آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی شاید این اتفاق رخ ندهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرانسه با پیروزی 1-0 مقابل یونان، صدرنشینی خود در گروه دوم انتخابی جام ملت های اروپا را مستحکم‌تر کرد.
دانشمندان در فاصله چند متری یک ایستگاه شلوغ قطار در قلب پاریس موفق به کشف پنجاه قبر در یک گورستان باستانی شدند. این آرامگاه دریچه‌ای نادر به زندگی ساکنان لوتتیا، پایتخت فرانسه در حاشیه رود سن در قریب به دوهزار سال پیش می‌گشاید. جالب است که طی این همه سال با وجود عملیات فراوان احداث جاده و حتی تاسیس ایستگاه قطار پورت رویال در سال ۱۹۷۰، این گورستان مدفون هیچگاه مورد توجه قرار نگرفته بود. تا این که برنامه ریزی برای احداث یک خروجی جدید برای ایستگاه قطار منجر به انجام کاوش‌های باستانشناسی در منطقه شد.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، در مورد رسیدن بازوبند کاپیتانی به کیلیان امباپه و ناراحتی آنتوان گریزمان از این بابت صحبت کرد.
ستاره خط حمله تیم ملی فرانسه از انتخاب دشان برای کاپیتان جدید فرانسه حمایت کرد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در جریان بازی تیمش در مقدماتی جام ملت‌های اروپا 2024، یک سورپرایز برای همتای هلندی خود آماده می‌کند.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، با اعلام اولین فهرست پس از جام جهانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با آنها گفتگو کرد.
کیلیان امباپه بعد از درخشش در جام جهانی قطر نقش مهم‌تری در تیم ملی کشورش، فرانسه، پیدا کرده و با صحبت‌های امروز دیدیه دشان عملا می‌توان او را کاپیتان بعدی خروس‌ها دانست.
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، در نهایت پذیرفت که از سمت خود استعفا دهد. اظهارات او علیه زیدان بسیار جنجال‌ساز شده بود.
شکی وجود ندارد که زین‌الدین زیدان تمایل زیادی برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی فرانسه داشت ولی با تمدید رسمی قرارداد دیدیه دشان امیدهای او تا چند سال دیگر ناامید شد.
فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که قرارداد دیدیه دشان، سرمربی این تیم، تا سال 2026 تمدید شده است.
یک روزنامه فرانسوی فاش کرد عصبانیت دیدیه دشان بین دو نیمه فینال جام جهانی باعث شده تنش قابل توجهی در رختکن فرانسه ایجاد شود.
بر اساس گزارش اکیپ، دیدیه دشان در آستانه تمدید قرارداد سرمربیگری خود در تیم ملی فرانسه تا سال 2026 است.
انتشار یک پست اینستاگرامی توسط کریم بنزما، در فاصله دور روز تا فینال جام جهانی نشان می دهد که هوای رابطه او با دشان ابری است.
همه از ام‌باپه حرف می‌زنند، اما تیم دشان یک اسلحه‌ی پنهان دارد که بیش‌ترین خلق موقعیت را در این دوره از رقابت‌‌ها در کناررمسی داشته است؛ آنتو‌آن گریزمن.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از دومین صعود پیاپی به فینال جام جهانی ضمن تقدیر از بازیکنانش گفت دیدار مقابل آرژانتین یک جنگ تمام عیار است
سرمربی تیم ملی فرانسه ترجیح داد پاسخ مبهمی به سوالی در خصوص یک احتمال دیوانه وار در فینال جام جهانی بدهد.
آنتوان گریزمان با نمایش های متنوع خود، فقط نفر اول جشن های فرانسه نیست، او در پازل تاکتیکی دشان نیز یک همه کاری استراتژیک است.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به چهارمین مربی تبدیل شد که دو دوره متوالی حضور در فینال جام جهانی را تجربه کرده است.
سرمربی موفق تیم ملی فوتبال فرانسه تصمیم گرفته بعد از جام جهانی قطر هم به کارش در این تیم ادامه دهد.
دیدیه دشان بعد از پیروزی فرانسه مقابل انگلیس گفت "با جان و دل بازی کردن" رمز موفقیت تیمش در صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی بوده است.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از پیروزی تیمش مقابل دانمارک گفت فرانسه تیمی مقتدر دارد که می‌تواند در این دوره از جام جهانی موفقیت‌هایی بزرگ به دست بیاورد.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه امروز جمعه گفت، رافائل واران پس از بیش از یک ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت از ناحیه پا، آماده بازگشت به بازی برای دیدار بعد تیم کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل دانمارک است.
مسی در جام جهانی ۲۰۱۸ تیم ملی فوتبال آرژانتین را همراهی کرد و این تیم در مرحله یک هشم نهایی با شکست ۴ بر ۳ برابر فرانسه حذف شد و در نهایت شاگردان دیدیه دشان جام قهرمانی را بالای سر بردند.
فرانسه در مالی چیزهای زیادی از دست داده و اخیراً با اخراج نظامیانش از این کشور آفریقایی، یک خلأ استراتژیک را بر جای گذاشته که در حال حاضر توسط اولین دشمن غرب یعنی روسیه، پر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ