محمد شریفی می‌گوید نساجی با حضور حمید مطهری کیفیت بالاتری پیدا کرده و به رتبه‌های بالای جدول فکر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی قصد دارد تا پایان نقل و انتقالات چهار بازیکن دیگر نیز جذب کند و برایشان 220 میلیون یورو کنار گذاشته است.
تا به‌حال برایتان پیش آمده که آرزو بکنید که زندگی بهتری داشته باشید؟ ولی بعد از چند روز عذاب وجدان بگیرید که چرا ناشکری کرده‌اید!
برخی افراد پوست کندن سیر برایشان کار سختی است، اما چند ترفند جالب وجود دارد که به راحتی می‌توانند پوست سیر را جدا و از آن استفاده کنند.
ثانیه‌ها و دقیقه‌ها برایشان حکم کیمیا را دارد. هر چقدر زودتر به محل حادثه برسند، نشانه‌های بیشتری از حضور و نحوه کار متهم کشف می‌کنند. این‌بار اگر در ترافیک با شکل و شمایل ماشین‌های بررسی صحنه جرم مواجه شدید، شک نکنید که اتفاقی افتاده و برای پیدا کردن دلیل آن اتفاق، حتما راه را برای عبور خودرو باز کنید.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت آلبانی می‌داند منافقین جز هزینه هیچ آورده‌ای برایشان ندارد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره اینکه چرا مطالبات 160 میلیاردی این باشگاه از همراه اول به 60 میلیارد کاهش یافته، صحبت کرد.
حسن وزیری در مورد منبع این نوشته‌ها گفت: برای آنانکه واقعا برایشان سوال شد و البته برای دوستانمان، منبع جمله منتشر شده در بنر‌های حجاب نمایشگاه کتاب، کتاب "محمد ص" جمع آوری و ترجمه برخی نوشته‌های متفاوت تولستوی هست.
وزیری در اینباره نوشت: برای آنانکه واقعا برایشان سوال شد و البته برای دوستانمان، منبع جمله منتشر شده در بنرهای حجاب نمایشگاه کتاب، کتاب “محمد ص” جمع آوری و ترجمه برخی نوشته‌های متفاوت تولستوی هست توسط یک نویسنده عرب، فلذا به زبان عربی است که نشر ثالث بخشی از آن را به فارسی ترجمه و در ۱۳۸۵ منتشر کرده.
مهاجم نفت مسجد سلیمان می گوید نه تنها گلش آفساید نبود بلکه یک پنالتی هم برایشان گرفته نشد.
باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس توافق کردند که از این پس بر روی سینه پیراهن‌های خود از نام و نشان شرکت‌های شرط‌بندی استفاده نکنند.
رئیس ستاد مرکزی انتفاضه با اشاره به شهادت ۲ مستشار نظامی سپاه در سوریه عنوان کرد: صهیونیست‌ها هم می‌دانند که در چند ساعت گذشته چه اتفاقی برایشان رخ داده و در آینده رخ خواهد داد.
گلپایگانی درباره رهبر معظم انقلاب گفت: گاهی هدایای بسیار ذی‌قیمتی هم برایشان می‌آورند که یا قبول نمی‌کنند و یا اصلاً نگه نمی‌دارند و سریعاً به جایی واگذار می‌کنند. اگر این را بخواهم بگویم، شاید درست نباشد. فرزندان ایشان هم همگی مستاجرند و اجاره می‌پردازند. کدام آقازاده‌ای این‌طور زندگی می‌کند؟ همه ساده‌زیست و بی‌آلایش هستند. فرزندانشان را اینطوری تربیت و بزرگ کرده‌اند.
افرادی که برای فروش خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه می‌کنند از همان لحظه پلاک برایشان غیرفعال می‌شود و لاشه پلاک به انبار می‌رود و تا یک سال نگهداری می‌شود.
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
میلیون‌ها سال پیش گونه‌ای از مار‌ها در جهان زندگی می‌کردند که دانشمندان نام تایتانوبوآ را برایشان انتخاب کرده‌اند.
برای بسیاری از افراد تشخیص دادن راست از چپ، به آسانی تشخیص دادن جهت بالا و پایین است، ولی طبق تحقیقات اخیر، از هر شش نفر، یک نفر، برای تشخیص راست از چپ به مشکل برمی‌خورند. شاید این یک اشتباه بچه‌گانه به نظر برسد، ولی افراد زیادی هستند که چپ و راست را اشتباه می‌گیرند و ممکن است همین ماجرا به قیمت جان عده‌ای تمام شود.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در صورتی که اتحادیه اروپا در راستای اهداف آمریکا عمل کرده و بخواهد سپاه پاسداران را به عنوان یک نهاد قانونی که مورد احترام ملت ایران است را در لیست گرو‌های تروریستی قرار دهند باید به تبعات سنگین این اقدام توجه کنند.
من همیشه آرزو می‌کردم ای‌کاش یک دختر معترض در تهران بودم تا کابل؛ چون در افغانستان اعتراض‌کردن، دختربودن و به خیابان آمدن واقعا سخت است. در ایران دانشگاه برای دختران ممنوع نیست یا رفت و آمد بین‌شهری برایشان سخت نیست یا به پوشش آن‌ها مانند ما اشکال نمی‌گیرند.
هروه رنار، سرمربی سابق تیم ملی مراکش و سرمربی فعلی عربستان، می‌گوید شاگردان رکراکی شایسته راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی بوده‌اند.
دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جودوی کم‌بینایان و نابینایان جهان گفت: با وجود این که 3 بار در داخل و خارج از کشور توسط پزشکان متخصص فدراسیون جهانی کلاس بندی بین‌المللی شدم، نمی‌دانم چرا فدراسیون جودو به دنبال ایجاد حاشیه برای جودوکاران نابینا و کم‌بینا است
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از تساوی 1-1 مقابل خیرونا از داور بازی به دلیل اعلام پنالتی به سود خیرونا که دو امتیاز را از تیمش گرفت به شدت انتقاد کرد.
معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد:یک قاضی که حکمی ده ساله برای یک زندانی صادر کرده باید به آن زندانی سر بزند، وضعیت او را بررسی کند، شاید آن زندانی در مرور زمان متنبه شده باشد.
سرمربی تیم فوتبال دانشجویان می گوید لیگ برتر از نظر کیفیت سخت افزاری، دانش مربیان و استراتژی بازی رشد کرده ولی کیفیت تکنیکی بازیکنان را ضعف فوتبال ایران توصیف می کند.
سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وعده پیگیری و حمایت از رشته های خانوادگی بولینگ و بیلیارد را داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ