کاپیتان با تجربه قطری ها در آستانه یک افتخار بزرگ قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیاده‌سازی اینترنت اشیاء، هوشمندسازی و ارائه سرویس‌های پهن باند و به‌طور کلی بخش عمده‌ای از تحول دیجیتال بر بستر ۵ G صورت می‌گیرد و همین موضوع اهمیت پرداختن به آن در ابعاد مختلف فنی، مقررات‌گذاری و تجاری را نشان می‌دهد.
گرمسار - تصاویری از کل و بزهای چشمه بزی سیاهکوه در پارک ملی کویر منتشر شده که نشان می دهد حیات وحش در وضعیت خوبی به سر می برد.
میلاد تقوی، دبیر کل فدراسیون والیبال در گفت و گو با ورزش سه درباره جلسه مهم روز شنبه توضیح داد.
مدیرعامل صنعت نفت آبادان از شرایط این روزهای تیم فوتبال این مجموعه برای حضور در لیگ برتر بیست و سوم گفت.
تیم ملی والیبال آمریکا در ست سوم بازی موفق شد ایران را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ شکست دهد تا این بازی در کل ۳ بر صفر به سود آمریکا شود.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از بی توجهی به این تیم در آستانه اعزام به لیگ ملتها گلایه کرد.
با درخواست مدیر کل اجرایی فدراسیون جهانی والیبال دکتر محمدرضا داورزنی در جلسه ای آنلاین به بحث و گفتگو در خصوص مشکلات ویزای آمریکا و هلند نشست.
با درخواست مدیر کل اجرایی فدراسیون جهانی والیبال محمدرضا داورزنی در جلسه‌ای آنلاین به بحث و گفتگو در خصوص مشکلات ویزای آمریکا و هلند نشست.
ریاض محرز، مهاجم منچسترسیتی، از شوخی جالبی که در طول کورس قهرمانی این فصل با اولکساندر زینچنکو داشته پرده برداشت.
به دنبال بقای تیم صنعت نفت در لیگ برتر اعضای هیات مدیره این تیم از سمت خود استعفاء کردند!
علیرضا منصوریان بعد از تساوی تیمش برابر آلومینیوم یک کنفرانس مطبوعاتی جنجالی را پشت سر گذاشت.
کل پول بلوکه ورزش ایران؛ فقط ۲۰ میلیون دلار!
جلسه کارگروه رسیدگی به مسائل تأمین و خودکفایی کاغذ پیش از ظهر امروز (یکشنبه) و در آستانه برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به منچسترسیتی هشدار داد که کورس قهرمانی هنوز به پایان نرسیده است.
سابقه وزارت خارجه ایالات متحده و سفارتخانه‌های آمریکا در کارشکنی صدور ویزا برای تیم‌های ورزشی ایران، باعث ایجاد تردید و حساسیت نزد مدیران و رسانه‌های ورزشی در ایران شده است.
کل یک تیم فوتبال ترکیه زیر آوار زلزله ماند
در مهم‌ترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال ایران دو تیم شهداب یزد و هراز آمل به مصاف هم خواهند رفت.
شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد، پرواز‌های استان خوزستان شامل اهواز، آبادان، ماهشهر و دزفول به دلیل کاهش دید افقی تا اطلاع بعدی لغو شد.
رویانیان بارها اعلام کرده که منزلش را برای پرسپولیس فروخته است و تقاضا دارد پرسپولیس مبلغی بسیار بیشتر از رای دادگاه به او بدهد تا خانه بخرد!!
سرمربی مس شهربابک که تیمش در ثانیه پایانی برابر گل گهر شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت، انتقاداتی نسبت به شرایط این بازی دارد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح قهرمانی مقتدرانه تیم والیبال نشسته کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در بوسنی را تبریک گفت.
موسوی بازیکن بزرگی است، اما متاسفانه گاهی برخی افراد از موسوی انتقاد می‌کنند که هیچ سنخیتی با والیبال ندارند. افتخاراتی که موسوی فقط در لیگ ایران دارد از شجره‌نامه و کل رزومه برخی از این منتقدان بیشتر است.
فرهاد نظری افشار، بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران از محمد موسوی در برابر انتقادات حمایت کرد.
فرمانده کل ارتش در پیامی موفقیت کاروان دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح و همچنین قهرمانی غرور آفرین تیم والیبال در رقابت‌های المپیک سیزم ۲۰۲۲ را تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ