منیر الحدادی که روزگاری آرزوی درخشش در ترکیب اسپانیا را داشت، حتی نتوانست جام جهانی را با مراکش تجربه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سباستین کهل، مدیر ورزشی دورتموند از سفر جنجالی تیم ملی آلمان به ایالات متحده آمریکا برای انجام دو بازی دوستانه در اکتبر آینده انتقاد کرد.
صحبت‌های براتی، سرپرست هیات فوتبال استان تهران در مورد بلاتکلیفی بعضی اسناد و مدارک و اموال هیات فوتبال
محمد جواد اینانلو شاهوردی به سمت مدیر موزه ملی فرش ایران منصوب شد.
دکو که ساعتی پیش به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسلونا معرفی شد در اولین مصاحبه‌اش گفت بارسا تیمی بی‌نظیر و بازیکنانی درجه‌یک دارد.
بعد از منصوب شدن دکو به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسا گفته می‌شود ماتئو آلمانی، مدیر ورزشی پیشین این باشگاه مورد توجه تاتنهام قرار دارد.
مدیر ناموفق استقلال، مدیرعامل پیکان شد
منیر دژ از اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق به طرز مشکوکی کشته شد. گفته می‌شود وی دست به خودکشی زده و یا او را خودکشی داده‌اند.
منیر دژ از اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق به طرز مشکوکی کشته شد. گفته می‌شود وی دست به خودکشی زده و یا او را خودکشی داده‌اند.
الشارجه کار سختی برای صعود ندارد و احتمالا حریف بعد تراکتور در پلی‌آف لیگ‌ قهرمانان است.
دو هوادار آینتراخت فرانکفورت مورد حمله هواداران تیم لایپزیشی قرار گرفتند و راهی بیمارستان شدند.
مسئول جدید لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور امروز معرفی شد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد ادامه حضور منتظر محمد در آبی‌ها به نظر جواد نکونام بستگی خواهد داشت.
مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه باید پژوهش‌ها مبتنی بر گشایش گره‌های جامعه باشد، گفت: باید به تبلیغ در جهان توجه داشته باشیم.
مهدی چاروسایی به عنوان مدیر رسانه ای جدید تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران انتخاب شد.
مدیرعامل باشگاه نساجی در حالی که سرم دارویی گرفته بود بازی این تیم را تماشا کرد.
احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس گفت: «کلیت مجلس از بیان نظر خودش در قبال لایحه عفاف و حجاب واهمه دارد و ترجیح می‌دهد جای دیگری با این موضوع درگیر باشد و افکار عمومی آن‌ها را مورد چالش قرار دهند».
النصر عربستان در صورت پیروزی مقابل الشرطه عراق باید به مصاف برنده الهلال و الشباب برود و صاحب جام باشگاه‌های عرب شود.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین مرحله از ملاقات‌های رسمی خود در اسلام آباد، پنجشنبه شب با ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان ملاقات کرد.
سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان ظهر امروز ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در محل ساختمان شماره یک وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
منیر محمدی، دروازه‌بان مراکشی الوحده، نقش پررنگی در پیروزی این تیم برابر النصر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان داشت.
قبل از شروع بازی مراکش مقابل بلژیک، یاسین بونو به دلیل مصدومیت جای خود را به منیر محمدی داد.
۲۲ اثر بالاتر از یک میلیارد، ۱۹ اثر از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد، ۵۷ اثر بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون و ۱۱ اثر زیر ۱۰۰ میلیون به فروش رسیدند. اثری از منیر فرمانفرماییان ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون، تابلویی از فریده لاشایی دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون، تابلوی «سواران صبحگاه» رضا درخشانی دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون و مجسمه ژازه تباتبایی با عنوان «کجاست؟ آن‌قدر می‌گردم تا پیدا کنم» دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون چکش خوردند.
دو اثر «شاعر نشسته» پرویز تناولی به قیمت ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ‏تومان و اثر منیر فرمانفرماییان با نام «شیراز» به قیمت ۱۳ میلیارد تومان رکورد گرانترین آثار به فروش رسیده در ادوار گذشته حراج تهران را ارتقا دادند. ۳۵ اثر با ارزش بیش از یک میلیارد تومان برآورد قیمت به مجموعه‌داران ایرانی پیشنهاد شدند که در نهایت ۳۸ اثر، یعنی نیمی از آثار دوره پانزدهم با قیمت میلیاردی چکش خوردند.
در پنجمین روز از این دوره جشنواره فیلم‌های «بی‌مادر» به کارگردانی مرتضی فاطمی و «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی به نمایش در خواهد آمد. در این میان «دسته دختران» به واسطه هزینه بسیار بالایی که داشته و عنوان گران‌ترین فیلم جشنواره را گرفته، در معرض بیشتر است..

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ