مهرداد محمدی با حضور در شبکه الکاس، پیش بینی کرد که ایران تا مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال از پیروزی تیمش برابر ملوان ابراز خرسندی کرد و گفت: آرزوی من این است که روزی مثل کی روش باشم و بتوانم فوتبال را تغییر بدهم.
چندی پیش دیو پولامبو و لزلی تیمبول با رومن فریتز در پادکست RxMuscle-The Truth In Bodybuilding در مورد رژیم غذایی سیب و جراحی‌های تعویض مفصل ران وی صحبت کرده بودند. لزلی که یک روان درمانگر است از رومن پرسید که چگونه پس از جراحی توانست از فاز افسردگی خود خارج شود؟ فریتز در پاسخ می‌گوید: ” تقریبا یک سال نمی‌توانستم بدون لنگی یا درد راه بروم. من بین درد گیر کرده بودم …؛ و دیگران به من می‌گفتند وقتی جراحی می‌کنی، زندگیت به پایان می‌رسد، بنابراین من هم همین حس را در خودم داشتم”.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، واکنش جالبی به آرزوی سلامتی ادواردو کاماوینگا نشان داد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: از آرزوهای من این است که سازمان بهزیستی پارک کار و فناوری داشته باشد تا برای جامعه هدف بهزیستی سبک زندگی و گذران اوقات فراغت را متناسب با شرایط این افراد تعریف کند.
سرپرست فدراسیون راگبی پس از دریافت حکمش از وزیر ورزش و جوانان گفت: راه‌اندازی اولین استادیوم راگبی در ایران بزرگ‌ترین آرزوی من است که سعی دارم سال آینده این امر تحقق پیدا کند.
ریچارد مور در توییتی به زبان ترکیه نوشت که برای "دوست و همکار سابقش" فیدان در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کند. او ابتدا در توییت به صفحه جعلی فیدان اشاره کرد، اما بعدا وقتی مشخص شد این صفحه جعلی است در توییتر دیگری به طنز نوشت: " آرزوی خوب من، واقعی بود حتی اگر حساب، جعلی باشد. وی از حذف توییت قبلی اش خودداری کرد.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در لیگ ملی چوگان اعلام کرد به مدیران باشگاههای سرخابی دستور داده در لیگ ملی چوگان تیمداری کنند.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی درباره «بِمَحَبَّتِکَ یا اَمَلَ الْمُشْتاقینَ» در دعای روز نهم ماه مبارک رمضان می‌گوید: این دعا‌ها را درباره من مستجاب کن، به حق دوستی خودت‌ای آرزوی مشتاقان. این‌طور می‌گوییم، چون خدا نسبت به ما دوستی دارد و خدا صدبرابر محبت والدین به اولاد، ما را دوست دارد.
بزرگترین آرزوی من دستکش طلای جام جهانی است؛ هر شب به این فکر می‌کنم و در همه یادداشت‌هایم نوشته‌ام که بالاخره به این آرزو می‌رسم...
ما باشگاهی حرفه‌ای با مدیریت فوق‌العاده داریم که حضور در آن آرزوی هر بازیکن جوانی مثل من است.
چیزی که از ساپینتو می‌بینیم اگر بتواند قدری آرام‌تر به کارش ادامه دهد، کاراکتر سرمربیگری در باشگاه استقلال را دارد.
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازدید از کمپ تیم‌های ملی گفت: تمام شرایط برای موفقیت کشتی مهیا است. این شرایط موجب شده تا من یک توقع خاص از نابغه کشتی ایران داشته باشم.
پل پوگبا، ستاره مصدوم تیم ملی فرانسه، برای بازیکنان این تیم در ادامه مسیر آرزوی موفقیت کرد.
باران هوادار تیم ملی فوتبال کشورمان از آرزوی صعود تیم ملی ایران به مهر گفت: به نظر من نتیجه بازی ۱-۰ به نفع ایران خواهد بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آرزوی من این است که شادی بیاوریم و با توجه به رفتاری که دیدم به این هدف خواهیم رسید.
کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: آرزوی من از کودکی داشتن ده‌ها مدال جهان و المپیک است و امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشته‌ام به آن برسم.
کشتی‌گیر وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: آرزوی من از کودکی داشتن ده‌ها مدال جهان و المپیک است و امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشته‌ام به آن برسم.
گری لینه‌کر رویای بازگشت لیونل مسی به بارسا را دارد و به آینده بارسا تحت هدایت ژاوی هم خوشبین است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داور مسابقه با نساجی باید برای او بیشتر احترام قائل می‌شد، گفت: کارلوس کی‌روش مربی من بوده و برایش در تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.
سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: حضور در المپیک آرزوی من و ایران است و دور از دسترس نیست، چرا که اگر کرونا اجازه می‌داد می‌تواستیم در المپیک توکیو حضور داشته باشیم.
اولین بانوی لژیونر دوچرخه سواری ایران پس از کسب موفقیت در بخش جاده بازیهای کشورهای اسلامی از مصائب و مشکلات این رشته و آرزوهایش برای تصاحب مدال و حضور در المپیک گفت.
هندبالیست نوجوان ایران که در صدر برترین گلزنان رقابت‌های جهانی قرار دارد، از عشق خود به هندبال می گوید و معتقد است حضور زنان در این سطح از مسابقات جهانی یک رویا بود.
اصفهان- کاپیتان تیم ملی امید آرزوی خود را حضور در جام جهانی با تیم ملی معرفی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ