانه یک افتخار بزرگ قرار دارد.
کار بزرگی که داورزنی برای تیم ملی والیبال انجام داد، امشب یک بار دیگر به چشم آمد.
باشگاه السد قطر روز گذشته در یک نشست خبری با حضور ترکی العلی، مدیرعامل باشگاه و محمد غانم العلی، مدیر تیم، ستاره‌های خارجی خود در فصل آینده را معرفی کرد.
یک دختر سوری و بازمانده از انفجار سوریه در برنامه حسینیه معلی از آرزوی دیدن مقام معظم رهبری صحبت کرد.
تیم فوتبال «وحدت» در تهران که توسط زنان افغانستانی تأسیس شده است، به تمرینات خود ادامه می‌دهد. زنان پناهجوی افغان در پایتخت ایران با تیم فوتبالی که تأسیس کردند تلاش دارند صدای خود را در ورزش به گوش جهانیان برسانند. آرزوی دختران ورزشکار افغان که به دلیل پناهندگی نمی‌توانند در مسابقات رسمی شرکت کنند، انتقال به یک تیم بزرگ و ادامه فوتبال خود در آنجا و حتی شرکت در مسابقات بین المللی است.
مایکل اولونگا، مهاجم کنیایی سرشناس الدحیل با 22 گل در لیگ ستارگان کفش طلا گرفت.
رایان رینولدز می‌گوید ملاقاتش با جی فیر، هوادار باشگاه رکسم را، که به سرطان آپاندیس مبتلاست، «استثنایی» بوده و در این دیدار «زبانش بند آمده بود.»
پدیده جام جهانی برزیل این روزها شرایط ناامیدکننده ای دارد.
به مناسبت نوروز، علی دایی ویدئویی منتشر کرده و در آن عید را به مردم تبریک می‌گوید.
یک کودک سوریه ای که آرزو داشت رونالدو ستاره پرتغالی را از نزدیک ملاقات کند امشب قبل از دیدار النصر با رونالدو دیدار کرد و به آرزویش رسید.
در گذشته داشتن لبخند هالیوودی و طرح لبخند زیبا برای افرادی که دندان‌های بد رنگ یا بد فرم داشتند تقریبا آرزویی دست نیافتنی بود و همه آرزوی داشتن دندان‌های زیبا در عین حال مرتب را داشتند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های نوین میتوان برای اصلاح فرم دندان خود و همچنین متقارن سازی لبخند اقدام کرد و با استفاده از لمینت دندان زیبایی را به لبخند و دندان‌های خود باز گرداند.
مجموعۀ سؤالات و تناقض‌ها از تصمیم شاپور بختیار یک معما می‌سازد هر چند که محتمل‌ترین پاسخ این است که او ۲۵ سال در حسرت و آرزوی نخست‌وزیری ایران تب‌وتاب داشت و به آرزوی خود رسیده بود و باقی را به قضا و قَدَر سپرده بود.
استقلال معدن مس آذربایجان همواره از دغدغه‌های مدیران استانی و مردم آذربایجان بوده و رئیس جمهور سیزدهم در سفر استانی خود به آذربایجان شرقی دستور آن را صادر کرد.
آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی شاید این اتفاق رخ ندهد.
دشمنی هواداران آرژانتینی با یک تیم آسیایی شاید چندان منطقی نباشد مگر اینکه پای یک شکست تلخ به میان بیاید.
مهرداد محمدی با حضور در شبکه الکاس، پیش بینی کرد که ایران تا مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کند.
منیر الحدادی که روزگاری آرزوی درخشش در ترکیب اسپانیا را داشت، حتی نتوانست جام جهانی را با مراکش تجربه کند.
شجاع خلیل‌زاده فوتبال حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد و بعد از گذراندن دوران ابتدایی راهی مس‌رفسنجان در لیگ یک و مس‌کرمان، سپاهان، تراکتورسازی و پرسپولیس در لیگ برتر شد. او ابتدا کشتی هم می‌گرفت و در این رشته هم فعالیت می‌کرد. ضمن اینکه مدتی هم همراه پدرش در کار پرورش ماهی بود و البته همیشه آرزو داشت روزی بتواند فوتبالیست مشهوری شود و در جام جهانی بازی کند که اولی رخ داده و دومین آرزو هم احتمالاً رقم خواهد خورد.
محمد شریفی می‌گوید نساجی با حضور حمید مطهری کیفیت بالاتری پیدا کرده و به رتبه‌های بالای جدول فکر می‌کند.
کاسمیرو انتقال به منچستریونایتد را تعبیر یک رویا می داند. او 15 سال پیش در اولدترافورد بازی کرده بود و همیشه دوست داشت روزی بازیکن منچستریونایتد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ